Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme electrice w124 300td

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice w124 300td

    Salutare! Am o problema urata cu instalatia electrica: daca nu merg cu masina 24 de ore bateria e goala. Nici macar nu mai invarte. Sunt la a treia baterie, ca am zis ca sunt proaste! Nimic. La fel. Am stat fara alarma o luna ca o fi nasoala! La fel! are cineva idee ce poate consuma bateria asa repede? Vreau sa va zic , ca in alternator totul nou si incarca f. bine ( 13.5 V cu totul pornit, la relanti ). Am masurat si cu un " ditz " si consumul e pe firul subtire de + de la baterie, care intra intr-o regleta de unde pleaca vreo 6 alte fire de +. Mai departe n-am masurat . Are cineva idee cu ce sa continui sau ce sa fac? M-am saturat sa tot scot borna cand nu merg o zi cu masina!
    1988 300TD

  • #2
    Verifica sa nu-ti atinga vreun plus de masa.. sau daca ai vreun consumator care nu e in regula.

    Comment


    • #3
      Si mie mi sa intamplat treaba asta de doua ori pe parcursul a doua luni,ultima data am ramas fara pic de curent dupa o stationare de numai 12 ore.
      Dupa ce ma inpins sa pornesc cineva, am rulat vreo 8km cu majoritatea consumatorilor porniti(era noapte),pana acasa unde am oprito si eram sigur ca dimineata trebuie sa pun rederesorul pe ea deoarece am rulat doar 10 minute si nu a avut timp sa incarce suficient,dar dimineata a luato imediat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.Vre-o doua zile luam si io borna,dar dupa aia am lasato balta
      Asta sa intamplat acum 2 luni,de atunci nu am mai avut probema asta,eu am banuit a fi ceva la electromotor dar cred ca sa reparat singura.
      W124.E200D
      Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

      Comment


      • #4
        Un consumator important, care vezi că rămâne activ doar dacă... ninge, este grila de dezaburire a lunetei. Asigură-te că după ce iei contactul, nu rămâne alimentată.
        La W 126, contactele de lucru ale grilei sunt asigurate de un releu, care la terminalul 30 are + permanent!

        Comment


        • #5
          Itzi fura electromotorul curent. Du-l la verificat.

          Comment


          • #6
            Treaba cu grila de dezaburire nu prea se potriveste la mine, ca ar fi luneta uda, daca nu uscata, nu? Si nu e! Cred ca dok are dreptate. Mi-a mai zis cineva de varianta cu electromotorul, dar zicea ca daca el face treaba asta se invarte urat sau greu ceea ce nu se intampla! O sa-l verific oricum cand o fi mai cald afara.
            1988 300TD

            Comment


            • #7
              Da! Aşa ar trebui să se intâmple, sa fie luneta uscată. A fost doar o sugestie!
              Pe de altă parte, un consumator -oricare ar fi el, electromotorul sau altceva- nu poate fi în acelaşi timp şi perfect funcţional şi defect. Când ceva dă curent la masă este totuşi vorba de un scurt-circuit şi acel consumator ar trebui să se încălzească, să iasă fum din el, să se manifeste in vreun fel. Se simte vreun miros de bobinaj încins (mirosul este inconfundabil) lângă maşină? Când pui borna maşinii la borna bateriei se observă scântei? Teoretic, după ce scoţi cheia din contact, mai rămâne activ doar ceasul din bord care are un consum neglijabil.
              Ai schimbat cumva radiocasetofonul maşinii? La unele aparate, dacă nu legi corect cele două plusuri (plus permanent şi plus prin contact), rămâne în sarcină etajul final al aparatului.

              Comment


              • #8
                Ai dreptate, CD-ul nu e original! Cand pun borna la loc ies scantei putin. Cum ar trebui legate plusurile la CD? Al meu e legat direct, nu pe contact. Merge tot timpul. Sa consume asa mult?
                1988 300TD

                Comment


                • #9
                  Pentru început, deconectează CD player-ul vreo două-trei nopţi, să vezi dacă de acolo ţi se trag problemele. Un test rapid poţi face imediat. Cu CD player-ul deconectat, scoate borna şi vezi dacă mai sar scântei.
                  Modul în care trebuie legat este descris în fişa tehnică a produsului care ai primit-o odată cu aparatul. Nu se leagă toate la fel.

                  Comment


                  • #10
                    Aparatul l-am primit odata cu masina, deci fise tehnica nu este! O sa incerc ce mi-ai zis. Ar fi bine sa fie numai asta, dar nu cred! Consumul e cam mare,nu crezi?
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Ce pot să-ţi spun? Un prieten care şi-a petrecut după-amiaza la pădure şi a folosit CD player-ul timp de 3-4 ore pentru ambianţă, m-a sunat să mă roage să merg să-l remorchez, pentru că nu mai are curent în baterie. Consumul nu e mic, din acest motiv a apărut soluţia cu plusuri distincte, permanent pentru memorii şi eventual ceas (care are) şi plus prin contact pentru celelalte. Şi starea de stand-by este consumatoare de curent!

                      Comment


                      • #12
                        salut,
                        nu cred ca este casetofonul de vina. Si la mine este pus tot pe direct (rosu si galben la plus direct de la baterie si negru la minus) si nu am avut probleme. Iar despre prietenul dv care a ramas fara baerie la padure este ceva normal, pt ca in aer liber (mai ales daca mai sunt si altii in preajma care asculta muzica) trebuie sa dai muzica tare sa acoperi o anumita suprafata si atunci se cosuma bateria (cel mai mult pe cd sau caseta). Bateria mea are 1 an si daca las pe RADIO 12h, la volum mare (sa se auda in afara masinii), porneste fara probleme.
                        Eu am urmatorii consumatori: ceas, led alarma, 2 leduri permanente de la lcd-uri, dvd-ul legat pe direct care ramane pe masina iar dimineata cand este ger invarte f bine. Deci eu cred ca este un consumator puternic. Daca lasi cd-ul sa mearga la volum f mic sau pe mute toata noaptea masina are destul curent sa porneasca

                        Comment


                        • #13
                          Ionuţ, nu sustin că am identificat cauza problemelor lui. Presupunem cu toţii şi încercăm să-l ajutăm.
                          În privinţa casetofoanelor sau a CD player-elor, fii convins că am dreptate! Unele, aşa cum am precizat, îşi menţin etajul final activ în funcţie de felul cum este alimentat. Au MUTE implicit, pentru a nu se auzi fâşâit în boxe, care se dezactivează la introducerea jack-ului în mufa AUX.

                          Comment


                          • #14
                            Azi am indurat gerul de afara si m-am apucat sa masor cate ceva la masina :
                            1. Prima data am oprit alarma ca s-o elimin de tot ( are cheie si pot s-o opresc ).
                            2. Am pus borna de + pe baterie. A facut scantei si s-a auzit cupland un releu. Am descoperit ca era unul din cele 2 relee de pe pompa de ABS. Le-am scos pe amandoua si la fel: scantei cand pun borna. Am masurat consumul: 0.7A.
                            3. Apoi am scos alimentarea la CD ( care are intr-adevar cele 2 +uri legate permanent la curent ). La fel: 0.7A.
                            4. Am scos siguranta de la ceas ( teoretic singurul consumator cu chiea scoasa ) pe care e legat si CD-ul. LA FEL!
                            5. Disperat am scos pe rand toate sigurantele din panou si am masurat consumul de fiecare data. NIMIC MAI NENE! 0.7A
                            Deci e altceva, clar! Conform unui calcul simplu, 0.7A la 13V sa zicem face 9.1W, nu? Ce dracu poate sa consume 9.1W? Ceva ce nu se alimenteaza din sigurantele din panou. Sa aiba iar DOK dreptate? Sa fie de la electromotor? Desi el merge beton!!! Mai are cineva vreo idee?
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #15
                              Pai acu mai ai de facut un singur lucru ca sa te lamuresti daca e electromotoru sau nu: desparti cele 2 plusuri(cel care merge la electromotor si cel care merge la instalatia masinii) si le pui pe rand pe baterie.Daca face scaintei ala gros ai prins "hotu"

                              @nelu_patrascu +cu contact la cass/cd-playere e folosit in general pentru al pornii cand pui contactu si a se oprii cand iei contactu(soti cheia la unele)
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF