Nu am urmarit topicul de la inceput... nu stiu daca ti-ai cumparat masina, dar NEAPARAT sa verifici COMPRESIA cu motorul RECE, asta insemnand sa nu fi fost pornit in ultimele 12 ore cel putin. Asta dupa ce inspectezi in prealabil partea vizuala a masinii. Zonele cele mai predispuse la rugina sunt pragurile, aripile, sub stopuri, la parbriz si luneta pe langa garnituri si iarasi NEAPARAT sa verifici in compartimentul motor pe unde sunt scurgerile deasupra aripilor sa vezi daca nu ai o gaura impresionanta pe acolo pe unde iti va intra in masina toata apa care intra prin scurgeri. Este o zona imputita unde nu prea ai cum sa intervii.
Iarasi foarte foarte important trebuie sa verifici daca BATE ceva pe ea sau daca uruie diferentialul. Daca bate din toate articulatiile las-o dracului ca te vor costa bucsaraiele si telescoapele sute bune de euro care mai bine ii investesti intr-o masina in stare mai buna si nu te mai stresezi. Uruitul iarasi este o faza nasoala... pe langa ca tot nu vei scapa de el 100% este posibil sa si fie o combinatie 3 in 1(ca tot e la moda): rulmenti roata / planetare & diferential si iarasi ajungi la vreo 300 de euro cu toate.
Asta as verifica eu daca ar fi sa-mi cumpar o cobra.
Iarasi foarte foarte important trebuie sa verifici daca BATE ceva pe ea sau daca uruie diferentialul. Daca bate din toate articulatiile las-o dracului ca te vor costa bucsaraiele si telescoapele sute bune de euro care mai bine ii investesti intr-o masina in stare mai buna si nu te mai stresezi. Uruitul iarasi este o faza nasoala... pe langa ca tot nu vei scapa de el 100% este posibil sa si fie o combinatie 3 in 1(ca tot e la moda): rulmenti roata / planetare & diferential si iarasi ajungi la vreo 300 de euro cu toate.
Asta as verifica eu daca ar fi sa-mi cumpar o cobra.
Comment