Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Un sfat pt 280 CE?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Lucian_kel View Post
    poate reusesti sa imi dai mai multe detalii (cum ar fi ce model de radio avea (daca se poate) ca sa stiu ce sa caut, daca avea jante de aliaj...

    Deci, asta reiese din placuta...

    ANTHRACITE GREY MET (culoare caroserie)

    AUTOMATIC TRANSMISSION, FLOOR SHIFT

    CENTRAL LOCKING SYSTEM

    BEHR AIR CONDITIONER

    HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (LAMINATED GLASS), GERMANY

    EMISSION CONTROL SYSTEM


    Jante aliaj au fost mai mult ca sigur, modelul Barock 14''/15'' findca era varf de gama 280-ul!!!

    Tin sa cred ca radioul era Becker Europa Casette ''KURIER" care au fost echipate din 1976 -1979 si arata asa...
    Attached Files
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      O alta intrebare pt cunoscatori: din ce cauza e murdar de ulei capacul de dedesubtul cutiei de viteze, desi acesta functioneaza f bine, nivelul de ulei din cutie e normal si sub masina nu am gasit niciodata vreo picatura de ulei?
      Uleiul a fost schimbat in 2004. E recomandat sa schimb filtre si ulei?
      Attached Files
      Last edited by Zeus; 05-16-2015, 20:45 PM.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Levi View Post
        claxonul se montează sub grilă, înaintea radiatorului, nu sub aripă
        Originally posted by andrei_dent View Post
        Am zis generic sub aripa. Eu stiam ca vin montate sub grilele de plastic, alea negre subtiri si lungi de sub bara fata. Acuma poti sa le montezi unde vrei. Si eu am pus la w123 tot pe undeva sub grila radiatorului ca sa sune mai bine.
        Așa e, locul lor original era cel indicat de tine (așa aveam și la Fricike (W201), dar loc mai prost nu se putea imagina nici dacă impunea cineva: este foarte predispus mizeriei. Eu abia am reușit (cu spray WB40) să le dau jos de sub bara lui Fricike unde le-a pus nemțul, și le-am mutat în compartimentul motor, că sub grilă nu au intrat, acolo tronând ventilatoarele AC-ului ...

        Originally posted by Lucian_kel View Post
        Am gasit in interior 2 bucatele de cheder Left si Right insa nu stiu cam de unde ar fi ...
        Am stors netul, dat fără rezultat. Din ce am dat jos de pe Lady cu ocazia restaurării până acum, nu-mi amintesc să fi făcut cunoștință cu piesa asta ... așa că nu-mi dau seama nici eu de unde o fi. Cert este că vine undeva unde se strânge pe ceva canturi/margini de tablă, la ce canale subțiri are ...

        Originally posted by mer_se280 View Post
        Am reusit sa gasesc ceva detalii ...
        leather interior, central locking, power steering, alloy wheels ...
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Jante aliaj au fost mai mult ca sigur, modelul Barock 14''/15'' findca era varf de gama 280-ul !!!
        Interior de piele nu a avut, la ce uzură are interiorul, eu aș pune rămășag că este cel de fabrică. Feri, știi că programele nu totdeauna îți ”descifrează” corect VIN-ul, au mai fost cazuri de ”malpraxis”.
        De jante de aliaj nu zic, alea puteau face parte din echiparea de fabrică, dar nu pe 15”, acelea fiind privilegiul T-urilor (Kombi) și al Pullman-urilor.
        Originally posted by Lucian_kel View Post
        O alta intrebare pt cunoscatori: din ce cauza e murdar de ulei capacul de dedesubtul cutiei de viteze, desi acesta functioneaza f bine, nivelul de ulei din cutie e normal si sub masina nu am gasit niciodata vreo picatura de ulei ?
        Nu ești singurul cu această dilemă, și la mine arată așa la toate mașinile, și nici eu nu pierd ulei (la mine petele negre din curte apar după ce ”meșteresc” pe la furtune și mai scapă pe jos, se prelinge și picură pe beton). Poate fi o ”transpirație” nesemnificativă pe la garnituri sau șuruburi (mai ales când e cald motorul), și rămâne uleios, iar când face condens se vede mai tare că strălucește. Dacă după zile întregi nu vezi urmă de pată de ulei sub mașină, nu ar trebui să-ți faci probleme.
        Originally posted by Lucian_kel View Post
        Uleiul a fost schimbat in 2004. E recomandat sa schimb filtre si ulei?
        Apăi, n-ar strica ... Uleiul ăla stă totuși de 10 ani acolo, a mai pierdut din proprietăți. Pentru liniștea mea, eu aș schimba uleiul și filtrul de ulei. Filtrul de aer și cel de benzină ar trebui să fie curate.
        Last edited by Levi; 06-02-2014, 18:40 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #19
          Multam tuturor pt explicatii; Levi, sunt curios cum decurg lucrarile la coupe-ul tau. Se pot vedea ceva foto?
          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Lucian_kel View Post
            Levi, sunt curios cum decurg lucrarile la coupe-ul tau. Se pot vedea ceva foto?
            Încet și foarte încet ...
            Pozne, doar ce este postat pe topic: http://www.clubmercedes.ro/lady-w123...-t20906p7.html
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #21
              Eu as schimba tot ce inseamna consumabile...cum amentionat si Levi mai sus...o faci pentru linistea ta si binenteles faci un bine agregatului!

              Daca schimbi uleiul in cutia automata nu uita sa schimbi si filtrul!



              Spor
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Pun si eu o intrebare daca colegul "Lucian" tot e pe sub masina la cutia de viteze.
                Cele doua conducte de ulei care merg de la cutie pana in radiator, merg amandoua pe aceeași parte a motorului sau una pe o parte si una pe cealaltã? Nu îmi ajunge un furtun pana la statul din radiator si ma gândesc ca nu e in poziția corecta.
                Si daca tot e topic de sfaturi, ce ziceti de asta? Ma bate si pe mine un gând sa iau si sotiei o masina.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  In poza pare ok ...''dar cat e halatul''...ce motorizare?
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Incep sa tot apara w123 coupe-uri pe forum!Vreau si eu una sa o pot prezenta aici..

                    Comment


                    • #25
                      '77, 280CE automat, al doilea proprietar, 91000km. Nu știu sigur daca e la vopsea originala. Preț inca nu știu, tre' sa se mai gândeascã... Abia am facut rost de niște poze dupa cateva luni de insistente. Mai tatonam terenul.
                      Last edited by andrei_dent; 06-02-2014, 21:55 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Off topic

                        Originally posted by tu_marus View Post
                        Incep sa tot apara w123 coupe-uri pe forum !
                        Bine că acu' 3 ani când benoclam eu după unul, nu găseai nici cu lupa ... Nu mai vorbesc de preţuri, care acum sunt la jumătatea celor de atunci.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by andrei_dent View Post
                          Pun si eu o intrebare daca colegul "Lucian" tot e pe sub masina la cutia de viteze.
                          Cele doua conducte de ulei care merg de la cutie pana in radiator, merg amandoua pe aceeași parte a motorului sau una pe o parte si una pe cealaltã? Nu îmi ajunge un furtun pana la statul din radiator si ma gândesc ca nu e in poziția corecta.
                          Separat merg, pe stanga si pe dreapta; asa e la mine.
                          Attached Files
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #28
                            Aici... http://www.clubmercedes.ro/vanatorii...t10646p12.html
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Levi View Post
                              Din ce am dat jos de pe Lady cu ocazia restaurării până acum
                              Noroc. Din ce ai dat jos, nu ti-a ramas cumva bucata de cheder de la geamul stanga spate exterior? ca la mine e lipsa si nu prea am unde sa caut; ma bazez tot pe ajutorul baietilor din domeniu
                              Attached Files
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Lucian_kel View Post
                                Separat merg, pe stanga si pe dreapta; asa e la mine.
                                Mersi de info. M-am bagat pe sub masina si am elucidat misterul. Conducta de pe partea dreapta e montata corect dar cea de pe stanga e pusa in loc la joja si trasa tot pe dreapta. Am gasit conducta corecta si am sa iau si joja de pe cutia de rezerva si am sa le montez in pozitia corecta.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF