Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor cumparare w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am urmarit topicul de la inceput... nu stiu daca ti-ai cumparat masina, dar NEAPARAT sa verifici COMPRESIA cu motorul RECE, asta insemnand sa nu fi fost pornit in ultimele 12 ore cel putin. Asta dupa ce inspectezi in prealabil partea vizuala a masinii. Zonele cele mai predispuse la rugina sunt pragurile, aripile, sub stopuri, la parbriz si luneta pe langa garnituri si iarasi NEAPARAT sa verifici in compartimentul motor pe unde sunt scurgerile deasupra aripilor sa vezi daca nu ai o gaura impresionanta pe acolo pe unde iti va intra in masina toata apa care intra prin scurgeri. Este o zona imputita unde nu prea ai cum sa intervii.

    Iarasi foarte foarte important trebuie sa verifici daca BATE ceva pe ea sau daca uruie diferentialul. Daca bate din toate articulatiile las-o dracului ca te vor costa bucsaraiele si telescoapele sute bune de euro care mai bine ii investesti intr-o masina in stare mai buna si nu te mai stresezi. Uruitul iarasi este o faza nasoala... pe langa ca tot nu vei scapa de el 100% este posibil sa si fie o combinatie 3 in 1(ca tot e la moda): rulmenti roata / planetare & diferential si iarasi ajungi la vreo 300 de euro cu toate.

    Asta as verifica eu daca ar fi sa-mi cumpar o cobra.
    Last edited by crstn_savu; 04-29-2010, 12:02 PM.

    Comment


    • #32
      Test compresie

      Off topic !.
      Controlul compresiei se face cu motorul cald .

      Comment


      • #33
        Compresia masurata cu motorul cald iti indica o valoare eronata din punctul meu de vedere si nu are nicio relevanta. Poti sa ai compresie 20 cu motorul cald si sa te miri de ce nu porneste la rece si cand testezi compresia cu motorul rece sa vezi ca ai compresie 14 de fapt.

        Comment


        • #34
          Din punctul meu de vedere fiiecare face cum il taie capul.
          Eu obisnuiesc sa testez compresia asa cum indica manualul de intretinere si reparatii al automobilului.

          Comment


          • #35
            Si eu stiu ca compresia se masoara cu motorul cald, dilatat de la caldura. Daca iti da la rece presiune mai mica, ceva nu e in regula

            Comment


            • #36
              Logica dupa care ma bazez eu: Motorul nu porneste cand e rece daca nu are compresie pentru ca se scapa compresie pe la segmenti (de obicei) din cauza uzurii, iar cand motorul se incalzeste poti sa-l tot pornesti si opresti pana te lasa bateria deoarece segmentii prin incalzire strang in motor si nu se mai pierde compresie. Aceasta explicatie mi-a fost data de mai multi mecanici si vreau sa ma lamuresc totusi cum sta treaba.

              Comment


              • #37
                O intrebare pentru disel-isti :Cind aveti probleme cu masinile si nu pornesc vara sau iarna ?
                Intradevar diesel-ul cald porneste chiar daca are compresia slaba si porneste si fara bujii , o stiu de la troacele de la firma pe care le tractam sa le pornesc dimineata iar dupa aia plecau baietii(agentii ) cu ele pe traseu si porneau si opreau toata ziua fara probleme

                Ce te opreste sa o incerci atat rece cit si calda ?

                Comment


                • #38
                  Stiu ca tu ai pus o intrebare retorica, dar raspunsul, evident, este iarna. Si pe aceasta logica am mers si eu si toti mecanicii la care am fost ca se masoara compresia cu motorul rece.

                  Singurul lucru care ma opreste sa masor compresia si cu motorul cald si cu motorul rece sunt banii si nimic altceva. Cei care aveti acasa scula/timp si chef intr-o zi chiar v-as ruga sa faceti ambele masuratori sa ne edificam o data cu problema asta destul de veche de altfel.
                  Last edited by crstn_savu; 04-30-2010, 11:37 AM.

                  Comment


                  • #39
                    Elemente caroserie

                    Va salut pe toti. Am fost absent o buna perioda, dar recuperez acum. Personal am o problema cu podeaua si am auzit de sume de 20 mil vechi pe ea. Ei bine am cautat tot net-ul in lung si-n lat si am gasit la o firma din Danemarca. Partea proasta e ca nu livrau decat in Danemarca si in Suedia. Disperat, am mai cautat si mi-a venit o idee sa apelez la suportul site-ului... si o au la 5 mil din 2 bucati. Partea stanga si partea dreapta. Eu personal, am nevoie decat de partea dreapta. Va sfatuiesc, daca aveti probleme cu podeaua sa nu faceti tziganie si sa va luati podea de la mama ei din Danemarca.
                    Attached Files
                    Last edited by mircea600sel; 06-22-2010, 01:28 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Poi Klokkerholm este cea mai renumita pe care o stiu eu si mi se pare ca in Danemarca produce. Se gasesc si la noi fara probleme, dar eu sunt de parere ca degeaba sunt ele facute in Danemarca daca tabla e din China. Posesorii de masini, in special de masini mai vechi se plang de faptul ca grosimea tablei este mult sub cea originala si lucrul asta l-am observat si eu.

                      Comment


                      • #41
                        Asta iarna mi-am cumparat praguri in vederea schimbarii la al meu 124 .La o cercetare a pietei le gasisem pe la 250 ron bucata ,le-am luat de la un prieten care are magazin de piese si mi le-a adus la 180 ron bucata .Intradevar am avut surpriza sa constat ca sunt din tabla de 07 si scrie pe ele ca sunt garantate 1.5 ani .Acum nu stiu la ce se refera garantia la montat pe masina sau la stat in depozit .Asa cum am mai scris pe un post nici un producator de subansamble de tabla nu e nebun sa mai schimbe rola de tabla de pe tambur ,schimba doar matritele asa iese cu piesele mai ieftin si tine pasul cu concurenta .Ai de ales pui piesa noua si mai slaba sau o peticesti pe cea veche cu tabla de 1.2 ...

                        Comment


                        • #42
                          tabla-sudura-rugina .

                          Orice tabla ai folosi, daca pui aparatul de sudura pe ea, in aproximtiv doi ani apare rugina . Flacara ii modifica structura, si orice i-ai face rugineste . Adevarat ca daca pui tabla ma grosuta se gaureste mai greu, dar rugina ... .
                          Pe grupul nostru este o poza cu o Cobra rosie unde s-a folosit o tehnologie de nituire-capsare la contra aripa spate; ar fi interesant daca s-ar putea face si la noi .

                          PS : cand lucram pentru uzina de la Colibasi, inainte de '89, am aflat ca "smecherii" de acolo foloseau tabla de 2-2,5 pentru masinile lor, de au stricat matritele, si pe urma se mira romanasu' ce lufturi avea masina lui noua pe la usi si capote .

                          Comment


                          • #43
                            Daca ai avea posibilitatea ai putea folosi nituri pop si sa etansezi cu mastic sau cu cositor dar mie mi se par inestetice + ca posibil sa ai portiuni unde nu poti gauri/baga clestele de nituri .Daca tine la avioane de ce nu ar tine si la masina ...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by nstoe View Post
                              Orice tabla ai folosi, daca pui aparatul de sudura pe ea, in aproximtiv doi ani apare rugina . Flacara ii modifica structura, si orice i-ai face rugineste . Adevarat ca daca pui tabla ma grosuta se gaureste mai greu, dar rugina ... .
                              Pe grupul nostru este o poza cu o Cobra rosie unde s-a folosit o tehnologie de nituire-capsare la contra aripa spate; ar fi interesant daca s-ar putea face si la noi .

                              .
                              Dar daca e folosita sudura in mediu protector , de exemplu cu argon , nu mai apare rugina , nu?Adica ma refer fata de autogen unde apare in scurt timp...

                              Comment


                              • #45
                                Avand in vedere ca operatia respectiva se desfasura pe sub masina, nu vad ce treaba are cu estetica; mai ales daca o vopseti in negru de exeplu . Eu credeam ca eficienta conteaza .
                                In argon nu am sudat pe masina, dar ma gandesc la ce costuri s-ar ridica daca o folosesti pe suprafete mari .
                                Toate bune !.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF