Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire 300 TDT!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pt. ca sa vezi care dintre cei cinci cilindrii merge mai slab ai putea sa destringi pe rand conductele deasupra injectoarelor (fiecare conducta trebuie stransa la loc inainte de a o desface pe urmatoarea cu o cheie de 19 - una inelara din care tai afara un segment din cerc cit sa treci conducta prin el) in timp ce motorul merge si sa observi la care dintre cilindrii se simte mai slab lipsa combustibilului.

    Testul asta nu-ti spune mare lucru dar ai putea pe urma inlocuiesti injectoarele respective si sa vezi daca are un efect toata treaba. Eu cred ca motorul tau are o problema nu din injectoare ci mai degraba din lipsa de compresie. Metodele astea de a pune un diagnostic oricum sunt o pfusareala. De ce nu masori compresiunea la un atelier si pe urma daca mai merita treci la faza cu injectoarele?

    Pt. discutie ar fi interesant de stiut cit ulei consuma motorul si citi kilometrii are deja. Este vorba despre un motor 300 turbo diesel (300TDT/125CP) sau despre simplu 300 diesel (300TD/88CP)?

    Comment


    • #32
      Este vorba de cel din prima varianta! Ulei consuma slava domnului destul, cam 600 de ml la 1000 de km. Nu am idee inca ce e cu compresia dar voi verifica. Nici nu pot sa imi dau bine seama cat ulei consuma fiindca suspectez ca uleiul din motor ar comunica cu cel din vasul hidraulic al suspensiilor, prin pompa de ulei a acestora. Plus ca mai curge si sub el cu galeata fiindca e lovita baia!
      Testul de compresie oricum nu ma scuteste de reparatiile celelalte. Nu pot face motorul acum deci trebuie sa trag de el asa cum e, cu orice aditiv, pe care il voi adauga indiferent de compresie. Si indiferent de compresie trebuie facute celelalte reparatii, ca doar nu las masina cotetz la porumbei!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #33
        Daca este asa cum spui, atunci nu scapi de o reparatie generala.
        Asa doar iti mananci banii si nervii cu taraita fara sa ai poate nici un rezultat acceptabil. Sa ne scrii si nou ce valori de compresie ai si daca au injectoare mai bune vreun efect.
        Incearca sa pui ulei 20W40 si sa te asiguri ca toate cele 5 bujii incandescente functioneaza 100% (dupe ca ai reparat sau schimbat baia)!
        Ce culoare are uleiul din vasul pt. suspensii? Este negru probabil...dar ramina nivelul constant ori creste/scade???

        De unde te gandesti sa cumperi pistoane noi pt. un W123 300turbodiesel? Nu sunt chiar la fel cu cele din 300D.

        Comment


        • #34
          Originally posted by svobl1 View Post
          Daca este asa cum spui, atunci nu scapi de o reparatie generala.
          Asa doar iti mananci banii si nervii cu taraita fara sa ai poate nici un rezultat acceptabil. Sa ne scrii si nou ce valori de compresie ai si daca au injectoare mai bune vreun efect.
          Incearca sa pui ulei 20W40 si sa te asiguri ca toate cele 5 bujii incandescente functioneaza 100% (dupe ca ai reparat sau schimbat baia)!
          Ce culoare are uleiul din vasul pt. suspensii? Este negru probabil...dar ramina nivelul constant ori creste/scade???

          De unde te gandesti sa cumperi pistoane noi pt. un W123 300turbodiesel? Nu sunt chiar la fel cu cele din 300D.
          Uleiul intradevar in vas este negru. Acela curge pe la capac ca la robinet si cu toate astea sta permanent plin. Motiv pentru care ma gandesc ca se alimenteaza cu ulei din carter sau ceva de genu... Cand voi face motorul voi lua pistoane, turbina etc de uzina, in cutie de mercedes indiferent cat va costa. Este un magazin in timisoara care aduce din germanica piese de camioane dar si de autoturizme la cerere speciala. Tot deacolo voi lua si baia de ulei, ca la shrot nu voi gasi in veci.
          Nu are nici un efect un ulei 20w-40. Sau mai bine spus are aproape acelasi efect ca si 5w-40. Dupa cum bine observi difereta de vascozitate la ele e doar la temperatura de -18 grade celsius, 20w respectiv 5w. La temperatura de 100 de grde ambele au aceeasi vascozitate de 40 (pe nu stiu ce drac de scara si sistem de masurare).Deci ma ajuta numai cat motorul e rece (teoretic cat e rece ar trebui sa fie subtire uleiul pentru ca presiunea sa creasaca repede si sa nu apara uuri),si defapt nu stiu daca juta. Poate ar trebui sa caut ceva 15w-60. 15w e recomandat pentru clima temperata si se solidifica la o tmperatura mai scazuta decat 20w. LA Cel din urma la -22 uleiul nu se mai deslipeste de baie. 15w asigur o ungere ai usoara si mai eficienta la rece. Gradul de vascozitate la cald conteaza. asta trebuie sa fie cat mai mare. Toate astea fiindca vorbim de uleiuri multigrade care se comporta diferit.
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #35
            Mai incerc odata pt. tine:
            Problema ta este compresia la rece in primul rind pt. ca motorul nu porneste ca lumea. Deci ori pui un ulei mai gros la rece ori niste aditivi pt. o viscozitate mai ridicata (de la -20°C pina la + 150°C din partea mea) daca vrei ca uleiul sa preia rolulul segmentilor si sa compenseze uzura si lipsa de compresie la temperaturi scazute. Este clar ca un 15W si 20W opun prin viscozitatea lor ridicata la temp. scazute o rezistenta mai mare decit un 0W sau 5W turatiei starterului care si ea are un efect asupra comportamentului la pornire.
            Pe linga bujii si injectoare noi/ 100% si tacheti o.k. ar trebui sa mai montezi un starter cu un rotor cu alt bobinaj de 9V care la 12V va avea o turatie mai inalta. Asta inlesneste in general pornirea cind vrei sa mai circuli cu un motor terminat.

            Nu stiu daca un ulei Castrol RS 10W-60 te va ajuta la temperaturi ridicate fata de un X-W40 ca sa iti reduci consumul de ulei. Banuiesc doar ca acest ulei iti va asigura si la temp mai inalte decit cele uzuale o viscozitate suficienta. Nimic mai mult. Consider ca in traficul timisorean nu vei atinge asemenea regimuri.

            Piese noi pt. motor 300 turbo diesel:
            m-am uitat prin catalog de curiozitate sa vad cam cit ar face piesele pt. motor noi si cred ca nici nu vrei sa stii:

            -un piston nou incl. segmenti in 3 marimi diferite circa 300€
            -turbo 1425€
            -baia de ulei depinde de model 100 - 450€
            -motor intreg nou 10.200€
            Last edited by svobl1; 12-17-2008, 18:50 PM.

            Comment


            • #36
              Originally posted by svobl1 View Post

              Piese noi pt. motor 300 turbo diesel:
              m-am uitat prin catalog de curiozitate sa vad cam cit ar face piesele pt. motor noi si cred ca nici nu vrei sa stii:

              -un piston nou incl. segmenti in 3 marimi diferite circa 300€
              -turbo 1425€
              -baia de ulei depinde de model 100 - 450€
              -motor intreg nou 10.200€
              Ce Dumnezeu! Am gasit baie de ulei azi cu 30 de euro+TVA. Am zis ca baia nu e o piesa uzabila, deci poate fi si de producator nu neaparat de uzina. Joja si garnitura de la baie sunt de uzina si costa 13 respectiv 20 de euro+TVA. E garnitura aproape cat baia.
              Off topic: Ce catalog? Lucrezi ca identificator la piese auto? Cu semeringul de la pompa ce ma sfatuiesti sa fac?
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #37
                Mometul mult asteptat. Test de compresie realizat la 19.12.2008
                I -22
                II -22
                III-28
                IV-35
                v-30
                Mecanicul zice ca la valoarea de 22 trebuie sa porneasca daca afara nu e sub zero. La mine nu porneste nici la +6 grade...decat cu apa calda!
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #38
                  I -22; II -22; III-28; IV-35; v-30

                  Ar fi bine de stiut la ce temperatura a motorului ai facut masuratoarea? Peste 60°C sau la temperatura ambienta de ca. 3°C?
                  Imi sare in ochi diferenta de max. 6 bari intre 2 cilindrii invecinati si de 13 bari intre max. si min. - nu suna deloc bine - cred ca se pot tolera max. vreo 2 bari diferenta.

                  Zic sa controlezi jocul supapelor pt. ca sa fie sigur.

                  Valorile din cilindrii 3, 4(35 bari sunt definitiv prea mult) si 5 mi se par cam utopice pt. a fi reale. Mai degraba sunt eronate datorita uleiului care s-a bagat intre piston si cilindru.

                  Iti inchipui care este situatia daca acelasi efect de offset il aplici cilindrilor 1 si 2 unde ajungi cu compresia reala...

                  In mod normal motorul 617A are un raport de 21,5:1.
                  La o compresie <20 de bari motorul nu mai porneste iarna, iar la 23/24 bari ar fi un motor bun!
                  Un motor nou are 24-30 bari.

                  Se pare ca trebuie sa investesti serios...
                  Last edited by svobl1; 12-19-2008, 23:31 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Rezultatele mi se par umflate. Cred ca nu e buna scula. Dupa cate stiu, la un motor bun, valorile sunt 24-30 si max 3 diferenta intre cilindrii.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by TomJones View Post
                      Rezultatele mi se par umflate. Cred ca nu e buna scula. Dupa cate stiu, la un motor bun, valorile sunt 24-30 si max 3 diferenta intre cilindrii.
                      Subscriu.....

                      Comment


                      • #41
                        Nu am bagat de seama temperatura, dar aproximez ca era in jur de 60 de grade. Adica e necesara capitala? Ala zicea ca ar trebui sa reglez culbutorii fiindca se poate sa fie stransi total. Pentru asta mi-am luat si lera azi. Inca una: La ce indice al presiunii trebuie reglate injectoarele pe modelul acesta? Tipul zicea ca la 135. Injectoarele nu pulverizeaza, decat la turatii (zicea el, am vazut si eu pe banc ca nu pulverizau decat atunci cand dadea mai tare la manivela). Cu toate astea nu a stiut sa imi spuna daca la pornire injectoarele pulverizeaza sau pisha, dar zicea ca nu am ce sa schimb sau sa reglez la ele.
                        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                        Comment


                        • #42
                          Injectoarele au presiunea nominala de 115 bari dar zic ca orice valoare intre 100 - 125 bari ar fi o.k.
                          Unii le regleaza la >135 bari pt. a alimenta cu ulei de rapita. Atunci nu mai merge grozav cu motorina.
                          Presiunea se poate regla treptat cu niste saibe.

                          Comment


                          • #43
                            Ce merita sa incerci este reglajul supapelor, bujiile (daca sunt de-alea rapide e important sa se incalzeasca incepand de la varf, deci verificarea cu ohmetru nu e sigura) si injectoarele (trebuie sa pulverizeze la orice turatie). Ce zicea svobl1 ca sa pui ulei 20w ca o sa ajute la compresie nu este adevarat, cum draq sa tina uleiul compresia ! Ba dimpotriva la temperaturi sub zero se va invarti mai greu motorul...
                            Daca faci ce ti-am spus mai sus si tot nu porneste si nu vrei sa faci reparatia capitala acum, cauta ...... un termoplonjon. Il poti gasi la dezmembrari, este montat in locul unui dop lateral in blocul motor . MB-urile diesel provenite din Suedia sau Norvegia aveau montate (cred ca optional) incalzitoare, consuma cca.600w, merg la 220v.
                            In urma cu 12 ani am avut o duba Mercedes (an fabricatie '87) cu motor 616 2400cmc, bujii rapide, avea cca.600.000km, motorul mergea foarte bine, dar in ultima iarna nu mai vroia sa porneasca... noroc cu termoplonjonul, seara il puneam in priza, dimineata motorul avea 40 grade , pornea fara bujii, "la sfert de cheie"...
                            MB 380SE 2.6

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by ic252 View Post
                              Ce merita sa incerci este reglajul supapelor, bujiile (daca sunt de-alea rapide e important sa se incalzeasca incepand de la varf, deci verificarea cu ohmetru nu e sigura) si injectoarele (trebuie sa pulverizeze la orice turatie). Ce zicea svobl1 ca sa pui ulei 20w ca o sa ajute la compresie nu este adevarat, cum draq sa tina uleiul compresia ! Ba dimpotriva la temperaturi sub zero se va invarti mai greu motorul...
                              Daca faci ce ti-am spus mai sus si tot nu porneste si nu vrei sa faci reparatia capitala acum, cauta ...... un termoplonjon. Il poti gasi la dezmembrari, este montat in locul unui dop lateral in blocul motor . MB-urile diesel provenite din Suedia sau Norvegia aveau montate (cred ca optional) incalzitoare, consuma cca.600w, merg la 220v.
                              In urma cu 12 ani am avut o duba Mercedes (an fabricatie '87) cu motor 616 2400cmc, bujii rapide, avea cca.600.000km, motorul mergea foarte bine, dar in ultima iarna nu mai vroia sa porneasca... noroc cu termoplonjonul, seara il puneam in priza, dimineata motorul avea 40 grade , pornea fara bujii, "la sfert de cheie"...
                              Mai ai termoplonjonul?
                              E dinasta normal sau e conceput pentru motoare?
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment


                              • #45
                                Termoplonjonul a ramas pe motor, masina am vandut-o demult.
                                Este special conceput pentru motor (cred ca e din fabrica) si e montat in locul unui dop filetat pe bloc. Am mai vazut mai demult prin dezmembrari. Sau mai poti monta o aeroterma de rulota (am vazut aeroterme care incalzesc un circuit de apa), o montezi in serie cu radiatorul din bordul masinii. Daca aeroterma nu are pompa de recirculare trebuie montata una, tot in serie...
                                MB 380SE 2.6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF