Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi pentru cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi pentru cobra

    Salutare! Vreau sa-mi cumpar o cobra, am cam 1300 euro si nu stiu cat de buna as gasi la pretul asta si sa bag doar combustibil nu altceva in ea. Sau sa caut in curtile oamenilor una cu 300 euro si sa ma apuc eu sa o refac? Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi ca prietenii mei rad de mine ca vreau sa-mi iau o vechitura mai batrana ca mine dar mie chiar imi place masina dar nu mi-as lua una care sa mearga doar 3-4 luni si dupa aia sa ma apuc de bagat bani in ea.
    Respect.
    Last edited by Semtexx; 10-28-2009, 22:23 PM. Reason: Litera mare la inceput de propozitie

  • #2
    Cu 1300 de euro iti iei o cobra foarte buna. Ca sa bagi numai combustibil la o masina de aproape 30 de ani e mai greu, chiar daca e mercedes, dar s-au mai intamplat si minuni. In orice caz intretinerea si piesele costa sume derizorii. Bafta la achizitie!
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Multam mult! Mai am ceva de intrebat, cam la ce sa ma uit cand o iau(ca doar nu ma uit ca sunt vechi cauciucurile pe fata), se gasesc usor piese si cam cat ar costa pe an taxele( impozit si asigurare) daca a-si lua un motor de 2400?

      Comment


      • #4
        Originally posted by spurlos View Post
        Multam mult! Mai am ceva de intrebat, cam la ce sa ma uit cand o iau(ca doar nu ma uit ca sunt vechi cauciucurile pe fata), se gasesc usor piese si cam cat ar costa pe an taxele( impozit si asigurare) daca a-si lua un motor de 2400?
        Piesele se gasesc usor la orice magazin si sunt ieftine, exista si un topic cu "preturi piese" unde poti sa-ti faci o parere clara :




        La sh, piesele aproape ca nu mai costa nimic.

        Cand o cumperi trebuie sa fii atent cam la toate (acte, serii, ITP). Majoriteatea sunt bushite la tabla, locuri "sensibile" : podelele fata, mai ales la sofer sub scaun, daca presul e umed inseamna ca baga apa pe la parbriz (boala clasica), oala de la roata de rezerva ... In orice caz e bine sa iei pe cineva care are cat de cat habar ca sa nu ai surpriza ca la prima zapada nu mai porneste. Din cate stiu asigurarea la 240 D e cam 600 de lei, dar e in functie de asigurator si oricum de la anul va creste. In ceea ce priveste impozitul anual am sa las pe altul mai calificat sa-ti raspunda pentru ca eu nu platesc asa ceva. In orice caz sunt destule topicuri la sectiunea W123 cu sfaturi, preturi si viitoare probleme pe care e posibil sa le ai. Sfatul meu e sa nu dai bani multi pe asa ceva dar nici s-o iei pe cea mai ieftina de pe piata.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Daca ai mai avut masina ar trebui sa stii ca nu exista autoturism in care sa bagi numai motorina si sa mearga la infinit. Orice masina ai lua acum va trebui sa bagi ceva bani la inceput... apoi urmeaza intretinerea. O masina necesita timp pentru probleme minore care pot deveni majore.
          Impozitul este 360 lei anual. De la anul se va majora semnificativ. Asigurarea difera.
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Deci o sa depasesc 1000 lei pe an cu taxe si asigurare. Atunci sa ma gadesc la un motor de 2000 care am inteles din discutii ca e cam puturos, nu ca imi trebuie mie nustiu ce demaraj dar nu vreau chiar sa dorm pe drum cu el(vreau si eu sa ajunga la 100Km/h), sau sa incerc un benzinar de 1800. Alte nedumeriri ar fi consumul care nu stiu cat e la nici un model cobra si ce ar trebui sa aleg sa aiba motorul stas sau tabla ca la banii astia care-i am nu stiu daca gasesc si fie in regula cu toate.
            Respect

            Comment


            • #7
              Nu exista cobra cu motor de 1.8).

              Comment


              • #8
                Eu am o cobra 200D. Te scuteste putin la impozit si asigurare decat un 240. In ceea ce priveste puterea motorului, nu pornesti cu scartait si fum de pe loc, dar in nici un caz nu te claxoneaza nimeni in intersectie. Iar dupa ce ai luat demaraj se intinde la drum, crede ma...Daca ai demaraj, ii dai turatie maxima la a IIIa si te bagi linistit in depasire cand schimbi pe IV. Eu spre casa din Cj trec Tihuta si Mestecanisul cu III si IV, chiar daca e motor 2000. Daca nu ai demaraj sau te opresti din nu stiu ce motiv in rampa, o ia putin mai greu. In rest sunt multumit. Asta depinde si de motor...Acu depinde de gusturi. Sa ai bafta

                Comment


                • #9
                  Scz. pt off-topic: Sa vezi la a mea, 240D, cum e la drum cand ii dai a 5-a.
                  Diferentele la impozit si asigurare, intre cele 2, dupa parerea mea, sunt nesemnificative.

                  Oricum, daca baiatul vrea o cobra atat de buna incat sa nu prea aiba in ce baga banii in viitorul apropiat achizitionarii, sa-si ia una foarte intretinuta, ceea ce insemna peste 1500 E.

                  Comment


                  • #10
                    O cobra 240D cu 4 trepte la care trebuie schimbate pragurile,arcele spate ale aripilor,reconditionate usile si care este dotata cu ABS din 1984 fost taxi face 3000 de ron?Cu itp si asigurare pana in 2010.Masina arata intreaga la podea dar aripile clar trebuie facute.Podul pedalier trebuie si el putin bibilit.ABS pe aceasta masina este defectuos?Ca dotare are oglinda electrica pe dreapta.Tapiteria din asa zisa piele este rupta pe scaune.Cam atat as putea zice despre masina deci va rog niste pareri.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razor View Post
                      O cobra 240D cu 4 trepte la care trebuie schimbate pragurile,arcele spate ale aripilor,reconditionate usile si care este dotata cu ABS din 1984 fost taxi face 3000 de ron?Cu itp si asigurare pana in 2010.Masina arata intreaga la podea dar aripile clar trebuie facute.Podul pedalier trebuie si el putin bibilit.ABS pe aceasta masina este defectuos?Ca dotare are oglinda electrica pe dreapta.Tapiteria din asa zisa piele este rupta pe scaune.Cam atat as putea zice despre masina deci va rog niste pareri.
                      Poate 300 ron. Stai in banca ta!

                      Comment


                      • #12
                        Am avut 300D, masina arata foarte bine, o luasem cu RK la exterior, avea interior de piele neagra facut de fostul proprietar, mp-3 (destul de rar la vremea aia) si tot felul de smecherii, am dat pe ea 1700 de dolari. Nu avea in schimb compresie (nu pornea iarna neam), cum eu am luat-o vara, h-abar n-aveam ce si cum. Ca s-o repar nu merita, manopera era costisitoare iar piesele inca se tineau la pret. Daca porneste pe frig, la prima cheie, fara s-o incalzeasca ala de la care o cumperi in prealabil (dupa ce a luat-o la prima cheie trasa, la shtanga), ai mari sanse sa-ti porneasca si pe viitor. Am avut si 200D, nu te sfatuiesc, motor de pensionar cu timp mult. Pe benzina e deja alta mancare de peste. Cobrele sunt din ce in ce mai ieftine, urmareste si topicul "mercedesuri de vanzare" deschis pe sectiunea "offtopic" si bursa.
                        In orice caz, din ce am observat politia e cu ochii geana pe masinile vechi, asa ca daca te dai cu ea te sfatuiesc sa ai totul in regula (in special ITP-ul) ca sa n-o duci singur la Remat. Tendinta e ca aceste masini sa fie scoase din circulatie.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #13
                          Fara suparare, cobrele de 200D personal cred ca sunt foarte puturoase ,am una de 300D si ma gandeam sa ii pun un motor de 240D ca sa ii scad impositul,nu m-a satisfacut nici ala de 240D, desi am incercat cateva modele ,personal daca ar fi sa imi cumpar o cobra acuma m-as uita dupa una de 230 bensina cu GPL ,impositul si asigurarea nu te omoara ,daca are GPL esti bine la pretul carburantului si are un sprint mult mai bun decat un 240D. Multa bafta

                          Comment


                          • #14
                            Personal am avut 3 cobre, dar cred ca cel mai bine ar fi sa sari peste faza asta (in special dizel) si sa te infestezi de microbul mercedes direct cu un 126. Uite unul pe bursa la un pret mai mult decat onest, benzinar, iti mai raman si bani de posibile imbunatatiri :

                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #15
                              Carmine sa sti ca ma gandesc foarte tare si la un 126 ca arat traznet de bine modelul dar ma sperie consumul.Faza e si ca daca mi-asi lua o cobra vreau sa o plimb cam prin toata romanica noastra dar nu vreau sa am surprize de la vreun militean taune care sa se lege de mine si sa raman fara talon ca asa i se scoala lui.
                              Revenind la 126 poate m-asi convinge mai tare sa il vad unu in realitate, ce vad mai des sunt 123, 124 si un e220 care-i superb.
                              Respect

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF