Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor cumparare w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor cumparare w123

    Salut!Alexandru e numele meu si as dori sa imi iau un Mercedes Cobra .
    v-as ruga un mic sfat inainte de achizitie cam care sunt problemele mai des intalnite la asfel de modele si ma rog cam care sunt taxele (impozit ,asigurare etc...).
    as dori sa imi iau un Mercede W123 cu motor 200D (deci diesel ) eventual model care sa aibe si aer conditionat
    si cel mai important un service sau un om care chiar se pricepe sa umble la astfel de modele
    piese mai ieftine dar bune etc etc etc.
    Last edited by tovarasultau; 09-17-2007, 10:54 AM. Reason: incomplet
    Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
    Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

  • #2
    Vorbeste cu DOktor4cars, el s-ar putea sa te ajute. Iai id-ul de mess si dai un buzz. Dak ai noroc raspunde.:d
    http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

    Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

    Comment


    • #3
      Ar fi o idee...

      Comment


      • #4
        Salut!

        Pana ajungi sa primesti un raspuns de la oamenii mai mari de aci, ma bag si eu in topic cu speranta ca te ajut . Legat de 200d... E o masina despre care povestile despre fiabilitate nu sunt doar povesti. Este realitatea. Sunt niste masini care or sa ingroape multe generatii de TDi-uri, HDi-uri, multijeturi si alte chestii de genul. Nu sunt motoare pretentioase, consumabilele au preturi prietenoase si consumul poate fi chiar prilej de bucurie in cazul in care motorul e reglat de un specialist. Probleme insa sunt la elementele de caroserie. In primul rand, ai grija ca masina sa nu fi avut accidente. Ai grija la linia masinii... Am vazut multe cobre cu o linie a caroseriei care tradau multe lovituri de ciocan si mult chit. De asemenea , fii atent la podea. Ambele cobre pe care le-am avut au avut podeaua mancata. In zona stalpilor centrali la punctele de prindere a scaunelor. Panoul spate (cel pe care sunt pozitionate stopurile) , alt punct "sensibil". Aripile spate, la fel. Daca iti gasesti o cobra fara aceste probleme de caroserie, ia-o.
        Revenind la motor. Este cel mai prietenos din punct de vedere a impozitului. Doar 150Ron pe an. Ai putea opta si pentru un 240d. Impozitul este de 360Ron. Daca nu te dau afara banii din casa, nu iti lua 300d, cum am eu. Ca daca ai bafta sa ai 3005cc in carte , poti plati pana la 1920Ron. Pentru motorul de 2998cc impozitul este de 900Ron. Pe an. Daca nu mergi mult in oras, recomandabila (sunt subiectiv aici, stiu) ar fi o benzina. Are alta prestanta, are alt comportament si daca esti putin norocos poate are si A/C. Si sunt mai putin rulate decat dieselurile. Nu este o axioma, totusi. Sper ca postul meu sa iti fie de folos. Bafta la cumparaturi!

        Comment


        • #5
          mda

          eu as opta pt un diesel pt ca motorina e ceva mai ieftina si sau mai pot face rost la pret de GPL asa de o iesire in wikend.

          in oras ma enervez cand vad traficu asta nenorocit .
          ar fi misto 200D sau 240D dar e de vazut ce gasesc si in ce conditie.
          poate vor micsora taxa de prima imatriculare de la anu si atunci va fi alta poveste.

          un service pt W123 eu fiind din Bucuresti caut aici aproape



          drumuri bune !
          Last edited by tovarasultau; 09-18-2007, 01:02 AM.
          Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
          Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

          Comment


          • #6
            are un prieten o cobra 240d automata,masina arata super bine motorul este super,iar trebui o bucsa doua in rest este aproape ok fata de ce cobre mai sunt prin bucuresti.

            Comment


            • #7
              Asigurarea la 200D e de 210ron/ 6 luni, rovinieta 50ron/6 luni, 80/an filtrele sunt intre 16-30ron in functie de marca, deci in privinta costurilor poti sta linistit.

              Comment


              • #8
                daca te intereseaza cumva cobra 240d poti suna la 0766579209 marian

                Comment


                • #9
                  Andrei-preoteasa,eu am un 240d si mi se pare (tare) lenes,(recunosc ca e primul diesel,pana acum n-am avut decat benzine) nu te intreb tendentios,e doar curiozitate,pt ca am cochetat cu ideea de a-i cumpara lu' nevasta un 200d,cum se descurca motoru' de 2000 pe caroseria asta?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bulgaru View Post
                    Andrei-preoteasa,eu am un 240d si mi se pare (tare) lenes,(recunosc ca e primul diesel,pana acum n-am avut decat benzine) nu te intreb tendentios,e doar curiozitate,pt ca am cochetat cu ideea de a-i cumpara lu' nevasta un 200d,cum se descurca motoru' de 2000 pe caroseria asta?

                    Cel mai in masura sa raspunda la aceasta intrebare este Dok. Si oamenii care au sau au avut 200d. Eu am 2 cobre, ambele 300d. Din ce vorbeste lumea, motorul se descurca. Isi face treaba exemplar insa, nu te astepta la performatze ridicate.

                    Comment


                    • #11
                      Vreau sa-mi iau si eu un 300d,spune-mi te rog,la ce ar trebui sa fiu atent.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bulgaru View Post
                        Vreau sa-mi iau si eu un 300d,spune-mi te rog,la ce ar trebui sa fiu atent.
                        Vezi ca e un post mai sus cu ce te-ar interesa. Sincer, eu nu am avut mari probleme cu 300-le. Motorul e nemuritor. Caroseria este cea care face probleme, apare rugina peste tot... depinde totusi si de cine a avut masina... Directia mai ar fi o chestie la care ar trebui sa te bagi pt ca nu prea mai gasesti cobre fara joc in directie si kitul de reparatie pentru caseta , fie nu se gaseste , fie se gaseste foarte rar. Fii atent la ce capacitate cilindrica are trecuta in CIV. Daca ai 3005cc...fugi de ea ca de turci. Impozit mare...1920 RON comparativ cu 900 RON impozitul pentru 2998cc.

                        Comment


                        • #13
                          Pt 'bulgaru' si 'tovarasultau'
                          eu am o cobra 200D cu motor de 2400, diesel. Taxa e de 390 lei. nu e o avere dar isi merita si ultimul banut. La piese, de ex eu am schimbat cilindrul de la pedala de ambreiaj cu 200 lei (noua), cablul de la vitezometru 30 lei(nou)si restu mi-am luat o alta cobra in paragina si am luat ce s-a putut de pe ea.
                          Cand o cumperi sa aveti grija la rugina. Sub presuri, la aripi, jos la usi. nu va sfiiti sa rdicati presurile. si in plus faceti o tura cu masina ca sa vedeti sum sta cu directia, franele si cutia de viteze. Si fiti cu ochi in patru la orice sunete ce vi se par ciudate.
                          Nu va sfiiti sa il intebati pe propietar cat mai multe.
                          Si dieselu ii sfant
                          Daca credeti ca nu va descurcati luati pe cineva care se pricepe, cu voi.
                          Tineti minte ca partea mecanica e mai usor de reparat ca si caroseria. Grija mare la acest aspect.
                          MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                          MB W123 300D - 1982
                          MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                          [B]

                          Comment


                          • #14
                            ma refeream la motor ca cobra am si eu - 240d

                            Comment


                            • #15
                              putina atentie nu strica

                              Daca e diesel verifica compresia musai ... eu mi-am luat tzeapa cu cobra mea ... ii varza motoru' ... daca n-ai unde verifica incearca o pornire la rece dimineata ca-i destul de frig zilele astea.... verifica manual sa fie rece motoru' inainte sa-i dai cheie ... daca iti porneste relativ usor atunci ai sanse mari sa porneasca si cand e mai frig ;desfa busonul de ulei si vezi sa fie curat, il poti desface si cand motorul functioneaza ... restu problemelor se pot rezolva mai usor si mai ieftin ... insa RK e o reperatie mai scumpa si mai delicata si nu orice mecanic sau pseudomecanic poate sa o faca la parametrii normali. Intreaba ce ulei a folosit si cu ocazia cumpararii ii faci singur acasa sau in fata blocului un miniservice... schimb ulei, schimb filtre, bujii etc ca nu-i greu. Intr-adevar sunt masini fara moarte si tzapene atat doar sa-i dai ce ii trebuie si cand trebuie (me refer la ulei). Spor la treaba, Mihai

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF