Zilele astea a cam inghetat pe-afara. In astfel de dimineti se cumpara cobrele.
Cu ceva saptamani in urma, intr-o dimineata (+4 celsius) masina a refuzat sa porneasca. Dupa ce am dat aprox 1 minut la automat, a pornit. De atunci nici o problema la pornire. Au fost dimineti sub 0 grade si masina a pornit la sfert. De doua zile incoace masina nu mai porneste dimineata. Ieri dupa ce am chinuit-o la automat am lasat-o 30 min iar dupa a pornit. Azi aceeasi manevra!
Precizez ca bateria e buna, are curent, electromotorul invarte bine. Poate sa fie din cauza compresiei (masina trece de 170 deci are putere), sau sa fie bujiile? Daca sunt bujiile cum le pot verifica eficient?
Poate sa fie vre-un injector care sufla? Mentionez ca am schimbat furtunele de la injectoare si tot se mai observa motorina pe-acolo. Se pare ca curge motorina pe tzatzele de la retur (furtun nou si prost).
Ce poate sa aibe si cum sa remediez problema?
Multzumesc anticipat!
Cu ceva saptamani in urma, intr-o dimineata (+4 celsius) masina a refuzat sa porneasca. Dupa ce am dat aprox 1 minut la automat, a pornit. De atunci nici o problema la pornire. Au fost dimineti sub 0 grade si masina a pornit la sfert. De doua zile incoace masina nu mai porneste dimineata. Ieri dupa ce am chinuit-o la automat am lasat-o 30 min iar dupa a pornit. Azi aceeasi manevra!
Precizez ca bateria e buna, are curent, electromotorul invarte bine. Poate sa fie din cauza compresiei (masina trece de 170 deci are putere), sau sa fie bujiile? Daca sunt bujiile cum le pot verifica eficient?
Poate sa fie vre-un injector care sufla? Mentionez ca am schimbat furtunele de la injectoare si tot se mai observa motorina pe-acolo. Se pare ca curge motorina pe tzatzele de la retur (furtun nou si prost).
Ce poate sa aibe si cum sa remediez problema?
Multzumesc anticipat!
Comment