Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum exploatati o cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    200ce_marius ... cum te folosesti de kick down ??
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #17
      Mai e si un mic reglaj pt. cei care vor un raspuns mai promt din partea cutiei. langa cablul de acceleratie se afla un alt cablu asemanator care duce la cutia de viteze. E mai fin si are in capat (un intinzator) un plastic care serveste pt. a putea fi reglat. Incepeti prin a roti plasticul cam o tura pt. a-l intinde putin. Veti avea rezultate surprinzatoare. Cablul in pozitie normala e relaxat chiar cu tendinte de a sta atarnat si foarte slabit. Nu incercati sa-l intindeti. Daca o faceti cutia va schimba pe rosu si poate ca multe alte fatze. Intindeti cablul doar o tura. Daca nu ati obtinut rezultat mai rotiti o tura dar nu prea multe. Important de retinut turele care le rotiti la intinderea cablului pt a putea reveni la starea initiala - dupa preferinte.

      Ma scuzati, am uitat sa specific ca ingeneral ce-am scris am probat doar la seria 124. La celelalte serii nu am habar cum se regleaza raspunsul la cutiile de viteze automate

      Originally posted by last View Post
      Inaintea selectarii unei trepte de viteza pt deplasare se actioneaza intodeauna frana de picior pana cand autovehicolul sta pe loc si motorul functioneaza.
      In timpul mersului nu puneti niciodata selectorul pe pozitia "R" sau "P"
      Daca vreodata puneti cutia in N (neutral) punct mort in timpul mersului (de ex. in timpul coborarii a unei pante nu foarte inclinata) in momentul revenirii la D asigurati-va ca motorul sa fie destul de turat 2000-3000 ture pt. ca cutia sa preia sarcina fara dificultati. In caz contrar saltul de la relanti la o turatie excesiva (in functie de viteza masinii in momentul cuplarii cutiei) poate avea rezultate nefavorabile bugetului familiar al fiecaruia.

      Daca aveti de stationat in panta folositi intodeauna frana si respectiv (in functie de durata stationarii) frana de mana. Nu tineti masina in panta din pedala de acceleratie.

      Originally posted by sovieticool View Post
      200ce_marius ... cum te folosesti de kick down ??
      Kick down-ul e pentru a depasi BMW-urili. Deci in momentul in care aveti vizualizat scopul apasati pedala de acceleratie pana la podea dupa cere mai insistati putin. Veti avea placuta senzatie de a apasa ca un fel de intrerupator de podea care se afla sub pedala de acceleratie. Senzatia placuta e insotita de o confortabila adancire in fotoliul masinii si de pierderea stomacului prin portbagaj. Nu va impacientati si nu renuntati la scop. Scopul scuza mijloacele! Daca nu vreti sa ingrosati buzunarele rusilor de la LUKOIL nu abuzati de KICK-DOWN. Bafta!!!
      Last edited by doktor4carz; 12-11-2008, 13:59 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        P.S.Puterea maxima a motorului meu de exemplu este pe la 5500 ture,atunci produsul dintre cuplu si turatii este maxim.Peste 5500 de ture,probabil ca scade cuplul mai mult decat cresterea de turatii a motorului.Iar daca puterea maxima a motorului este la 5500 ture,de ce sa schimb eu la 6500-7000 de ture,unde voi avea putere mai mica?
        Când folosesc kick-down, pe la 6500 + schimbă treapta (nu apuc să mă uit exact la ce turatie schimbă, sunt atent la profilul vemveului pe care tocma îl depăsesc) si pică inapoi in jurul lui 5500 rpm, unde puterea e maximă si trage de numa. Cred că aici se pierde câte ceva la cutia manuală, după cum suntem toti învătati la scoala de soferi, ridicăm piciorul de pe acceleratie când schimbăm viteza. Ca fapt divers, atunci când, a doua zi la scoala de soferi, am schimbat din a 2-a intr'a 3-a fără să las acceleratia din blană (am vrut să prind verde), instructorul nu a ezitat să mă îndrume către scumpa mea mămică.
        Last edited by florineasca; 04-26-2009, 19:25 PM.
        driving sideways is better

        Comment


        • #19
          Originally posted by sovieticool View Post
          200ce_marius ... cum te folosesti de kick down ??
          Simplu!....calci pedala la blana si schimba treapta inferioara(asta e rolul la kick down)...e un buton la fundul pedalei de acceleratie ca sa ai zic asa pe intelesul tuturor...bafta

          Comment


          • #20
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Detaliaza te rog,m-ar interesa si pe mine.Eu la a mea nu am "2" si "3",am de la 1 la 4,cutie tiptronic(schimb cu + sau - ,de la 1 la 2,3,4 si apoi D,prin miscari scurte stanga-dreapta).
            Cert este ca la cutiile clasice care au "2" si "3",in aceste pozitii,este si alt diferential fata de treptele a 2-a si a 3-a normale din D,si astfel masina prinde demaraj mai bun.
            La mine cred ca mai degraba este doar o limitare electronica a treptei superioare de viteza fara a fi si alt diferential mai de fuga.
            P.S.Puterea maxima a motorului meu de exemplu este pe la 5500 ture,atunci produsul dintre cuplu si turatii este maxim.Peste 5500 de ture,probabil ca scade cuplul mai mult decat cresterea de turatii a motorului.Iar daca puterea maxima a motorului este la 5500 ture,de ce sa schimb eu la 6500-7000 de ture,unde voi avea putere mai mica?
            Ionut vad ca se nimereste sa ma iau tot de tine, pt ca faci niste afirmatii tehnice care nu sunt adevarate in nici un caz. Si eu ca inginer auto pasionat de Benz ma simt dator sa clarific.

            Tiptronic este denumirea lui PORSCHE pentru sistemul de comanda a schimbarii treptelor la o cutie automata. La orice cutie automata ai aceasta posibilitate, dar asta nu inseamna ca are acelasi nume.

            Alt diferential in 2 fata de D? Nu e cert deloc. DIFERENTIALUL [NU ARE NICI O LEGATURA CU CUTIA] sta intre roti motoare sau punti motoare si e un mecanism care imparte forta in 2 parti absolut egale, permitand diferente de turatie. Exista si diff asimetric, dar la camioane si e interaxial. Cutiile automate nu au diff. N-au cum. Rapoartele sunt realizate prin pinioane dispuse in angrenaje planetare-poza colorata.
            Ce spui tu e diferenta de rapoarte intre trepte. Normal ca trage mai bine cu 1 decat cu 2... si tot asa, 3 decat 4.
            Daca convertorul e cu lock-up se observa niste diferente de turatii. Adica odata la 100km/h ai 2000 de ture si alta data ai 2200rpm, dar treapta e tot aia.

            Si schimbatul peste puterea maxima are un rost. Se stie ca cea mai buna acceleratie e cu treptele mici deci mai bine acc masina cu 2 decat cu 3. Si atunci, tragi de 2 peste turatia de putere max pt ca atunci cand ajungi in 3 sa ai o turatie cat mai mare >>o putere cat mai mare. Si aici e un echilibru. De ex sant motoare cu put max la 5000 si plafonare la 7000. Echilibrul pe care tre sa-l gasesti e intre acceleratia cu 2 peste 5000 si cea cu 3 sub. http://www.youtube.com/watch?v=rU9mQ...eature=related Aici un W201 de curse. aici se vede cum se gandeste etajarea unei cutii. Pt curse unde puterea e oricum mare se sacrifica raportul treptei 1 in favoarea rapoartelor apropiate intre restul treptelor. Adica cu 1 se ating viteze mari si apoi restul treptelor sunt apropiate. Tocmai pt a folosi motorul cat mai aproape de puterea maxima. La masinile de strada mai ales Benz diferenta intre trepte e mare asa ca ai tot interesul sa tragi de treapta mica peste puterea max. Dovada o face masina lui petrut care are puterea la 5600 si schimba automata ea de capul ei la 6200.
            Attached Files
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF