Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema acceleratie si relantii w124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    cei care au montat inst.de gpl au pus un obturator de aer la intrare in filtrul de aer si intradevar merge bine,dar cate-o data da rateu asa cum am scris mai sus ,si fisele si bujiile sunt noi.Chiar nu mai stiu ce sa fac.Poate radeti de mine ce o sa scriu acuma:cand ii soare merge bine masina trage pe gaz de rupe,dar cand ploua ii dezastru,atuncea se intampla sa dea rateuri mai ales cand il accelerez sa plec de loc,rar dar se intampla fara sa umblu la nimic.M-am uitat si in capacul de delcou si nu are condens.Va rog daca puteti sa-mi dati alte informatii.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #32
      si totusi ma gandesc la o apridere electronica.Ce ma mai sfatuiti?
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #33
        Acuma sunt in Spania si nu am sa pun si eu o poza cu masina mea sa o vedeti si voi .I-mi este draga cand merge bine dar cand merge rau imi vine sa mor.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #34
          Pai ai mai omule aprindere electronica ... toate au din fabrica ... ce aprindere vrei ???

          Citeste atent topicul cu GPL si ia-o metodic ... cand te duci la astia la "gaz" fraza ... "E de la aprindere domne" e standard ... nu-ti mai pierde vremea.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #35
            Te-am inteles Ford V6 ,ca am aprindere electronica ,dar nu ai fost atent la mesajele mele,problemele pe care le-am scris,si daca ai fost atent da-mi tu niste sfaturi,ce sa fac.Te rog.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #36
              In primul rand ai nevoie de un alt mixer ... s-a mai discutat si asta ... si in al doilea rand trebuie sa fie toata admisia perfect etansa ... sa nu ai strop de aer fals pe nicaieri ...

              Verifica si membrana de cauciuc de sub debitmetru sa nu fie fisurata ......
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #37
                Membrana ii buna ca din cauza ei am schimbat tot sistemul de injectiei,ca pe injectia veche membrana era sparta.Si poti sa-mi explici ce e ala MIXER ,asa ca la necunoscatori.Te rog
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #38
                  Din vaporizatorul (plamanul) de GPL iese un furtun care pleaca spre filtrul de aer / zona admisiei ... piesa in care intra furtunul ala si care de obicei e montata in filtrul de aer se cheama mixer...
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #39
                    Multumesc Ford V6 cand ai un pic de timp poate imi recomanzi tu ceva cu ce sa-l schimb.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #40
                      Am mixer,am dat si vreau 80 de euri pe dinsul,daca ajungi la concluzia ca ai nevoie,dai pm
                      Last edited by doktor4carz; 10-06-2008, 01:02 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Mai e o chestie, Paul...
                        Incerca sa pui furtunul de aer undeva unde e aer cald si o sa mearga bine si pe ploaie.
                        Bafta.
                        Last edited by doktor4carz; 10-06-2008, 01:03 AM.
                        Masina mea de vis...

                        Comment


                        • #42
                          Furtunul de aer l-am desfintat pentru ca s-a montat obturatorul de aer exact pe filtrul de aer ,si cred ca ar avea de unde sa traga aer cald.
                          CJ-20-AMN.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare!!! Am si eu o intrebare?Este normal cand motorul este rece si il pornesc sta la relanti la 2000 de ture,si scade pe la 1200 de ture cand temperatura ajunge pe la 80 de grade.Am un MB 230E din 1989.Si daca nu este normal ce ar trebui sa fac?
                            CJ-20-AMN.

                            Comment


                            • #44
                              Nu cred ca e normal sa ai 1200 la relanti la orice temperatura,in niciun caz 2000.Cred ca ar fi bine sa dai jos capacul filtrului de aer si sa cureti cu o carpa curata ce nu lasa scame in jurul supapei de admisie,acolo se mai depune ceva ce impiedica supapa sa faca o cursa normala.Nu sunt expert,dar stiu ca am mai patit ceva asemanator si asta o fost una din cauze.Daca nu se rezolva asa,poate ar trebui sa spui si ce fel de transmisie ai,cred ca si asta ar fi de folos.

                              Comment


                              • #45
                                In jurul supapei de admisie am tot curatat ,am desfacut chiar si clapeta debitmetrului ca am schimbat-o cu alta ,pt ca era indoita de la rateuri(am si GPL pe masina)si poate nu am reglat-o bine de fapt nu stiu cum sa o reglez,cat de sus sa se opreasca, si sa umblat si cu imbusul de 3,ca cineva mi-a reglat relantiul de acolo ca era prea mic cand motorul are cald.Ma-i intrebat si de transmisie ii manuala cu 4 trepte.Poate mai ma poti sfatui ce sa fac. Multumesc.
                                CJ-20-AMN.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF