Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice w124 300td

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Inainte sa izolezi electromotorul, scoate-i mufa la alternator si fa-i un shtrap intre firele groase din mufa (mufa are trei fire in ea, doua groase si unu subtzire ). Sa elimini si alternatorul din circuit.

    Comment


    • #17
      Ai rezolvat problema?

      Comment


      • #18
        N-am rezolvat-o ca am fost in delegatie pana azi. Cred ca duminica ma apuc.
        1988 300TD

        Comment


        • #19
          N-ai tupeu... pina nu vad, nu cred.

          Comment


          • #20
            Asa cum am zis, azi am rezolvat problema! De unde credeti ca era mai nene? De la ABS! Am scos pe rand toate +urile din regleta aia de langa baterie si am masurat consumul de fiecare data. Cu unul din ele scos si cu siguranta de la ceas tot scoasa a rezultat un consum de 0A! Am verificat si am constatat ca acel + alimenteaza calculatorul de ABS si numai cu el pus am consum cand sta masina ( tot 0.7 A ). Deci e clar,nu? Am prins hotul! Asa ca am pus in torpedou un intreruptor prin care am trecut + ul bagabont si o sa-l opresc seara! Momentan e cea mai "ieftina" solutie, nu? Mentionez ca ABS-ul merge perfect!
            1988 300TD

            Comment


            • #21
              Pune-l pe plus contact. Si ai rezolvat problema.

              Comment


              • #22
                E o idee, dar nu stiu de unde sa iau plus pe contact. Nu stiu cat consuma cand functioneaza! Acum, daca opresc ABS-ul cand merge motorul, din butonul pus de mine, se aprinde becul de ABS ( logic ), nu mai merge turometrul, iar motorul tremura zici ca-i Dacie care merge in 3! L-as pune pe bricheta dar nu stiu daca tine circuitul! Cablul cu pricina e destul de gros si am pus un buton care tine 30 A la 12 V!
                1988 300TD

                Comment


                • #23
                  Adica cum tremura motorul ?

                  Comment


                  • #24
                    Asa bine, tremura parca merge in 5 sau 4! Daca pornesc butonul meu se rezolva. Si o ia si turometrul. O mai fi ceva alimentat pe cablul ala? Eu ma bucur ca nu mai consuma curent, dar tot am problrme!
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #25
                      Identifica ce se petrece de tremura motorul. S-ar putea ca de acolo sa fie consumul, nu de la ABS.

                      Comment


                      • #26
                        Daca ABS-ul e cuplat si pun borna de + se aude unul din cele 2 relee de pe pompa de ABS cupland si apare consumul de care ti-am zis. Dupa ce pornesc motorul, daca decplez cablul cu pricina se opreste turometrul si motorul incepe sa tremure, parca intrerupe ceva. N-am idee ce! Motorul se accelereaza cu simptomele astea si masina merge, numai la relanti tremura si merge neregulat. Si n-are nici calculator decat la ABS. E ciudat ce se intampla!
                        1988 300TD

                        Comment


                        • #27
                          Scoate capacul de la unitatea de ABS, si scoate releele pe rind. Vezi daca mai ai consum.

                          Comment


                          • #28
                            L-am scos si nimic! Daca scot mufa de la calculatorul de ABS de langa baterie dispare consumul. Si plusul ala pe care l-am intrerupt prin buton alimenteaza acest calculator si are legatura si cu turometrul si cu tremuratul motorului! O sa vad maine seara daca mai porneste ca am lasat butonul oprit. Maine nu merg cu masina! Ar fi destul de comod sa apas un buton cand pornesc motorul si iar cand il opresc!
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #29
                              Poti face altceva.. pui un releu sanatos pe care il alimentezi de la un + pe contact.. Pot sa-ti explic mai pe indelete daca vrei.
                              Dar totusi ar fi bine sa descoperi sursa consumului.. pentru ca si partea cu releul este tot o improvizatie.

                              Comment


                              • #30
                                Merci de sfaturi! N-am pornit masina o zi jumate si in seara asta a pornit la sfert! A stat cu butonul oprit, bineinteles! Si tineti cont ca am 2 bujii arse dar nici nu se simte. Repet, nu stiu ce mai alimenteaza cablul ala in afara de ABS, dar am rezolvat oarecum problema! Nu e asa incomod sa cuplezi un buton inainte sa pornesti motorul.
                                1988 300TD

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF