Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa cumpar o Cobra

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa cumpar o Cobra

    Incep prin a saluta pe toti cei de aici, sunt nou pe acest forum asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli pe care le voi face sau intrebari adresae in threaduri gresite( sper sa nu).
    Momentan nu detin un mercedesdar dar de o saptamana am vazut unul tare frumos in ultima drumetie prin tara, model W123 200d 4 trepte de vieteza manual din 1980. Sper sa il rapesc respectivului mosulac cu aproximativ 1000 si ceva de euro.
    Despre masina ar fi de spus urmatoarele, are in jur de 400 de mii de km, porneste tare frumos mai ales ca l-am vazut pe exterior la dus, iar la intoarcere in jurul orei 10 seara l-am gasit si pe proprietar si am reusit sa-l si pornesc chiar daca afara erau in jur de 5-7 grade (a invartit de 2 ori si a luat-o lejer fara probleme).Oricum am lasat farurile masinii cu care eram aprinse si indreptate spre ea pt a vedea ce fel de gaze evacueaza si cum, rezulatatul a fost ca a dat un danf destul de gros la inceput si negru, dupa care se vedeau doar gaze transparent, fara sa scoata fum la sprituri succesive sau dupa o perioada de stat la relanti si iarasi un spritz pana la fund, iar motorul torcea egal fara oscilatii, indicatorul de presiune statea la maxim cred ca la 3, iar in interior zgomotul se auzea destul de slab, iar la accelerare raspundea repede si fara ezitari.
    Dar sunt anumite lucruri in privinta carorora sunt oarecum neclar si doresc lamuriri din partea celor mai cunoscatori de pe acest forum.
    In primul rand mosul nu s-a ferit sa-mi spuna anumite hibe sa zicem ale ei cum ar fi, radiatorul nu este original, si drept urmare i-a pus de aro, masina a fost atinsa in aripa dreapta si capota acum sta un pic ridicata 5 mm fata de aripa dar nu este incovoiata, iar umarul interior sau cum s-o numi nu are nici o urma pe el de deformare.
    La acestea mai adaug faptul ca apasand pe masina suspensia mi-a opus ceva rezistenta insa propietarul mi-a spus raspicat ca a fost schimbata la un moment dat, dar si aceasta din urma este SH.Aceasta sa zicem ca ar fi partea acceptabila si la care nu prea o sa am mari comentarii referitoare la negociere, insa acum vine partea nasoala.Urcandu-ma in ea si dorind sa o misc un pic am observat urmatoarele, motorul nu se mai opreste de la cheie si are o adaptare cam cum aveau Aro-urile vechi tija aceia care suprima compresia.
    Mai mult de atat si aici este cel mai nasol dorind sa o bag in viteza, cu mare greutate am reusit sa o si bag dar cu un carait serios ca de basculanta, mentionez ca in restul treptelor nu avea aceasta problema, chiar daca pedala de ambreiaj mergea ca in branza si am observat ca nu dadea nici un soc in diferential.( deci de la ce ar putea fi?).
    Legat de directie acum, rotind de volan brusc am observat o mica intarziere cam de un 1 -2 cm intre miscari dar am facut gresala si am verificat aceasta cu motorul pornit, din cate a inteles de la un prieten cunoscator in oldtimere mi-a spus ca e frecventa aceasta problema, intrebarea mea este daca e grav sau se poate remedia.
    In afara de problema cu aripa legat de caroserie altceva nu am mai observat liniile erau originale ale masinii, vopsea de necrezut era luciosa si nu avea urme evidente de rugina
    si nu am reusit sa-mi dau seama daca a fost revopsita pt ca daca da, treaba a fost facuta cu mare atentie si pricepere mai ales ca nu avea ornamente lipsa sau vopsea pe chedere sau prin alte parti decat acolo unde trebuie sa fie.
    Interbarea mea este urmatoarea, in caz ca o cumpar legat de cutie aceasta este rezolvabila mai ales ca nu sunt cunoscator in aceasta marca si nici mecanici cunoscatori nu stiu.
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

  • #2
    Ce-ai descris tu e boala tipica de cobra, masina sarita de 20 si ceva de ani, sa faci astea te costa mai subtire ca la o dacie. Ti-a zis moshu ca "tragaciul" e adaptat, a mea e '77 si asa porneste, pui contactu', o lasi pe bujie, si tragi de maneta aia, la '83 pe care l-am avut pornea normal.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Originally posted by carmine View Post
      Ce-ai descris tu e boala tipica de cobra, masina sarita de 20 si ceva de ani, sa faci astea te costa mai subtire ca la o dacie. Ti-a zis moshu ca "tragaciul" e adaptat, a mea e '77 si asa porneste, pui contactu', o lasi pe bujie, si tragi de maneta aia, la '83 pe care l-am avut pornea normal.
      Ma nu tocmai ca nu e la pornire e la oprire pt ca o folosesti la oprierea motorului, ii suprima compresia.
      Din cate spui tu e posibil sa scap usor si elegant cu ea, si asta e bine, oricum am planuri mari cu ea si vreau sa arate respectabil si sa functioneze parfum.Ce mi-a confirmat respectivul prieten e ca sunt indestructibile.....asta in cazul in care nu faci cine stie ce ghidusii mai ales ca "motivul" pentru care se pare ca o cumpar este pt prietena care va fi in viitorul apropiat incepatoare.
      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
      W126 '86 300SE automat (Reborn)
      W124 '92 250TD soon on the road

      Comment


      • #4
        Imi cer scuze pt confuzie dar m-am gandit sa nu deschid un topic in, doar pt motivul ca vreau eu sa iau o masina si doresc sa ma lamuresc asupra conditiei ei tehnice, si imi cer inca o data scuze!
        Referitor la faza cu opritul motorului, asta a fost exprimarea care mi-a venit in minte, nu sunt un mare cunosctor in motoare, imi este clar si cunoscut fenomenul de compresie samd, ideea e ca exprimarea asta am gasit-o mai apropiata de actiune in sine mai ales ca tragand de respectiva tija ii opresti motorul.
        Legat de aceasta adresez intrebarea direct D-lui doktor4carz, se poate reveni la starea originala adik oprit din cheie, si la fel si cu starea cutiei de viteze, si daca da exista mecanici dispusi si cu chef sa rezolve astfel de probleme.
        Nu de alta dar fosta masina mi-a lasat un gust tare amar tocmai datorat mecanicilor care bajbaiau masina dar se bateau cu caramida in piept ca sunt tatici in mecanica de FORD......yeah right deasta am si vandut-o.
        Last edited by Carmine; 01-21-2011, 23:55 PM.
        Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
        Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
        W126 '86 300SE automat (Reborn)
        W124 '92 250TD soon on the road

        Comment


        • #5
          Se rezolva toate ma coleg!!! o faci cum era inainte fara probleme, chiar singur, in ce priveste mecanicii gasesti tu unu priceput in tot orasu ala a tau nu?!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #6
            Va multumesc mult pentru raspunsurile promte.
            Ideea e in principal sa ma scarpin cat pot de repede si de unde pot de banutzi, ca sa o iau mai repede si dupa asta sa ma apuc de treaba, cum am mai spus am planuri mari cu ea, o revizie si revizuire cat mai completa, dupa care jante caucioace, poate si geamuri electrice si Ac ca ar fi de mare folos la caldurile infernale din ultima vreme de pe la noi, da acu sper sa se si poate mai ales ca gasii pe unii care monteaza instalatii complet, si cu tot ce trebe.
            Daca interseaza pe careva aici e linku www.autodasis.ro, sper sa nu supar pe nimeni ca nu vreau sa le fac reclama dar e bine de stiut pt cine vrea asa ceva.
            Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
            Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
            W126 '86 300SE automat (Reborn)
            W124 '92 250TD soon on the road

            Comment


            • #7
              Ca la tractor

              Comment


              • #8
                Cu treaba cu tragaciul ala de trei parale sa inteleg ca-i de bine pana la urma, dar spaima mai mare e cu amaraciunea de cutie ca la cum caraia la intaia imi dau seama cat span are in ea si cam cum arata pinionul de la treapta 1, ca nu reusesc sa-mi dau seama o fi din ambreiaj ca n-o fi reglat sau e cutia stricata.
                Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                W126 '86 300SE automat (Reborn)
                W124 '92 250TD soon on the road

                Comment


                • #9
                  Poate e din ambreiaj cine stie...o fi discu dus...sau pompele alea de ambreiaj!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10

                    E greu sa-mi exprim supararaea asa ca ma multumesc cu iconurile s-o arat, bosorogul a vandut-o.Nu-mi vine sa cred ca a reusit sa o dea atata de repede probabil ca s-o fi speriat ca m-a vazut de bucuresti si o fi zis ca vreau sa-i trag vreo tzeapa, drept urmare mi-a scapat printre degete o frumusete de cobra.
                    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                    W126 '86 300SE automat (Reborn)
                    W124 '92 250TD soon on the road

                    Comment


                    • #11
                      Cobre sunt multe, fii pe faza la bursa si nu numai!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by e-man View Post
                        Incep prin a saluta pe toti cei de aici, sunt nou pe acest forum asa ca imi cer scuze anticipat pentru eventualele greseli pe care le voi face sau intrebari adresae in threaduri gresite( sper sa nu).
                        Momentan nu detin un mercedesdar dar de o saptamana am vazut unul tare frumos in ultima drumetie prin tara, model W123 200d 4 trepte de vieteza manual din 1980. Sper sa il rapesc respectivului mosulac cu aproximativ 1000 si ceva de euro.
                        Despre masina ar fi de spus urmatoarele, are in jur de 400 de mii de km, porneste tare frumos mai ales ca l-am vazut pe exterior la dus, iar la intoarcere in jurul orei 10 seara l-am gasit si pe proprietar si am reusit sa-l si pornesc chiar daca afara erau in jur de 5-7 grade (a invartit de 2 ori si a luat-o lejer fara probleme).Oricum am lasat farurile masinii cu care eram aprinse si indreptate spre ea pt a vedea ce fel de gaze evacueaza si cum, rezulatatul a fost ca a dat un danf destul de gros la inceput si negru, dupa care se vedeau doar gaze transparent, fara sa scoata fum la sprituri succesive sau dupa o perioada de stat la relanti si iarasi un spritz pana la fund, iar motorul torcea egal fara oscilatii, indicatorul de presiune statea la maxim cred ca la 3, iar in interior zgomotul se auzea destul de slab, iar la accelerare raspundea repede si fara ezitari.
                        Dar sunt anumite lucruri in privinta carorora sunt oarecum neclar si doresc lamuriri din partea celor mai cunoscatori de pe acest forum.
                        In primul rand mosul nu s-a ferit sa-mi spuna anumite hibe sa zicem ale ei cum ar fi, radiatorul nu este original, si drept urmare i-a pus de aro, masina a fost atinsa in aripa dreapta si capota acum sta un pic ridicata 5 mm fata de aripa dar nu este incovoiata, iar umarul interior sau cum s-o numi nu are nici o urma pe el de deformare.
                        La acestea mai adaug faptul ca apasand pe masina suspensia mi-a opus ceva rezistenta insa propietarul mi-a spus raspicat ca a fost schimbata la un moment dat, dar si aceasta din urma este SH.Aceasta sa zicem ca ar fi partea acceptabila si la care nu prea o sa am mari comentarii referitoare la negociere, insa acum vine partea nasoala.Urcandu-ma in ea si dorind sa o misc un pic am observat urmatoarele, motorul nu se mai opreste de la cheie si are o adaptare cam cum aveau Aro-urile vechi tija aceia care suprima compresia.
                        Mai mult de atat si aici este cel mai nasol dorind sa o bag in viteza, cu mare greutate am reusit sa o si bag dar cu un carait serios ca de basculanta, mentionez ca in restul treptelor nu avea aceasta problema, chiar daca pedala de ambreiaj mergea ca in branza si am observat ca nu dadea nici un soc in diferential.( deci de la ce ar putea fi?).
                        Legat de directie acum, rotind de volan brusc am observat o mica intarziere cam de un 1 -2 cm intre miscari dar am facut gresala si am verificat aceasta cu motorul pornit, din cate a inteles de la un prieten cunoscator in oldtimere mi-a spus ca e frecventa aceasta problema, intrebarea mea este daca e grav sau se poate remedia.
                        In afara de problema cu aripa legat de caroserie altceva nu am mai observat liniile erau originale ale masinii, vopsea de necrezut era luciosa si nu avea urme evidente de rugina
                        si nu am reusit sa-mi dau seama daca a fost revopsita pt ca daca da, treaba a fost facuta cu mare atentie si pricepere mai ales ca nu avea ornamente lipsa sau vopsea pe chedere sau prin alte parti decat acolo unde trebuie sa fie.
                        Interbarea mea este urmatoarea, in caz ca o cumpar legat de cutie aceasta este rezolvabila mai ales ca nu sunt cunoscator in aceasta marca si nici mecanici cunoscatori nu stiu.
                        0722381456 Adi
                        suna-l are o cobra aproape inpecabila si te poti intelege si la pret,
                        este din Galati

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by muszuke View Post
                          0722381456 Adi
                          suna-l are o cobra aproape inpecabila si te poti intelege si la pret,
                          este din Galati
                          Wow nu-mi vine sa cred cat de saritoare si intrajutatoare este lumea de pe forumul asta"Viel Danke Leute", cred ca-l sun azi si sa vad cum fac, sa o vad.....si sa ma inteleg cu banii....nu de alta da aca vine pastele si mai am si beleaua cu masina cea noua si revizie si casco....tzac pac una dupa alta de-o sa vad stele verzi
                          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                          W126 '86 300SE automat (Reborn)
                          W124 '92 250TD soon on the road

                          Comment


                          • #14
                            salutare e man
                            dac vrei sa iti iei o cobra si nu ai mai avut pana acum te sfatuiesc sa te uiti fff bine la masina ,sa o verifici la toate in primul rand sa nu te insele aparentele......., dar cel mai bine este sa te duci cu cineva care are sau a avut cobra pt ca sunt multe de verificat la ele si daca nu ai mai avut e cam greu sa ti dai seama............... asa ca atentie mare

                            Comment


                            • #15
                              Si boeru de mai sus are una care arata f. bine si sunt o gramada pe bursa. Nu prea se mai "inghesoaie" lumea la ele.
                              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF