Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj amestec

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Off topic .

    Am vrut sa spun ca daca vei duce personal un esantion de benzina la laborator , analizele vor arata ca cifra octanica nu va coincide cu cea afisata la pompa . Intodeauna va fi mai mica .

    Comment


    • #62
      Originally posted by nstoe View Post
      Off topic .

      Am vrut sa spun ca daca vei duce personal un esantion de benzina la laborator , analizele vor arata ca cifra octanica nu va coincide cu cea afisata la pompa . Intodeauna va fi mai mica .
      Am inteles, banuiesc ca asa ceva doar in tarile estice e posibil... am mai auzit de chestia asta, eu acum alimentez cu ecto 98 sport de la Lukoil si sunt multumit, e cam scumpa dar cred ca e in cel mai rau caz pe locul 3 comparativ cu ce benzina e pe la noi... Peste o saptamana (daca nu mai devreme chiar) o sa o duc din nou la Vasile sa o regleze, caci am dus-o la sudat toba, acum nu mai are scapari pe nicaieri, suna si ea normal, insa si-a mai pierdut putin din vlaga (probabil ca acum este evacuaarea in parametri, fara fisuri la esapament) si porneste mai greu cateodata, iar cand stau la semafor mai da sa moara din cand in cand, are toane. Ultima oara cand am fost la Vasile a zis sa ma duc sa imi sudeze toba pentru ca il incurca sunetul atunci cand regleaza si fisura respectiva influenteaza mersul si consumul motorului (asta am mai citit eu prin alte parti) pentru ca nu-si face presiunea necesara in traseul de evacuare (cu alte cuvinte nu avea presiunea normala in esapament pentru ca era fisurata penultima toba), sper ca de data asta sa imi puna motorul la punct (si sa imi spuna daca o fi ceva de inlocuit), sa mearga cum trebuie si sa consume cat trebuie (mai putin de 14 nu am scos). Cu ocazia asta vreau un schimb de ulei si schimbat lichidului de racire, de asta va dura mai mult, pentru ca trebuie sa am circa 150 ron pentru ulei si filtru si cat o mai fi si amestecul pentru racire, ori in momentul de fata mai am si alte cheltuieli... De altfel, masina se comporta chiar bine, pacat de ea cu problema asta... Amortizoare are, bucse are, frane are, cauciucuri de iarna are, i-ar mai trebui dupa asta si o baterie BOSCH (pentru ca actuala este muci, si cu toate astea porneste ))) si o curea pentru accesorii (am vazut ca scartaie cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste nu se mai aude nimic). Insa cu toate ca sunt destul de multumit de masina asta, tot mai vreau ceva diesel, si as vrea un BMW e39 525tds sau 525d, cica ar lua si sub 9 in oras (ceea ce m-ar avantaja mult, ar fi in sfarsit o masina de mers zi de zi in oras). Am condus cateva 525tds si pot spune ca nu e rea motorizarea, de fugit fuge, e destul de silentioasa, mai spatioasa (sau poate doar mult mai bine proportionat) decat W124 (ar fi normal la o adica e o generatie mai noua), si imi place mult interiorul, este ergonomic, majoritatea au climatizare automata (deci in sfarsit nu o sa mai mor de cald vara); in fine, ca minusuri: stiu ca e si de 2 ori mai scump la piese fata de w124 in unele cazuri si bineinteles ca e mai sofisticat, are mai multa electronica, dar de asta nu cred ca scap nici la W210... De aceea m-am gandit sa imi iau si un BMW, sa vad cum este, sunt sigur ca are si plusuri si minusuri comparativ cu Mercedes, daca aveam bani imi luam S 320 cdi dar nu este cazul acum, peste 1 an sau 2 poate...

      Comment


      • #63
        Dieselul, turbo sau nu, este pentru masini grele, altele decat autoturisme. Recomand cu caldura GPL-ul: nu mai cade turbina, motorul se incalzeste repede iarna, trage instant cum o calci, etc.
        Ex 03.'93 W124 220E engine M111.960-2198cc 16V variable admission timing, 150HP, 210Nm; Bosch ABS, SRS Airbag

        Comment


        • #64
          Originally posted by Senna View Post
          Dieselul, turbo sau nu, este pentru masini grele, altele decat autoturisme. Recomand cu caldura GPL-ul: nu mai cade turbina, motorul se incalzeste repede iarna, trage instant cum o calci, etc.
          Stii ceva de BMW e39 525 diesel?

          Comment


          • #65
            Pana apare BMW-eul , spune-ne ce s-a mai intamplat cu Mercedes-ul . Reusisi ceva cu consumul enorm de conbustibil ? .

            Comment


            • #66
              Originally posted by nstoe View Post
              Pana apare BMW-eul , spune-ne ce s-a mai intamplat cu Mercedes-ul . Reusisi ceva cu consumul enorm de conbustibil ? .
              Am dus-o marti la Vasile pentru schimb de ulei, filtru de ulei si reglaj amestec. M-a rezolvat repede, acum motorul imi merge frumos, nu stiu cum sta la consum, o sa vad, mi-a zis ca benzina de la Lukoil e cea mai proasta si ca OMV ar fi cea mai buna. In ziua aia am alimentat cu 99 extra de la Petrom, si vad ca merge bine, dar o sa incerc si un Carrera 100 de la OMV sau cum s-o numi aia cu cea mai mare cifra octanica, poate-poate dau si eu de ceva cu 98)). In orice caz acum sunt multumit de cum merge motorul, daca nu ia mai mult 13 in oras ma declar multumit si in privinta consumului, plm, mai trerbuie si benzina 100% (adica nu cu apa in ea, cum se face la noi), probabil ca daca ar merge si ea cu benzina de la nemti sau de oriunde altundeva in afara de Romania, ar consuma si 11.5/100km. Cat despre ulei, era negru ala vechi. Acum am si eu o intrebare: Dupa ce se scurge uleiul vechi, blocul motor nu trebuie curatat cu vreo solutie, ceva? Ca la mine deja s-a "murdarit" uleiul asta nou. Precizez ca e Mobil 1 10W40, 1 bidon de 4l + 1 bidon de 1l + filtrul de ulei Mann, au costat 155 ron. Mai am de schimbat lichidul de racire si bateria, si ar fi preatita 100% pentru inghet. Va tin la curent in ceea ce priveste conumul... Numai bine.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF