Incep prin a saluta pe toti cei de aici, sunt nou pe acest forum asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli pe care le voi face sau intrebari adresae in threaduri gresite( sper sa nu).
Momentan nu detin un mercedesdar dar de o saptamana am vazut unul tare frumos in ultima drumetie prin tara, model W123 200d 4 trepte de vieteza manual din 1980. Sper sa il rapesc respectivului mosulac cu aproximativ 1000 si ceva de euro.
Despre masina ar fi de spus urmatoarele, are in jur de 400 de mii de km, porneste tare frumos mai ales ca l-am vazut pe exterior la dus, iar la intoarcere in jurul orei 10 seara l-am gasit si pe proprietar si am reusit sa-l si pornesc chiar daca afara erau in jur de 5-7 grade (a invartit de 2 ori si a luat-o lejer fara probleme).Oricum am lasat farurile masinii cu care eram aprinse si indreptate spre ea pt a vedea ce fel de gaze evacueaza si cum, rezulatatul a fost ca a dat un danf destul de gros la inceput si negru, dupa care se vedeau doar gaze transparent, fara sa scoata fum la sprituri succesive sau dupa o perioada de stat la relanti si iarasi un spritz pana la fund, iar motorul torcea egal fara oscilatii, indicatorul de presiune statea la maxim cred ca la 3, iar in interior zgomotul se auzea destul de slab, iar la accelerare raspundea repede si fara ezitari.
Dar sunt anumite lucruri in privinta carorora sunt oarecum neclar si doresc lamuriri din partea celor mai cunoscatori de pe acest forum.
In primul rand mosul nu s-a ferit sa-mi spuna anumite hibe sa zicem ale ei cum ar fi, radiatorul nu este original, si drept urmare i-a pus de aro, masina a fost atinsa in aripa dreapta si capota acum sta un pic ridicata 5 mm fata de aripa dar nu este incovoiata, iar umarul interior sau cum s-o numi nu are nici o urma pe el de deformare.
La acestea mai adaug faptul ca apasand pe masina suspensia mi-a opus ceva rezistenta insa propietarul mi-a spus raspicat ca a fost schimbata la un moment dat, dar si aceasta din urma este SH.Aceasta sa zicem ca ar fi partea acceptabila si la care nu prea o sa am mari comentarii referitoare la negociere, insa acum vine partea nasoala.Urcandu-ma in ea si dorind sa o misc un pic am observat urmatoarele, motorul nu se mai opreste de la cheie si are o adaptare cam cum aveau Aro-urile vechi tija aceia care suprima compresia.
Mai mult de atat si aici este cel mai nasol dorind sa o bag in viteza, cu mare greutate am reusit sa o si bag dar cu un carait serios ca de basculanta, mentionez ca in restul treptelor nu avea aceasta problema, chiar daca pedala de ambreiaj mergea ca in branza si am observat ca nu dadea nici un soc in diferential.( deci de la ce ar putea fi?).
Legat de directie acum, rotind de volan brusc am observat o mica intarziere cam de un 1 -2 cm intre miscari dar am facut gresala si am verificat aceasta cu motorul pornit, din cate a inteles de la un prieten cunoscator in oldtimere mi-a spus ca e frecventa aceasta problema, intrebarea mea este daca e grav sau se poate remedia.
In afara de problema cu aripa legat de caroserie altceva nu am mai observat liniile erau originale ale masinii, vopsea de necrezut era luciosa si nu avea urme evidente de rugina
si nu am reusit sa-mi dau seama daca a fost revopsita pt ca daca da, treaba a fost facuta cu mare atentie si pricepere mai ales ca nu avea ornamente lipsa sau vopsea pe chedere sau prin alte parti decat acolo unde trebuie sa fie.
Interbarea mea este urmatoarea, in caz ca o cumpar legat de cutie aceasta este rezolvabila mai ales ca nu sunt cunoscator in aceasta marca si nici mecanici cunoscatori nu stiu.
Momentan nu detin un mercedesdar dar de o saptamana am vazut unul tare frumos in ultima drumetie prin tara, model W123 200d 4 trepte de vieteza manual din 1980. Sper sa il rapesc respectivului mosulac cu aproximativ 1000 si ceva de euro.
Despre masina ar fi de spus urmatoarele, are in jur de 400 de mii de km, porneste tare frumos mai ales ca l-am vazut pe exterior la dus, iar la intoarcere in jurul orei 10 seara l-am gasit si pe proprietar si am reusit sa-l si pornesc chiar daca afara erau in jur de 5-7 grade (a invartit de 2 ori si a luat-o lejer fara probleme).Oricum am lasat farurile masinii cu care eram aprinse si indreptate spre ea pt a vedea ce fel de gaze evacueaza si cum, rezulatatul a fost ca a dat un danf destul de gros la inceput si negru, dupa care se vedeau doar gaze transparent, fara sa scoata fum la sprituri succesive sau dupa o perioada de stat la relanti si iarasi un spritz pana la fund, iar motorul torcea egal fara oscilatii, indicatorul de presiune statea la maxim cred ca la 3, iar in interior zgomotul se auzea destul de slab, iar la accelerare raspundea repede si fara ezitari.
Dar sunt anumite lucruri in privinta carorora sunt oarecum neclar si doresc lamuriri din partea celor mai cunoscatori de pe acest forum.
In primul rand mosul nu s-a ferit sa-mi spuna anumite hibe sa zicem ale ei cum ar fi, radiatorul nu este original, si drept urmare i-a pus de aro, masina a fost atinsa in aripa dreapta si capota acum sta un pic ridicata 5 mm fata de aripa dar nu este incovoiata, iar umarul interior sau cum s-o numi nu are nici o urma pe el de deformare.
La acestea mai adaug faptul ca apasand pe masina suspensia mi-a opus ceva rezistenta insa propietarul mi-a spus raspicat ca a fost schimbata la un moment dat, dar si aceasta din urma este SH.Aceasta sa zicem ca ar fi partea acceptabila si la care nu prea o sa am mari comentarii referitoare la negociere, insa acum vine partea nasoala.Urcandu-ma in ea si dorind sa o misc un pic am observat urmatoarele, motorul nu se mai opreste de la cheie si are o adaptare cam cum aveau Aro-urile vechi tija aceia care suprima compresia.
Mai mult de atat si aici este cel mai nasol dorind sa o bag in viteza, cu mare greutate am reusit sa o si bag dar cu un carait serios ca de basculanta, mentionez ca in restul treptelor nu avea aceasta problema, chiar daca pedala de ambreiaj mergea ca in branza si am observat ca nu dadea nici un soc in diferential.( deci de la ce ar putea fi?).
Legat de directie acum, rotind de volan brusc am observat o mica intarziere cam de un 1 -2 cm intre miscari dar am facut gresala si am verificat aceasta cu motorul pornit, din cate a inteles de la un prieten cunoscator in oldtimere mi-a spus ca e frecventa aceasta problema, intrebarea mea este daca e grav sau se poate remedia.
In afara de problema cu aripa legat de caroserie altceva nu am mai observat liniile erau originale ale masinii, vopsea de necrezut era luciosa si nu avea urme evidente de rugina
si nu am reusit sa-mi dau seama daca a fost revopsita pt ca daca da, treaba a fost facuta cu mare atentie si pricepere mai ales ca nu avea ornamente lipsa sau vopsea pe chedere sau prin alte parti decat acolo unde trebuie sa fie.
Interbarea mea este urmatoarea, in caz ca o cumpar legat de cutie aceasta este rezolvabila mai ales ca nu sunt cunoscator in aceasta marca si nici mecanici cunoscatori nu stiu.
Comment