Am citit posturile despre relanti dar nu am gasit rezolvarea.
Pornesc tigaia dimineata - motorul rece-, sta la relanti frumos ( 1200 ture), bag in D si plec. Totul frumos pana se incalzeste putin motorul si relantiul meu zboara pe la 1800-2000 ture daca scot pe liber, iar la cuplarea cu Marsarier sau Drive, imi rupe grupul.
Stiu ca e surubul ala de plastic din care se poate regla relantiul, dar e atat de teapan ca nu se misca.
Alt reglaj nu are? Sau ce mai influenteaza relantiul cand e cald motorul ?
Aer fals nu trage, ca ar merge foarte turat si cand motorul e rece.
Pareri ? Multumesc.
Pornesc tigaia dimineata - motorul rece-, sta la relanti frumos ( 1200 ture), bag in D si plec. Totul frumos pana se incalzeste putin motorul si relantiul meu zboara pe la 1800-2000 ture daca scot pe liber, iar la cuplarea cu Marsarier sau Drive, imi rupe grupul.
Stiu ca e surubul ala de plastic din care se poate regla relantiul, dar e atat de teapan ca nu se misca.
Alt reglaj nu are? Sau ce mai influenteaza relantiul cand e cald motorul ?
Aer fals nu trage, ca ar merge foarte turat si cand motorul e rece.
Pareri ? Multumesc.
Comment