Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema acceleratie si relantii w124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema acceleratie si relantii w124 230E

    Salut,dintr o data am inceput sa am probleme cu acceleratia,in mers nu dupa ce am pornit-o.E ciudat ca are putere maxima,ca si cum as apasa pedala la fund doar cand o calc un cm,iar daca o calc mai mult accelereaza dar mai moale ca si cum as ridica pedala pe la podea.
    In afara de asta,cand ridic total piciorul masina ramane turata,intre 1200 si 2500,si ca sa revina la relantii,trebuie sa o tot apas de cateva ori pana isi revine..si rar isi revine la relantii ci pe la 1000.Cablul nu ramane agatat sigur.
    Cand incepe sa se incalzeasca cu cat e mai calda cu atat ramane la turatii mai mari si daca am norocul sa o aduc la relantii are fluctuatii de de la 300-400(cand da sa moara) pana la vreo 900 si face asa incontinuu parca respira.Consuma mult mai mult,am impresia k parca ar scoate putin fum alb,nu negru(ciudat),dar asta o pun si pe seama faptului ca i am schimbat toata toba de la cap la coada saptamana trecuta si cred ca inca se mai arde poate pe interior.
    Oricum e enervant ca are obiceiul sa isi revina la relantii cand sunt in vreo intersectie si mai si moare.Am auzit tot felul de probabile defectiuni si am fost la cativa mecanici speriati parca de injectia mecanica care nu au avut curajul nici sa se uite la ea,iar pe tester am inteles ca nu exista speranta sa spuna ceva.Daca stiti ce ar putea avea si ati intalnit problema si ati rezolvat-o v-as fi recunoscator.Multumesc!

  • #2
    Salut ....Anul si tipul de injectie? Eu am avut ceva probleme asemanatoare pe un model 230 e. Intrebarile sunt : Ai umblat cumva pe la sist de injectie ...l-ai curatat, ai desfacut ceva ,ai sonda lambda?, sau eventual adu-ti aminte ce ai facut inainte sa apara dereglajul asta ... Pentru ce zici tu pot fi mai multe cauze ...posibil sa se rezolve fara mari cheltuieli. Posibil sa se fi stricat vreun senzor sau cititor de pozitie(potentiometru) iar ECU primeste informatii eronate despre pozitia pedalei sau a cantitatii de aer care intra in motor. Poti verifica si micro switch-ul de pe clapeta de aer ( e pe galerie dupa debitmetru).
    Asta ca sugestie, sau punct de plecare...eventual sa revii cu niste detalii...
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #3
      An 1992,injectie mecanica bosch am impresia.Dereglajul la amestec a inceput acum 2 ani,am bagat benzina proasta fara sa stiu,si am fost la un mecanic pt ca masina mergea extrem de prost,si a umblat la "broasca" cu un imbus de 3 prin carcasa filtrului de aer.Masina a mers la fel de prost pana cand am schimbat statia de unde alimentam.Masina a mers aproape in parametrii pana acum aproape 2 luni cand dintr o data in mers a inceput sa faca exact cum am descris in postul anterior.Si eu cred ca ar putea sa fie potentiometrul de pedala pt ca masina ramane accelerata si trebuie sa pedalez de cateva ori pana revine,iar pt relantii ca e instabil,ca consuma mai mult si esapamentul are alt miros fata de dinainte cred k ar putea sa die un debilmetru de aer.Nu sunt sigur si nici nu as mai vrea sa trec prin mecanici care nu au habar de ce fac,si cumpar piese si le platesc manopera degeaba.Vreau sa fiu sigur de ce are si ce sa i schimba sa scap de problema.Daca te ajuta cu ceva ce ti am spus,astept un raspuns.

      Comment


      • #4
        Daca e din 92 e posibil sa fie diferit sist de injectie ...al meu e ke-jetronic. Daca poti sa faci o poza la sist de injectie ( sub filtrul de aer) am putea sa-l identificam mai usor.
        Nu am un tabel sa vad ce tip de injectie s-a pus in 92 pe ele. Poate te ajuta Dok cu asta. Daca ai schimbat toata tzevaraia si tobele ar fi trebuit sa dai de sonda lambda ( e pe teava descendenta ,dupa galeria de evacuare) poate nu a fost pusa la loc sau s-a bulit mufa ...presupun si eu...In ce priveste intrerupatorul de pe clapeta de aer ...are o mufa cu trei pini si e fixat langa mufa debitmetrului (asemanatoare) incerci sa o scoti ...sa vezi ce reactie are...Ai putea depista usor dca de acolo vine defectul.De la debitmetru daca scoti mufa ..se opreste motorul. Nu prea e indicat sa faci asta deseori. Potentiometrul debitmetrului e sigilat si se regleaza f greu, sau mai bine zis f. fin, de preferat sa nu umbli la el ...Ar mai fi de verificat furtunele traseului de aer la ralanti si etanseitatea galeriei a corpului debitmetrului...orice traseu al aerului (pt aer fals ) Oricum nu prea cred fiindca asa cum zici tu nu face din cauza aerului fals.Repet astea toate daca e acelasi sistem de injectie...Daca nu e imi bat degetele degeaba ...trebuie cautat impricinatul...
        Last edited by mircea_cst; 01-28-2008, 16:17 PM.
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #5
          KE-jetronic (3,5) cred ca e injectia

          Comment


          • #6
            Ma duc sa fac pozele,toba am schimbat o pana in galetie,sonda lambda este pe galerie si totul a inceput inainte de schimbat toba.De cand am schimbat toba am impresia ca miros ciudat gazele de esapament,un fum ciudat si intr o noapte cand mergea un prieten in spate mi a spus ca a vazut si flacari ep teava si chiar se auzeau rateuri.Doar atat am observat de cand am schimbat toba si zic ca de vina poate este amestecul si acum cand toba e etansa strange gaze care iau foc mai tarziu.Nu stiu exact dar sper sa va dati seama despre ce injectie este vorba cand aduc pozele.
            Attached Files
            Last edited by Phaze2Starts; 01-28-2008, 16:36 PM.

            Comment


            • #7
              Ok. Baga sa vedem.
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #8
                Scuze ca le am facut asa mari ca dimensiune dar am vrut sa contina cat mai multe detalii.

                Comment


                • #9
                  Mda e la fel ....Da-mi id de mes ...daca ai si vb
                  Last edited by mircea_cst; 01-28-2008, 16:43 PM.
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #10
                    id phaze2starts

                    Comment


                    • #11
                      Ok ...intra pe mess daca poti
                      Ford Transit 2.5d ex
                      Mercedes 230 E ex
                      Mercedes 200 TE ex
                      BMW 320d touring

                      Comment


                      • #12
                        Salutare domnule.Am avut si eu o problema de genu la un M103, 3.0 benzina...se tura relativ greu, tremura la relanti si la fel am umblat si la mine cu imbusul dar degeaba, n`a avut nici un efect...intr`o perioada si`a revenit si a mers chiar ok, insa relantiul era 700+-50 d ture, relativ deranjant.si m`am dus la un mecanic priceput si mi`a rezolvat masina.mi`a verificat pompele de benzina, capul distribuitor...si mama dracu. problema relantiului era in injector care nu pulveriza cum trebuie dar ala l`a schimbat.scoatea fum albastrui asa cumva, urat mirositor.problema a fost aprinderea.mi`a schimbat toate bujiile, pipele de la bujii, fire bosch pt asa ceva.ma rog, acuma merge perfect, nu scoate fum defel.Bafta!
                        1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

                        Comment


                        • #13
                          Da...problema este ca vad la profil la tine Arad...Asa ca sigur nu am cum sa ajung la cel care spui tu.Si as vrea pe cineva care cel putin sa lase impresia ca stie ce face nu sa o ia babeste.Fise siliconice,bujii,pompa benzina noi toate schimbate asta vara.Mai caut si poate gasesc totusi o rezolvare.Multumesc pt reply

                          Si app mai caut daca are sau stie cineva...un bandou (eu am bandouri late) , ultima parte de langa roata spate stanga,,este o bucata lata de vreo 6-7 cm si lunga cam de 25,cu un ornament cromat sus.Nu conteaza culoarea.Daca aveti vreo informatie va rog sa postati
                          Last edited by Phaze2Starts; 01-31-2008, 17:33 PM.

                          Comment


                          • #14
                            aproximativ problema asat o am si eu , dar inca nu si-a dat seama nimeni din ce cauza face asa.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,am revenit dupa un timp in care am fost plecat in tara cu munca.La mine am descoperit ceva destul de banal....si ciudat ca nu mi am dat seama pana acum,si anume ce cauza problema.Este o tija....formata din 2 parti.care are la mijloc un surub ce ii permite sa i se regleze lungimea.Tija respectiva face legatura dintre partea care se vede acolo la tot sistemul de acceleratie care este actionat de cablu,si o parghie care intra in sistemul de injectie.Este lunga de aproximativ 8cm,si se vede cand se da jos carcasa filtrului de aer.La mine,cumva s a dereglat tija,s a slabit surul si s a lungit foarte putin,lucru care o facea atunci cand eu ridicam piciorul de pe acceleratie parghia ce actiona injectia sa nu revina normal la relantii.Nu stiu cum sa explic mai bine,dar sper ca maine sa pun si o poza si asa poate iti dai seama la ce ma refer.Eu zic sa desfaci carcasa,sa o accelerezi pana ramane blocata si atunci sa incerci sa ridici putin de tija aia,si daca isi revine,atunci aia e problema si la tine si e simplu,scoti tija care sta in 2 bile,desfaci surubul de pe ea..o mai scurtezi 1-2 mm si o bagi la loc si vezi daca se mai blocheaza.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF