200ce_marius ... cum te folosesti de kick down ??
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cum exploatati o cutie automata
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold
now - bicicleta !
0744 239 949
WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
-
Mai e si un mic reglaj pt. cei care vor un raspuns mai promt din partea cutiei. langa cablul de acceleratie se afla un alt cablu asemanator care duce la cutia de viteze. E mai fin si are in capat (un intinzator) un plastic care serveste pt. a putea fi reglat. Incepeti prin a roti plasticul cam o tura pt. a-l intinde putin. Veti avea rezultate surprinzatoare. Cablul in pozitie normala e relaxat chiar cu tendinte de a sta atarnat si foarte slabit. Nu incercati sa-l intindeti. Daca o faceti cutia va schimba pe rosu si poate ca multe alte fatze. Intindeti cablul doar o tura. Daca nu ati obtinut rezultat mai rotiti o tura dar nu prea multe. Important de retinut turele care le rotiti la intinderea cablului pt a putea reveni la starea initiala - dupa preferinte.
Ma scuzati, am uitat sa specific ca ingeneral ce-am scris am probat doar la seria 124. La celelalte serii nu am habar cum se regleaza raspunsul la cutiile de viteze automate
Originally posted by last View PostInaintea selectarii unei trepte de viteza pt deplasare se actioneaza intodeauna frana de picior pana cand autovehicolul sta pe loc si motorul functioneaza.
In timpul mersului nu puneti niciodata selectorul pe pozitia "R" sau "P"
Daca aveti de stationat in panta folositi intodeauna frana si respectiv (in functie de durata stationarii) frana de mana. Nu tineti masina in panta din pedala de acceleratie.
Originally posted by sovieticool View Post200ce_marius ... cum te folosesti de kick down ??Last edited by doktor4carz; 12-11-2008, 13:59 PM.
Comment
-
Originally posted by ionutz_ng View PostP.S.Puterea maxima a motorului meu de exemplu este pe la 5500 ture,atunci produsul dintre cuplu si turatii este maxim.Peste 5500 de ture,probabil ca scade cuplul mai mult decat cresterea de turatii a motorului.Iar daca puterea maxima a motorului este la 5500 ture,de ce sa schimb eu la 6500-7000 de ture,unde voi avea putere mai mica?Last edited by florineasca; 04-26-2009, 19:25 PM.driving sideways is better
Comment
-
-
Originally posted by ionutz_ng View PostDetaliaza te rog,m-ar interesa si pe mine.Eu la a mea nu am "2" si "3",am de la 1 la 4,cutie tiptronic(schimb cu + sau - ,de la 1 la 2,3,4 si apoi D,prin miscari scurte stanga-dreapta).
Cert este ca la cutiile clasice care au "2" si "3",in aceste pozitii,este si alt diferential fata de treptele a 2-a si a 3-a normale din D,si astfel masina prinde demaraj mai bun.
La mine cred ca mai degraba este doar o limitare electronica a treptei superioare de viteza fara a fi si alt diferential mai de fuga.
P.S.Puterea maxima a motorului meu de exemplu este pe la 5500 ture,atunci produsul dintre cuplu si turatii este maxim.Peste 5500 de ture,probabil ca scade cuplul mai mult decat cresterea de turatii a motorului.Iar daca puterea maxima a motorului este la 5500 ture,de ce sa schimb eu la 6500-7000 de ture,unde voi avea putere mai mica?
Tiptronic este denumirea lui PORSCHE pentru sistemul de comanda a schimbarii treptelor la o cutie automata. La orice cutie automata ai aceasta posibilitate, dar asta nu inseamna ca are acelasi nume.
Alt diferential in 2 fata de D? Nu e cert deloc. DIFERENTIALUL [NU ARE NICI O LEGATURA CU CUTIA] sta intre roti motoare sau punti motoare si e un mecanism care imparte forta in 2 parti absolut egale, permitand diferente de turatie. Exista si diff asimetric, dar la camioane si e interaxial. Cutiile automate nu au diff. N-au cum. Rapoartele sunt realizate prin pinioane dispuse in angrenaje planetare-poza colorata.
Ce spui tu e diferenta de rapoarte intre trepte. Normal ca trage mai bine cu 1 decat cu 2... si tot asa, 3 decat 4.
Daca convertorul e cu lock-up se observa niste diferente de turatii. Adica odata la 100km/h ai 2000 de ture si alta data ai 2200rpm, dar treapta e tot aia.
Si schimbatul peste puterea maxima are un rost. Se stie ca cea mai buna acceleratie e cu treptele mici deci mai bine acc masina cu 2 decat cu 3. Si atunci, tragi de 2 peste turatia de putere max pt ca atunci cand ajungi in 3 sa ai o turatie cat mai mare >>o putere cat mai mare. Si aici e un echilibru. De ex sant motoare cu put max la 5000 si plafonare la 7000. Echilibrul pe care tre sa-l gasesti e intre acceleratia cu 2 peste 5000 si cea cu 3 sub. http://www.youtube.com/watch?v=rU9mQ...eature=related Aici un W201 de curse. aici se vede cum se gandeste etajarea unei cutii. Pt curse unde puterea e oricum mare se sacrifica raportul treptei 1 in favoarea rapoartelor apropiate intre restul treptelor. Adica cu 1 se ating viteze mari si apoi restul treptelor sunt apropiate. Tocmai pt a folosi motorul cat mai aproape de puterea maxima. La masinile de strada mai ales Benz diferenta intre trepte e mare asa ca ai tot interesul sa tragi de treapta mica peste puterea max. Dovada o face masina lui petrut care are puterea la 5600 si schimba automata ea de capul ei la 6200.BENZ G, altceva ce ?
Comment
Comment