Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj amestec

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ultima data am umblat la amestec pentru a-l aduce din nou cum era ianainte, dar nu mai porneste.
    De unde stii cum era inainte si daca stii de ce nu il aducu inapoi sa porneasca motorul ?
    Mai ales cind spui ca uneori fluctoatiile disprea de la sine trebuia sa deduci ca nu e vorba de un reglaj fix cu de o defectiune cu efect variabil .

    Comment


    • #17
      De la dat prea mult la cheie fara sa porneasca e posibil sa se fi inecat motorul? Din cate am auzit, e posibil ca benzina nearsa sa ajunga in baia de ulei... Este adevarat? Ieri mi-am cumparat trusa de scule si am scos bujiile. Am constat ca erau negre la electrozi, astazi le-am curatat cu peria de sarma si dupa le-am dat cu degripant ca sa se curate si mai bine. De pornit tot nu a pornit, dar am vaga impresie ca atunci cand bag bujiile in motor si le scot, sunt umede. Am facut un test cu bujiile prinse in fise doar ca sa vad daca dau scanteie, numai ca pe timp de zi, e cam greu sa sesizezi care si cum, dar din cate am vazut una da scanteie foarte slaba. Astept sa se intunece ca sa mai fac un test. Daca bujiile dau scanteie cred ca ar trebui sa porneasca atunci cand sunt montate in blocul motor. Revin cu vesti diseara, sper sa fie vesti bune.

      Comment


      • #18
        Scoate fum negru cand dai la cheie?
        Last edited by cutaresku; 09-05-2013, 20:02 PM.

        Comment


        • #19
          Originally posted by rusty View Post
          Scoate fum negru cand dai la cheie?
          Nu, masina de fel nu scotea fum, oricat de tare era accelerata, doar iarna vedeai ceva la fundul ei, si ala era condens, atat.

          Comment


          • #20
            Am mai incercat si astazi, se pare ca o ia doar cu amestecul bogat si tinuta din acceleratie... Am observat ca miroase foarte urat la teava de esapament, dar banuiesc ca este normal, datorita faptului ca este arsa o cantitate mare de benzina intr-un timp scurt... Poate avea vreo influenta negativa faptul ca am pus in rezervor o data cu benzina si aditiv de curatat injectoarele?

            Comment


            • #21
              Salut Ciprian.Cu o parte din problemele tale m am confruntat si eu: pornire grea mai ales pe timp de ploaie;mers neregulat relanti instabil;miros de benzina nearsa pe esapament consum exagerat.Cu un pic de rabdare si ceva nopti ,,pierdute " pe forum am reusit sa le inlatur.Am verificat cu atentie partea de vacumuri;verificat cu mare atentie partea electrica sigurante,compartimentul din spatele panoului de sigurante unde mai sunt ceva relee si module curatate date cu un spray contact,iar partea cea mai delicata tot la injectie a fost,adica acolo unde nu trebuie sa umbli deloc,la reglajul cu inbusul.Acesta operatiune trebuie facuta numai cu un analizor de gaze in coada[toba] rotirea trebuie facuta cu mare finete pas cu pas citind valorile obtinute,asta in cazul in care toti senzorii lucreaza corectpina se ajunge la anumite valori corecte pentru acest tip de motor,nu am linga mine tabelul ,ceva gen indice lambda [amestec aer benzina] intre 1 1,05 nivelul de hidrocarburi de CO etc.treaba asta am facut ola un prieten ce are o statie ITP la mine a durat cam 40 min Oricum dupa ce am reusit sa o aduc pe drumul cel bun am gasit la un prieten cu dezm auto o injectie nepipaita asa ca imediat am facut schimbarea.In Bucuresti foarte multi membri de pe forum il recomanda pe Dl mistermario71 la care intentionam sa ajung si eu daca nu reuseam sa rezolv.Tel .meu este 0763606795daca te pot ajuta cu ceva suna ma

              Comment


              • #22
                Multumesc mult pentru intentia ta de a ma ajuta, Costin. Un numar de telefon al acestui domn mistermario71, daca ai... Numai bine.

                Comment


                • #23
                  Aici sunt mai multe date:



                  Spor la treaba si sper sa rezolvi rapid problema.
                  Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                  Comment


                  • #24
                    Am luat putina benzina si am turnat in broasca direct, in felul asta porneste normal, doar ca nu sta la relanti, tot trebuie tinuta din acceleratie, ar trebui sa fac rost de un manometru care sa fie infiletat la aerisirea de la injectie (sau ce o fi aia unde este un surub pe care daca il slabesti curge benzina) si sa masor presiunea... Daca presiunea nu e in parametri, o sa incerc sa ii dau jos filtrul cu site din rezervor, mai mult ca sigur e plin de gunoaie. Tare imi e ca de fapt la mine nu a fost problema de dereglare, ci faptul ca a tras totul din rezervor, iar gunoaiele au ramas undeva si obtureaza accesul. Tin minte ca, cu putin inainte sa ramana fara benzina, cand inca mergea motorul, se auzea un fel de tiuit pe la pompa de benzina, iar acum nu se mai aude.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by conels View Post
                      Aici sunt mai multe date:



                      Spor la treaba si sper sa rezolvi rapid problema.
                      Multumesc Costin, am vorbit cu omul, spre surprinderea mea neplacuta, a zis ca nu prea se pricepe la genul asta de probleme si ca va trebui sa apeleze la un arab care lucreaza cu el.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ciprian_schneider View Post
                        Am luat putina benzina si am turnat in broasca direct, in felul asta porneste normal, doar ca nu sta la relanti, tot trebuie tinuta din acceleratie, ...
                        Verifica si releul din spatele bateriei, cel cu siguranta in cap. Poate are siguranta arsa sau vreun circuit intrerupt pe cablajul releului(in interiorul carcasei).
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #27
                          Te referi cumva la OVP?

                          Comment


                          • #28
                            Reglaj amestec

                            Salut! Prostia de a turna aditiv de curatat injectia in rezervorul de benzina am facut-o si eu si m-a costat o saptamana de munca la masina deoarece nu mai pornea, schimbat pompa benzina,filtre etc. fara nici un rezultat.Daca am vazut ca nu porneste am dus-o la un turc specialist in Mercedesuri,care dupa ce a bajbait vreo doua zile umbland pe la injectie demontind-o si remontind-o,pana la urma a desfacut filtrul rezervorului de benzina l-a curatat si masina a pornit,dar nu prea mergea bine,iar la semafoare se oprea motorul.Operatia asta de dat jos benzina si curatat filtrul a repetat-o de 4-5 ori si totusi masina cand mergea bine cand se oprea.Pana la urma m-am hotarat si am schimbat rezervorul de benzina si astfel toate problemele au disparut(noul rezervor trebuie sa fie curat in interior fara depuneri)Pretul a fost pe masura 1000 ron.cu schimbarea lantului de distributie.Asta este....Deh prostia sau neinformarea costa!.....

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by MIHAY View Post
                              neinformarea costa!.....
                              Aici te-ai apropiat de adevarata problema .

                              Indiferent de cate scoli ai absolvit sau cat esti de istet , atunci cand ai o necunoscuta , mecanica sau electrica , intai te informezi temeinic si pe urma actionezi .

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by MIHAY View Post
                                Salut! Prostia de a turna aditiv de curatat injectia in rezervorul de benzina am facut-o si eu si m-a costat o saptamana de munca la masina deoarece nu mai pornea, schimbat pompa benzina,filtre etc. fara nici un rezultat.Daca am vazut ca nu porneste am dus-o la un turc specialist in Mercedesuri,care dupa ce a bajbait vreo doua zile umbland pe la injectie demontind-o si remontind-o,pana la urma a desfacut filtrul rezervorului de benzina l-a curatat si masina a pornit,dar nu prea mergea bine,iar la semafoare se oprea motorul.Operatia asta de dat jos benzina si curatat filtrul a repetat-o de 4-5 ori si totusi masina cand mergea bine cand se oprea.Pana la urma m-am hotarat si am schimbat rezervorul de benzina si astfel toate problemele au disparut(noul rezervor trebuie sa fie curat in interior fara depuneri)Pretul a fost pe masura 1000 ron.cu schimbarea lantului de distributie.Asta este....Deh prostia sau neinformarea costa!.....
                                Filtrul rezervorului zici? Deci ala mic cu site, nu, care se infileteaza in rezervor?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF