Salut,dintr o data am inceput sa am probleme cu acceleratia,in mers nu dupa ce am pornit-o.E ciudat ca are putere maxima,ca si cum as apasa pedala la fund doar cand o calc un cm,iar daca o calc mai mult accelereaza dar mai moale ca si cum as ridica pedala pe la podea.
In afara de asta,cand ridic total piciorul masina ramane turata,intre 1200 si 2500,si ca sa revina la relantii,trebuie sa o tot apas de cateva ori pana isi revine..si rar isi revine la relantii ci pe la 1000.Cablul nu ramane agatat sigur.
Cand incepe sa se incalzeasca cu cat e mai calda cu atat ramane la turatii mai mari si daca am norocul sa o aduc la relantii are fluctuatii de de la 300-400(cand da sa moara) pana la vreo 900 si face asa incontinuu parca respira.Consuma mult mai mult,am impresia k parca ar scoate putin fum alb,nu negru(ciudat),dar asta o pun si pe seama faptului ca i am schimbat toata toba de la cap la coada saptamana trecuta si cred ca inca se mai arde poate pe interior.
Oricum e enervant ca are obiceiul sa isi revina la relantii cand sunt in vreo intersectie si mai si moare.Am auzit tot felul de probabile defectiuni si am fost la cativa mecanici speriati parca de injectia mecanica care nu au avut curajul nici sa se uite la ea,iar pe tester am inteles ca nu exista speranta sa spuna ceva.Daca stiti ce ar putea avea si ati intalnit problema si ati rezolvat-o v-as fi recunoscator.Multumesc!
In afara de asta,cand ridic total piciorul masina ramane turata,intre 1200 si 2500,si ca sa revina la relantii,trebuie sa o tot apas de cateva ori pana isi revine..si rar isi revine la relantii ci pe la 1000.Cablul nu ramane agatat sigur.
Cand incepe sa se incalzeasca cu cat e mai calda cu atat ramane la turatii mai mari si daca am norocul sa o aduc la relantii are fluctuatii de de la 300-400(cand da sa moara) pana la vreo 900 si face asa incontinuu parca respira.Consuma mult mai mult,am impresia k parca ar scoate putin fum alb,nu negru(ciudat),dar asta o pun si pe seama faptului ca i am schimbat toata toba de la cap la coada saptamana trecuta si cred ca inca se mai arde poate pe interior.
Oricum e enervant ca are obiceiul sa isi revina la relantii cand sunt in vreo intersectie si mai si moare.Am auzit tot felul de probabile defectiuni si am fost la cativa mecanici speriati parca de injectia mecanica care nu au avut curajul nici sa se uite la ea,iar pe tester am inteles ca nu exista speranta sa spuna ceva.Daca stiti ce ar putea avea si ati intalnit problema si ati rezolvat-o v-as fi recunoscator.Multumesc!
Comment