Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti mare W110/2800 cmc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti mare W110/2800 cmc

    Am citit posturile despre relanti dar nu am gasit rezolvarea.
    Pornesc tigaia dimineata - motorul rece-, sta la relanti frumos ( 1200 ture), bag in D si plec. Totul frumos pana se incalzeste putin motorul si relantiul meu zboara pe la 1800-2000 ture daca scot pe liber, iar la cuplarea cu Marsarier sau Drive, imi rupe grupul.
    Stiu ca e surubul ala de plastic din care se poate regla relantiul, dar e atat de teapan ca nu se misca.
    Alt reglaj nu are? Sau ce mai influenteaza relantiul cand e cald motorul ?
    Aer fals nu trage, ca ar merge foarte turat si cand motorul e rece.

    Pareri ? Multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Salut Dane...doar cu acel surub poti regla fluxul de aer care ajunge in camera de ardere. Daca acel surub il infiletezi la maxim, atunci motorul se opreste aproape instantaneu...cel putin la mine asa face! Incearca sa-l faci functional acel surub din plastic!



    P.S. Mare grija, nu "W110" ci M110





    Hai bafta!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Am fortat surubul, si a functionat, DAR cred ca era fisurata piesa, asa ca atunci cand am fortat surubul, s-a crapat tot T-ul ce include surubul ala nenorocit. Asa ca acum trebuie sa cumpar piesa din poze.

      Comment


      • #4
        Poze... Cod piesa R110 094 0412, cumpar daca aveti de vanzare.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by altho View Post
          s-a crapat tot T-ul ce include surubul ala nenorocit. Asa ca acum trebuie sa cumpar piesa
          Nicio șansă s-o scoți cu sudură?
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            E antimoniu...as prefera original ca si asa nu mergea surubul de aer.

            Comment


            • #7
              Nu te-ai interesat cat ar fi pe OEM nou?
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                M-am interesat = 530 lei, FARA surubul de plastic, care mai costa 120 lei.
                Am comandat deja piesa = 30 euro inclus transportul.
                Sper sa functioneze cum trebuie, dupa ce o montez ....la primavara.

                Comment


                • #9
                  A venit primavara ...ieri.
                  Montat , dat cheie si functioneaza.

                  Sarbatori Fericite in continuare !!!

                  Comment


                  • #10
                    Revin cu aceeasi problema de relanti. De cateva zile ma plimb cu tigaia, si are aceleasi "simptoame" la relanti. Daca inchid aerul de tot din surubul de plastic, nu se opreste motorul. Logic ar fi ca trage aer fals.
                    Am verificat posturile cu aceeasi problema, si sunt multe de verificat.
                    Sigur trebuie sa se opreasca motorul daca infiletez maxim surubul ?

                    Comment


                    • #11
                      Da, motorul ar trebui sa se opreasca daca infiletezi surubul din plastic la maxim...cel putin la a mea este asa...ajunge sa sa ma apropriu la maxim infiletat si deja moare motorul.



                      Si colegul Lucian se confrunta cu problema asta. El a descoperit ca regulatorul de aer nu ar functiona in parametri! Piesa functioneaza ca un termostat, si se afla sub galeria de admisie!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        S-ar putea sa fie asta si la mine. Cand e motorul rece, totul e ok, schimba bine, fara smucituri. La cald, mi-e frica sa bag in reverse ca smuceste - relantiul e mare.
                        Regulatorul de aer e numai pe vacum/furtune sau electric ? Poza ?
                        E vorba de WUR ?
                        Last edited by altho; 03-09-2017, 13:09 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Regulatorul de aer e ca in poza de mai jos. Fix zilele astea imi bat capul cu el. In curand o sa postez tot ce am facut insa astept ca maine sa imi ajunga o garnitura. Eu aveam relanti mare doar la rece, statea foarte turat cand il porneam insa la cald totul era norma, fara variatii de turatie. Iar WUR-ul stiu ca de obicei face probleme cu pornirea la cald, adica la 4-5 minute dupa ce ai oprit masina dupa ce apa a ajuns macar de cateva minute la 90, motorul porneste foarte greu.
                          Attached Files
                          Last edited by Lucian_kel; 03-09-2017, 17:26 PM.
                          Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                          Comment


                          • #14
                            Nu am reusit inca sa incalzesc motorul la 90 grade - am numai drumuri scurte in oras;
                            Am vazut ca la 60 grade pornirea e mai grea putin - invarte de 3 ori pana porneste ; poate fi WUR - ul daca zici ca asa se manifesta la cald.
                            Sa se incalzeasca afara, sa ma bag la desfacut - intre timp sa caut unul de schimb.
                            La motorul de 2600 de la W126 am WUR ?

                            Comment


                            • #15
                              Daca sunt probleme cu pornirea la cald, atunci WUR -ul isi face de cap!



                              La w126 260SE are injectia KE-Jetronic, si nu are WUR.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF