Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sfaturi pentru cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Iti spun din experienta personala ca sunt diferente uriase intre 123 si 126, cum probabil la fel sunt intre 126 si 140 ... In orice caz sentimentul de confort si siguranta e mult mai mare la 126, masina e mai accesorizata (cel putin fata de dizel care e cam chel), nu se compara. Consumul la 126 280 benzina chiar nu e mare, daca nimeresti o cobra cu o pompa dusa (cum am avut eu 200D) e posibil sa-l depaseasca cobra. Ma rog, supozitii, subiectivisme, trebuie sa vezi ca sa crezi. Personal nu mi-as mai cumpara cobra. Bafta !
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #17
      Multam mult de sfaturi. Cred ca voi renunta deocamdata la cobra si mai bine mai strang cureaua si mai adun ceva bani (sau un imprumut ceva) si imi iau ceva mai nou din 90 incoace.
      Respect.

      Comment


      • #18
        Mai bine sa incerci sa iei ceva dupa 94. NU fac lobby pentru W202 C180 dar adevaru-i ca s-a umplut Romania de ele (sau cel putin partea vestica).
        Eu personal mi-am luat masina din Germania cu 1900 de euro. Am adus-o in tara si cu tot ce am cheltuit de la plecare inspre Germania, pana sa am masina inmatriculata nu am depasit 3000 de euro. Adevarat am platit taxa de inmatriculare veche (380 de euro). Am stat gratis in Germania la cineva si m-am deplasat cu trenul. In total a durat 4 zile sa o gasesc.

        E frumoasa cobra (a se vedea semnatura mea) dar e non euro si va fi problema cu ele la impozite. Eu am vandut cobra mea cu probleme doar la pragul dreapta si cu motorul in stare foarte buna, cu 450 de euro (nu mai avea ITP - l-am facut dar a platit cumparatorul). Cauta ceva euro 2.
        W126 cu motor de 280 benzina non euro = impozit enorm la anu. Desi sincer sa fiu si eu l-as lua ala al lui Ionutz.

        PS - merge si cobra cu motor 200D. Daca o ajuti putin la reglaje pleaca si de pe loc. Eu am avut una si cum spuneai m-am dat cu ea prin tara si pe la munte; intr-adevar urci in panta cu a doua dar nu te lasa in drum; statea Touaregul pe dreapta in muntii Bistritei la gratar ca cica nu se mai poate urca mai sus; cand m-am intors "de sus" i-am facut cu mana ;
        Last edited by adidc; 11-03-2009, 09:47 AM.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Demiurgos View Post
          Impozitul este 360 lei anual.

          Daca e vorba de Cobra 240 D impozitul anual e 450 ron.

          Comment


          • #20
            LA un cobra 240 impozitul actual este de 360 ron pe an ! la un 200 D este 150 ron pe an, la un 300 D este de 900 ron pe an ! la un 3005 cm este de 1800 ron pe an !

            Comment


            • #21
              Multam de sfaturi, se poate inchide ca ma apuc de strans bani sa iau ceva din 94 incoace.
              Respect.

              Comment


              • #22
                Originally posted by spurlos View Post
                ma apuc de strans bani sa iau ceva din 94 incoace.
                Respect.
                Buna idee !
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF