Pana la WUR, am patit-o cu releul pompei de benzina.
M-am bagat in fata la semafor, ca eu cu 170 CP si consum de 20 % am prioritate. Cand sa plec de pe loc, STOP motor. Am dat la automat de sa rup electromotorul, nu alta; acompaniat de claxoanele moldovenilor mei.
Am impins-o din intersectie cu ajutorul unui om de bine, ca singur nu puteam misca 2 tone.
Am inceput sa dau telefoane ca am realizat ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul, deci murise ceva.
Multumesc lui Sile cu ocazia asta ca mi-a spus pe unde e releul buclucas.
Am tractat masina acasa, prilej cu care am facut-o de ras. (pe ea/mine).
Tot drumul m-am gandit ce am de facut, si am sarit direct in garaj, am scos releul pompei de la W126 / 2600 cmc - acum stiam cum arata si m-am dus la fix. A pornit la sfert tigaia W123, deci releul e de vina.
Am desfacut releul vechi, am miscat platina mica de pe acolo, si a pornit si cu asta. Am plecat in probe, si s-a oprit la colt.
Am pus iar releul de la W126, dar asta are 2 pini pusi in partea opusa fata de original - nu stiu daca are vreo treaba in minus, dar m-a adus acasa.
Acum am auzit de la Sile ca se face un strap intre 2 pini sa mearga pompa tot timpul , probabil. O schema, ceva sau intre care pini se face strapul ?
Merita improvizatia sau sa caut un releu de schimb ? tot vechi, cine stie cat tine? Iau 2 de rezerva, ca unul nou cam costa.
M-am bagat in fata la semafor, ca eu cu 170 CP si consum de 20 % am prioritate. Cand sa plec de pe loc, STOP motor. Am dat la automat de sa rup electromotorul, nu alta; acompaniat de claxoanele moldovenilor mei.

Am inceput sa dau telefoane ca am realizat ca nu se aude pompa de benzina cand pun contactul, deci murise ceva.
Multumesc lui Sile cu ocazia asta ca mi-a spus pe unde e releul buclucas.
Am tractat masina acasa, prilej cu care am facut-o de ras. (pe ea/mine).
Tot drumul m-am gandit ce am de facut, si am sarit direct in garaj, am scos releul pompei de la W126 / 2600 cmc - acum stiam cum arata si m-am dus la fix. A pornit la sfert tigaia W123, deci releul e de vina.
Am desfacut releul vechi, am miscat platina mica de pe acolo, si a pornit si cu asta. Am plecat in probe, si s-a oprit la colt.
Am pus iar releul de la W126, dar asta are 2 pini pusi in partea opusa fata de original - nu stiu daca are vreo treaba in minus, dar m-a adus acasa.
Acum am auzit de la Sile ca se face un strap intre 2 pini sa mearga pompa tot timpul , probabil. O schema, ceva sau intre care pini se face strapul ?
Merita improvizatia sau sa caut un releu de schimb ? tot vechi, cine stie cat tine? Iau 2 de rezerva, ca unul nou cam costa.
Comment