Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti mare W110/2800 cmc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pana la WUR, am patit-o cu releul pompei de benzina.
    M-am bagat in fata la semafor, ca eu cu 170 CP si consum de 20 % am prioritate. Cand sa plec de pe loc, STOP motor. Am dat la automat de sa rup electromotorul, nu alta; acompaniat de claxoanele moldovenilor mei. Am impins-o din intersectie cu ajutorul unui om de bine, ca singur nu puteam misca 2 tone.
    Am inceput sa dau telefoane ca am realizat ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul, deci murise ceva.
    Multumesc lui Sile cu ocazia asta ca mi-a spus pe unde e releul buclucas.
    Am tractat masina acasa, prilej cu care am facut-o de ras. (pe ea/mine).
    Tot drumul m-am gandit ce am de facut, si am sarit direct in garaj, am scos releul pompei de la W126 / 2600 cmc - acum stiam cum arata si m-am dus la fix. A pornit la sfert tigaia W123, deci releul e de vina.
    Am desfacut releul vechi, am miscat platina mica de pe acolo, si a pornit si cu asta. Am plecat in probe, si s-a oprit la colt.
    Am pus iar releul de la W126, dar asta are 2 pini pusi in partea opusa fata de original - nu stiu daca are vreo treaba in minus, dar m-a adus acasa.

    Acum am auzit de la Sile ca se face un strap intre 2 pini sa mearga pompa tot timpul , probabil. O schema, ceva sau intre care pini se face strapul ?
    Merita improvizatia sau sa caut un releu de schimb ? tot vechi, cine stie cat tine? Iau 2 de rezerva, ca unul nou cam costa.

    Comment


    • #17
      La W126 280SE se poate strapa, am facut eu, pinul 7 cu 8 si porneste pompa. Era si in manual, ba chiar si scula OEM pentru asa ceva...nu ca nu ar merge cu o sarma din comert.



      Eu nu as "tigani-o", as cauta un releu ca sa fie sigur!



      Strapul poate te ajuta sa ajungi acasa, dar pe termen lung nu as face!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Domnu' Dan, ati putea pune si ceva poze cu intamplarea. Sa stiu de unde sa ma apuc de treaba daca patesc la fel. Aici e mai riscant, nu as putea duce masina decat pe o platforma, care probabil va costa mai mult decat releul. Mi-ar fi de folos sa stiu unde se afla si care e releul buclucas. Multumesc.
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Lucian_kel View Post
          Domnu' Dan, ati putea pune si ceva poze cu intamplarea. Sa stiu de unde sa ma apuc de treaba daca patesc la fel. Aici e mai riscant, nu as putea duce masina decat pe o platforma, care probabil va costa mai mult decat releul. Mi-ar fi de folos sa stiu unde se afla si care e releul buclucas. Multumesc.
          Releul se afla pe aripa interioara stanga, si arata ca un pachet de tigari .
          Attached Files

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF