Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj amestec

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj amestec

    Salutare. Cum se regleaza amestecul la w124 2.3 benzina? Am gasit un reglaj pe admisie, cu imbus. Am vazut ca daca apas mai tare cu cheia imbus pe reglaj se deschide putin clapeta de aer. De acolo se regleaza doza de combustibil si aer? Adica, mie mi-a dat impresia ca e reglaj si pentru benzina (atunci cand nu apas pana la capat) si pentru doza de aer (atunci cand apas pana la fund, iar clapeta de aer se mai deschide putin). Gresesc cumva? Ma intereseaza sa aflu de unde se poate regla la motor tot ce tine de functionare corecta si consum optim. Multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare , salutare ! .

    Documenteaza-te bine ce inseamna injectia de pe motorul tau . Sunt deja doua topic-uri care dezbat indelung acest subiect plus net-ul .

    Daca ai W124 , probabil injectia ta este Ke Jetronic , adica injectie mecanica asistata electronic + diferiti senzori care trimit semnale la calculator .

    Aceste reglaje se executa numai de un specialist . Nu-ti recomand sa actionezi acolo .

    Comment


    • #3
      Mda... Cand te mananca, mai bine te abtii sa te scarpini... Ei din pacate, eu nu m-am abtinut, am citit prea tarziu ce ai scris, am umblat, la un moment dat chiar am facut ca motorul sa mearga mai bine, insa nu ma-am potolit, iar acum nu mai porneste, asta e, va trebui sa gasesc specialistul care sa o aduca din nou la viata. Oricum imi e invatatura de minte...

      Gasesc pe aici pe cineva priceput la reglaje de genul asta?

      Comment


      • #5
        Multumesc mult nstoe, primul link mai ales, imi va fi de mare ajutor, se pare ca la mine asta e problema, am invartit foarte mult intr-un sens si de asta nu mai porneste, imi miroase ca tot eu ii dau de cap, dar oricum, dupa ce ii schimb filtrul de benzina si ii curat de depuneri toate contactele ar trebui sa ma duc la un cunoscator sa vada ce si cum, ma intereseaza ca motorul sa mearga in mintile lui, sper sa isi revina din ce ii fac eu, motorul cam sughita, nu mergea chiar rotund, avea toane...

        Comment


        • #6
          Am postat ambele topic-uri pentru ca discutiile se cam intersecteaza de cateva ori . Bine ar fi sa reusesti ceva , adica sa o faci sa porneasca si la rece si la cald , sa-i stabilizezi ralanti-ul , motorul sa mearga rotund si sa consume ca la carte .

          Avand diverse probleme cu mersul motorului ( incepand cu vacuumuri-le , sonda lambda , etc ) multi sau repezit "in imbusul de 3" . Mare greseala . Au dat injectia peste cap , nu au reusit sa o mai aduca in parametri , ba unii au cumparat alta injectie care de multe ori nu a functionat . Cineva chiar a vandut masina .

          Tu faci cum crezi . Banii tai , masina ta .

          Ps : specialist caut si eu , de multa vreme .

          Comment


          • #7
            Ok, eu o sa-i dau de cap, nu-i problema. Apropo de specialist, nu il cunosti pe doktor4carz? Eu chiar o sa apelez la el, daca chiar nu reusesc sa o fac singur sa porneasca.

            Comment


            • #8
              Originally posted by ciprian_schneider View Post
              Ok, eu o sa-i dau de cap, nu-i problema.
              Iti doresc mult succes ! .
              Cand vei aduce motorul "in mintile lui" , nu uita sa ne spui si noua in ce mod ai reusit .

              Comment


              • #9
                Sigur, nstoe. Esti din Bucuresti? Daca da, odata poate ne vedem sa facem schimb de impresii, ar conta foarte mult o parere a unui cunoscator si posesor mai vechi de MB.
                Last edited by Zeus; 07-22-2013, 17:24 PM.

                Comment


                • #10
                  Oricand , cu placere . Datele mele sunt la semnatura .
                  Din pacate nu am mare experienta in meseria de mecanic auto si mai ales in cea de diagnostician .
                  Ajut , daca stiu si pot .

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by ciprian_schneider View Post
                    Ok, eu o sa-i dau de cap, nu-i problema.
                    Asteptam vesti despre cum s-a rezolvat problema . Daca s-a rezolvat .

                    Comment


                    • #12
                      Nu mai porneste pentru ca este seaca in rezervor. Peste vreo saptamana iau banii si vreau sa ii bag vreo 30 de litri, tin minte ca daca avea multa benzina in rezervor mergea super motorul. Sunt curios ce se intampla dupa ce ii dau prima cheie, sper ca nu are ce sa se intample rau, adica bubuituri, trosnituri sau mai stiu eu ce... Din ce am citit pe forum, daca e reglata sa ia prea putina benzina nu porneste, iar daca are foarte multa benzina cica ii oscileaza relantiul sau ceva de genul, sper sa nu aiba alte simptome. Oricum, dupa ce ii dau de cap (si am presimtirea ca totul va fi ok fara mari batai de cap) nu mai umblu in veci la amestec. Oricum, cand iau banii vreau sa-mi iau si trusa de scule si sa ii dau jos filtrul ala cu site care e insurubat in rezervor, si sa il curat, si sa ii schimb si filtrul de la pompa. Ce ma enerveaza este ca acel capac din plastic care acopera pompa si filtrul de benzina e prins cu niste suruburi din plastic, si alea sunt tocite, de mine, am incercat sa le desfac, si mi-am dat seama ca nu sunt din fier, nu stiu cum le desfac, niste sfaturi va rog... Si multumesc mult ,Nstoe, pentru interes, va tin la curent pe toti, numai bine va doresc.

                      Comment


                      • #13
                        Am revenit, dar nu cu vesti bune.... I-am pus 20 litri de benzina de 95, i-am pus si solutie de curatat injectoare in rezervor, nu am reusit sa o fac sa porneasca decat foarte greu si asta regland cu imbusul de 3 sa isi ia motorul mai multa benzina (am rotit spre dreapta), insa nu mergea motorul decat ajutat de acceleratie de peste 2000 rot/min, altfel moare. Si nici asa nu porneste tot timpul. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac, se pare ca nu sunt in "fericitul" caz in care porneste, merge si consuma dublu sau ceva de genul. Am folosit degripant WD-40 ca sa ii curat contactele (m-am gandit ca nu are ce rau sa-i faca), am desfacut si curatat cam orice contact am vazut, si fisele de la delcou si bujii, si inca alte cateva mufe, fara rezultat. Care o fi motivul pentru care nu porneste motorul? M-am tot gandit, parte electrica, trage pe undeva aer fals? Stie cineva pe cine sa-mi recomande ca sa ma poata ajuta?

                        Comment


                        • #14
                          Nu ai ce cauta la acel reglaj , motivele sint altele si pot fi asa de multe

                          Comment


                          • #15
                            Sper ca ai citit thread-ul de la inceput si ai inteles ca la amestec s-a umblat prima data pentru ca motorul nu mergea perfect rotund, avea niste fluctuatii, care in unele situatii dispareau chiar si de la sine. Ultima data am umblat la amestec pentru a-l aduce din nou cum era ianainte, dar nu mai porneste.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF