Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj amestec

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Este un cilindru din plastic cu site,din el pleaca furtunul ce duce la pompa de benzina si se desface cu cheie de 46......

    Comment


    • #32
      Ceva de genul acesta :

      Comment


      • #33
        Originally posted by nstoe View Post
        Ceva de genul acesta :

        Si chestia asta poate fi curatata? Sau se inlocuieste obligatoriu?

        Comment


        • #34
          Originally posted by MIHAY View Post
          Salut! Prostia de a turna aditiv de curatat injectia in rezervorul de benzina am facut-o si eu si m-a costat o saptamana de munca la masina deoarece nu mai pornea, schimbat pompa benzina,filtre etc. fara nici un rezultat.Daca am vazut ca nu porneste am dus-o la un turc specialist in Mercedesuri,care dupa ce a bajbait vreo doua zile umbland pe la injectie demontind-o si remontind-o,pana la urma a desfacut filtrul rezervorului de benzina l-a curatat si masina a pornit,dar nu prea mergea bine,iar la semafoare se oprea motorul.Operatia asta de dat jos benzina si curatat filtrul a repetat-o de 4-5 ori si totusi masina cand mergea bine cand se oprea.Pana la urma m-am hotarat si am schimbat rezervorul de benzina si astfel toate problemele au disparut(noul rezervor trebuie sa fie curat in interior fara depuneri)Pretul a fost pe masura 1000 ron.cu schimbarea lantului de distributie.Asta este....Deh prostia sau neinformarea costa!.....
          Te rog, lasa-mi numarul de telefon al acestui "turc specialist in Mercedesuri", poate ma ajuta si pe mine...

          Comment


          • #35
            De ce?Vrei sa te jupoaie si pe tine? Eu am rezolvat singur problema prin inlocuirea filtrului si a rezervorului de benzina,care nu se poate curata decat daca il tai si apoi il sudezi la loc, solutie nepractica si costisitoare .Gaseste-ti rezervor si filtru sh si totul o sa fie ok si la costuri minime.Daca te intereseaza am un W124,200E la dezmembrare si rezervorul si filtrul sunt curate,daca nu,gasesti pe forum...O zi buna!

            Comment


            • #36
              Originally posted by ciprian_schneider View Post
              Si chestia asta poate fi curatata? Sau se inlocuieste obligatoriu?
              "Chestia" aceasta o cureti numai daca se preteaza la asa ceva . Intai o demontezi si pe urma te hotarasti . Cu ocazia asta vezi daca curge si ceva mizerie din rezervor . Oricum , acel filtru nu costa un "capat de tara" .

              Comment


              • #37
                Am vrut sa cumpar eu filtru nou acum doi ani,si costa 100 ron.

                Comment


                • #38
                  Nasoala treaba , MIHAY .
                  Acel filtru se schimba ori de cate ori este nevoie , o data la 15 ani , sau niciodata .
                  Cand il va demonta colegul , asteptam photo sa vedem daca solutia de curatat a facut ceva ravagii in rezervor .

                  Comment


                  • #39
                    Salut Ciprian.Nu sunt mecanic auto ,nu am cunostinte aprofundate in domeniu,dar la toate masinile mele mi a placut sa mi bag manutele personale pentru a rezolva diferite probleme,daca as fi in locul tau eu as proceda intr o anume ordine pentru a identifica problema: 1-verifica intii pompa de benzina sa vezi daca functioneaza[trage 2 fire de la baterie direct la pompa] ,2-daca pompa face servici desfa turul de pe injectie{broasca cum ii spui tu} si vezi daca ajunge benzina,3-verifica partea de aprindere :modul fise delco [dar din ce spui tu ca ai turnat benzina in injectie si a pornit ar trebui sa fie cit de cit ok],in spatele bateriei linga releul cu siguranta in cap trebuie sa mai fie unul mai dreptunghiular cu vreo 10 pini cred care comanda pompa de benzina injectorul de pornire la rece etc.Daca toate astea sunt ok si tot nu porneste ,parerea mea de nespecialist ar fi ca inainte sa faci investitii sau sa cheltui banii cu ,,specialisti'' incearca sa gasesti pe cineva care sa ti imprumute o injectie relee sa faci transfer ul si sa vezi care ar fi buba treaba nu e asa complicata [eu mi am schimbat singur injectia cam in 30 min] Ceva relee mai am si eu prin masina[rezerva],injectia care am schimbat o am dus o la tara la parinti daca nu rezolvi cam peste o saptamina o sa ajung pe acolo si o iau poate te va ajuta.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by costin mlc View Post
                      Salut Ciprian.Nu sunt mecanic auto ,nu am cunostinte aprofundate in domeniu,dar la toate masinile mele mi a placut sa mi bag manutele personale pentru a rezolva diferite probleme,daca as fi in locul tau eu as proceda intr o anume ordine pentru a identifica problema: 1-verifica intii pompa de benzina sa vezi daca functioneaza[trage 2 fire de la baterie direct la pompa] ,2-daca pompa face servici desfa turul de pe injectie{broasca cum ii spui tu} si vezi daca ajunge benzina,3-verifica partea de aprindere :modul fise delco [dar din ce spui tu ca ai turnat benzina in injectie si a pornit ar trebui sa fie cit de cit ok],in spatele bateriei linga releul cu siguranta in cap trebuie sa mai fie unul mai dreptunghiular cu vreo 10 pini cred care comanda pompa de benzina injectorul de pornire la rece etc.Daca toate astea sunt ok si tot nu porneste ,parerea mea de nespecialist ar fi ca inainte sa faci investitii sau sa cheltui banii cu ,,specialisti'' incearca sa gasesti pe cineva care sa ti imprumute o injectie relee sa faci transfer ul si sa vezi care ar fi buba treaba nu e asa complicata [eu mi am schimbat singur injectia cam in 30 min] Ceva relee mai am si eu prin masina[rezerva],injectia care am schimbat o am dus o la tara la parinti daca nu rezolvi cam peste o saptamina o sa ajung pe acolo si o iau poate te va ajuta.
                      Salut Costin. Pompa de benzina merge, se aude cand pun contact, am desfacut si surubul ala de la injectie, si curge benzina, pe acolo am luat benzina si am turnat sub clapeta de aer. Maine o sa vina la mine un nene pe care mi l-a recomandat cineva, si dupa cum l-am auzit la telefon, cand i-am zis ca am probleme cu injectia la un w124 m-a si intrebat repede: "E 2.3, nu? Zi cand vrei sa vin si ti-o fac sa porneasca." as trage concluzia ca se pricepe mai bine decat multi. Sper din tot sufletul sa mi-o rezolve si sa fie din nou masina... Daca Doamne fereste nu-i da de cap, te rog sa-mi zici cat vrei pe injectie si eventual relee, ca fac cu nervii. Nu am de la cine sa imprumut asa ceva...Sper ca ale tale sunt de 2.3 benzina, nu altceva... Si sa functioneze bine. Ne auzim cum apare o noutate. Bafta, si fii cuminte, nu umbla sa reglezi unde nu stii cum, ca ajungi ca mine.
                      Last edited by ciprian_schneider; 09-14-2013, 00:37 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Salut!Te sfatuiesc sa nu mai umbli la injectie si asa ai umblat si ai dat-o peste cap,daca o sa continui o sa-ti bage benzina in baia de ulei si nu o sa-i mai dai de cap.Daca atunci cand pui contactul pompa de benzina bazaie si apoi se opreste ,releul care o comanda este in regula,totodata verifica si releul de relanti sa nu aiba siguranta din cap arsa sau sa se fi umblat in el,ambele relee le gasesti in spatele bateriei.Scoate furtunul de tur benzina din capul de injectie cu o cheie de 17 si in locul lui cupleaza un manometru,trebuie sa ai presiune de 5 bari cu motorul oprit si 2-2,5 bari cu motorul pornit.Daca nu ai aceste valori sunt doua variante.ori pompa de benzina e pe duca sau problema este de la rezervorul de benzina si cred 100% ca aici este buba, deoarece ai turnat aditiv de curatat injectia ceea ce inseamna ca aditivul a scos toata mizeria acumulata in timp pe peretii rezervorului si ti-a infundat filtrele astfel ca in capul de injectie ajunge prea putina benzina ca sa porneasca si sa stea in relanti.Spor la treaba! si mai vorbim pe la sfarsitul lunii cand ma intorc din concediu. O zi buna!

                        Comment


                        • #42
                          PS.Am uitat sa-ti spun ceva interesant.Acum doi ani am luat un 200 E'94 din Germania de la niste greci,masina pe drum mi-a facut niste figuri,mai exact nu mai pornea cand opreai motorul,deoarece pompa de benzina era pe duca si totusi am ajuns asa cu ea in tara si la 2 saptamani a cazut complet si a trebuit sa o schimb,deci trage si tu de aici concluziile..........!

                          Comment


                          • #43
                            Stati linistiti, toti cei interesati sa ma ajute si sa ma sfatuiasca spre binele meu... Astazi a venit la mine omul de care va spuneam (mi l-a recomandat cineva, nu de pe forum, nu conteaza), mi-a reglat motorul de merge mai bine ca inainte, nici cand am luat-o eu nu mergea asa de frumos motorul. Omul e super priceput la masini de genul asta, a zis ca repara Mercedes-uri de 20 de ani (minciuna sau nu, Dumnezeu stie). A zis ca mersul putin neregulat e de la bujii, dar totusi mi-a reglat-o astfel incat merge mai bine ca inainte, astfel incat dupa schimbarea bujiilor ma astept sa mearga ceas. A zis ca nu e cazul de schimbat filtrul de benzina. A spus ca atunci cand e infundat filtrul, motorul nu mai trage cat trebuie. Cred ca o problema de filtru de benzina infundat am depistat la un W126 300se, manual, la care se auzea un zgomot ciudat (ca un tiuit) in zona pompei de benzina, pe tot parcursul functionarii motorului. Multumesc oricum pentru parerile voastre si aveti grija de masinile voastre, iar unde aveti nevoie vi-l recomand pe domnul Vasile, cel care m-a ajutat pe mine astazi, sta pe undeva prin zona Andronache din cate am inteles, super de treaba omul. Mi-a zis ca il cunosc cei de pe clubmercedes. Numai bine va doresc, tuturor.

                            Comment


                            • #44
                              Bravo! ma bucur ca ai rezolvat problema,sa fie de bine si cum zice englezul' Nice Drive'

                              Comment


                              • #45
                                Felicitari , pentru rezolvare .

                                Daca nu-i un secret , scrie si numarul de telefon al domnului Vasile .
                                Eu , cel putin aud prima oara de dumnealui , din 2009 incoace .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF