Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema acceleratie si relantii w124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mircea_cst View Post
    Pentru ce zici tu pot fi mai multe cauze ...posibil sa se rezolve fara mari cheltuieli. Posibil sa se fi stricat vreun senzor sau cititor de pozitie(potentiometru) iar ECU primeste informatii eronate despre pozitia pedalei sau a cantitatii de aer care intra in motor. Poti verifica si micro switch-ul de pe clapeta de aer ( e pe galerie dupa debitmetru).
    Asta ca sugestie, sau punct de plecare...eventual sa revii cu niste detalii...
    Ei vezi ...ca pe acolo era ...chestia e ca daca nu esti la fata locului e mai greu de intuit ce are ...Tija de care zici deschide clapeta de aer ,iar daca ea s-a miscat sau si-a modificat lungimea va deschide clapeta mai mult decat indica micro-switchul ....s.a.m.d.....astfel ECU citeste pozitia clapetei ca fiind deschisa si ea de fapt nu e ...si alimentarea nu functioneaza cum trebuie....
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #17
      Da ceva de genul asta...eu am rezolvat...am micsorat f utin tija...1 mm nu cred ca mai mult,si am mai strans-o putin la capete sa stea mai fest pe bilele alea de pe tije.O problema destul de simpla....ciudat ca am trecut prin atatia mecanici si nu au reusit sa si dea seama,tot eu a trebuit sa ma pun pe treaba am desfacut tot angrenajul ala si am rezolvat o.

      Comment


      • #18
        Da ...asta e din pacate ...pana nu faci cu mana ta ...cheltui bani aiurea...
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #19
          imi pare bine ca ai rezolvat, dar la mine cred ca nu este asa simplu.

          Comment


          • #20
            Originally posted by arthur81 View Post
            imi pare bine ca ai rezolvat, dar la mine cred ca nu este asa simplu.
            Nu esti singurul......

            Comment


            • #21
              Originally posted by arthur81 View Post
              imi pare bine ca ai rezolvat, dar la mine cred ca nu este asa simplu.
              Daca nu ma insel sistemul de injectie difera la tine fata de a lui Laurentiu. Si cred ca si masurarea aerului se face altfel decat la KE- jetronic...
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #22
                Salut,am si eu un 230e+gpl,asa am cumparat masina,probleme la ea din prima zi,adica cand am accelerat sa plec de pe loc a dat un rateu si mi-au sarit 2 furtune de sub filtrul de aer si clapeta de aer a aruncat-o in sus pana in opritorul ei.Unii zic ca ar fi de la aprindere,am schimbat bujiile si fisele dar tot mai da cateodata rateuri.Am constatat ca ,clapeta de aer(discul de tabla)sa instrambat de la rateuri,l-am schimbat cu altul din dezmembrari, dar aceeasi situatie ,sa umblat si cu imbusul de 3 ,sa reglat motorul, dar cand era cald motorul nu mai pornea si ca sa-l pornesc trebuia sa apas clapeta de aer in jos.Am schimbat toata injectia de la masina si situatia ii un pic mai buna numai ca ,atunci cand se incalzeste motorul, relantiul scade pe la 500 de ture chiar se si opreste si cand imi aprind faurile situatia ii si mai grava.Si inca ceva cand ploua nu merge de loc bine adica tot timpul motorul are intreruperi.Va rog sa ma ajutati cu niste informatii.
                Last edited by pintea paul; 10-02-2008, 12:30 PM.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #23
                  Intra pe seara in sperantza ca vei gasi un posesor de MB w201 sau w124 pe gpl.....nu e simplu,trebuie sa fie totul perfect intii pe benzina.....

                  Comment


                  • #24
                    ... si poate il si corecteaza pina atunci, ca sa intzeleaga dracu si lumea mai rapid ce a vrut sa spuna...

                    Comment


                    • #25
                      imi pare rau pentru ortografie. SERIOS!!!

                      Pe benzina merge bine ,asa cred eu,dar pe gaz se intampa toate astea .Am fost la firma unde sa montat instalatia de gaz,dar au spus ca e de la aprindere.
                      Last edited by doktor4carz; 10-02-2008, 13:03 PM.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #26
                        Atunci bujii,daca persista.....si fise

                        Comment


                        • #27
                          se poate pune o aprindere electronica pe un MB 230e din anul 1989.Si care ar fi compatibila?
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #28
                            Salut Pinte Paul
                            Aceeasi belea am avut-o si eu pe 230 cu gpl, merge beton pe benzina, face figuri pe gaz si e enervant la culme.
                            Problema am rezolvat-o usor, si fara mecanici. Intr-o zi din intamplare cand umblam la motor si era pe gpl am pus mana din greseala acoperind admisia de aer( nu total), brusc motoru a inceput sa se auda mai bine...(fucking strange), si ca solutie am acoperit provizoriu cu banda izoliera admisia de are, nu total dar am lasat cam 1 cm patrat loc sa traga aer...
                            Solutia mea e tiganie, dar merge. Pe forum exista o discutie despre gpl in care cativa baieti destepti ziceau ca au obturat admisia sa mearga bine pe gpl , cauta discutia sa vezi mai bine.
                            Bafta si astept sa vedem ce ai mai facut si tu...
                            Masina mea de vis...

                            Comment


                            • #29
                              Se poate pune,dar mai bine urmeaza sfatul lui adrian stefan.....acopera admisia facind probe.....

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by pintea paul View Post
                                imi pare rau pentru ortografie. SERIOS!!!

                                Pe benzina merge bine ,asa cred eu,dar pe gaz se intampa toate astea .Am fost la firma unde sa montat instalatia de gaz,dar au spus ca e de la aprindere.
                                Citeste aici: http://www.clubmercedes.ro/gpl-auto-...lor-t1163.html ... poate gasesti raspunsuri. Mai sunt si alte topicuri cu aceasi tema.
                                MB 380SE 2.6

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF