Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Un sfat pt 280 CE?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Lucian_kel View Post
    Din ce ai dat jos, nu ti-a ramas cumva bucata de cheder de la geamul stanga spate exterior ?
    Din păcate nu te pot ajuta. Am dat jos, dar la urmă tre' să și pun la loc, că altele n-am (și ale mele chedere arată mult mai rău ca la tine) ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #32
      Originally posted by Levi View Post
      Dai jos frumos panoul de pe uşă şi vezi ce găseşti dedesubt. Poate e doar motoraşul lipsă sau stricat, poate cere rebobinat doar sau ceva care nu e grav şi se poate dovedi uşor. Dacă trebuie schimbată toată macaraua, orientează-te spre un W126 coupe băgat la tocat, piesa e identică şi ai şanse mai mari de a găsi un W126 dacât o Cobra cu geamuri electrice
      Noroc, am dat fata de portiera jos si... nu prea inteleg mare lucru (in general la mecanica fur curent). Ce pricep e ca firele alea 2 negre groase erau de la alarma si duceau la contactul de pe portiera (dar nu sunt sigur).
      Partea incercuita mi se pare decupata (dar nu sunt sigur); macaraua poate fi una simpla manuala sau e electrica si adaptata cu maner(ca nu sunt sigur)?, iar ''butoiasu'' in care intra 3 furtunase cred ca e de la centralizata nu de la alarma (dar nu sunt sigur).
      Attached Files
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #33
        Partea incercuita intradevar pare a fi decupata. Firul negru nu as crede sa fie OEM iar ''butoiasul'' cu 3 furtunase este de la inchiderea centralizata vacuumatica si este OEM...
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #34
          Cineva ți-a înlocuit macaraua. Aia-i o macara manuală, și datorită faptului că diferă ”un pic” de cea electrică (vezi prima poză mai jos) și că din această cauză are altă prindere, acel cineva a luat o foarfecă de tablă, și dacă tot o avea, a băgat-o cu tăișul în tabla portierei, să-i facă loc la macariciul manual.
          Asta e ... cauți o macara electrică și o înlocuiești, iar până atunci dai în continuare la mandravelă ...
          Dacă în urma schimbării macaralei nu s-au tăiat firele de alimentare dinaintea portierei, ar trebui să le găsești (cu mufă cu tot) undeva în ușă.
          Restul, cum a zis colegul Ferike.

          Cele bune !
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #35
            Originally posted by Levi View Post
            Dacã în urma schimbãrii macaralei nu s-au tãiat firele de alimentare dinaintea portierei, ar trebui sã le gãsești (cu mufã cu tot) undeva în ușã.

            Daca memoria nu ma inseala atunci asa ceva asemanator ar trebui sa cauti...(in poza de ma jos este de la modelul W116...dar sunt identice si cele de pe W123)...

            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #36
              Am editat poza postata de tine. Daca vad bine, unde am marcat cu sageti ar trebui sa fie doua gauri pentru surburi, unde vine prins clema pentru cabluri!

              Verifica daca ai acele gauri...

              Photo0128.jpg
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #37
                Originally posted by mer_se280 View Post
                gauri pentru surburi, unde vine prins clema pentru cabluri![ATTACH]111212[/ATTACH]
                Uite la asta ma refeream, imi da doar aia din stanga care imi trebuie, nu are rost sa le iau pe amandoua (nu vreau sa ma apuc de adunat piese). E corect modelul pt macara nu?
                Attached Files
                Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                Comment


                • #38
                  Da, este ok modelul, adica sa fie W126 SEC!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #39
                    O alta intrebare: ma gandesc sa ii pun geamuri electrice si pe spate, imi poate spune cineva daca se potrivesc tot de la SEC sau trebuie obligatoriu originale?
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #40
                      Cele de W126 SEC de pe spate nu se potrivesc la W123 ! ... Feri știe, a pățit-o din păcate ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #41
                        Corect...mare grija la macaralele pe spate, findca de pe SEC NU se potrivesc!!!
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #42
                          Aham, atunci vine doar stg fata. Multam la colegi.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #43
                            vopsea originala?

                            Noroc, cu ceva zile in urma au trecut pe la mine doi prieteni ''semiexperti'', care dupa o privire atenta mi-au zis ca vopseaua masinii e originala, ca nu a fost revopsita. Poate sunt colegi care cunosc mai bine domeniul si imi pot spune mai sigur despre ce e vb.
                            P.S. As fi foarte incantat sa aflu ca e vopsea originala, dupa 37 ani.
                            Attached Files
                            Last edited by Lucian_kel; 07-10-2014, 21:01 PM.
                            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                            Comment


                            • #44
                              Parerea me e ca vopseaua este inca originala! Si la masina mea arata la fel in zonele unde a sarit vopseaua...si culoarea de pe masina mea e 100% originala!


                              Nu stiu ce sa zic in legatura cu tablaria din fata parbrizului...unde este cu roz. Posibil ca piesa sa fi fost schimbata si revopsita!



                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mer_se280 View Post
                                Nu stiu ce sa zic in legatura cu tablaria din fata parbrizului ... unde este cu roz.
                                A dat-o măi cu lac de unghii, să nu se ducă rugina mai încolo ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF