Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire 300 TDT!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire 300 TDT!

    Zilele astea a cam inghetat pe-afara. In astfel de dimineti se cumpara cobrele.
    Cu ceva saptamani in urma, intr-o dimineata (+4 celsius) masina a refuzat sa porneasca. Dupa ce am dat aprox 1 minut la automat, a pornit. De atunci nici o problema la pornire. Au fost dimineti sub 0 grade si masina a pornit la sfert. De doua zile incoace masina nu mai porneste dimineata. Ieri dupa ce am chinuit-o la automat am lasat-o 30 min iar dupa a pornit. Azi aceeasi manevra!
    Precizez ca bateria e buna, are curent, electromotorul invarte bine. Poate sa fie din cauza compresiei (masina trece de 170 deci are putere), sau sa fie bujiile? Daca sunt bujiile cum le pot verifica eficient?
    Poate sa fie vre-un injector care sufla? Mentionez ca am schimbat furtunele de la injectoare si tot se mai observa motorina pe-acolo. Se pare ca curge motorina pe tzatzele de la retur (furtun nou si prost).

    Ce poate sa aibe si cum sa remediez problema?
    Multzumesc anticipat!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Pai pe la furtunele alea trage aer si se dezamorseaza. De aceea e posibil sa porneasca asa greu dimineata. Asa ca mai umbla pe la ele pana nu mai curge deloc.

    Comment


    • #3
      O figura din asta face si a mea, chiar daca e cald motoru: bag cheia, dau pe demaror, invarte ca nebunu da nu porneste oricat insist; daca iau contactu si incerc iar porneste la sfert. Banuiesc sitemu de oprire cu vaccum, ori smecheria de la contact ori capsula de pe pompa; n-am avut timp sa ma ocup de problema, poate si pentru faptu ca-i cunosc "smecheria".
      Exista doua tipuri de masini :
      1. care au fost lovite
      2. care vor fi lovite

      Comment


      • #4
        Originally posted by florineasca View Post
        Pai pe la furtunele alea trage aer si se dezamorseaza. De aceea e posibil sa porneasca asa greu dimineata. Asa ca mai umbla pe la ele pana nu mai curge deloc.
        Am schimbat furtunasele iar...am amorsat bine instalatia si dupa chinuri neintrerupte am reusit sa pornesc. In ziua aceea a pornit bine. A doua zi iar probleme la pornire...nu la fel de grave dar tot greu porneste. Am lasat-o 15 minute si dupa a pornit la jumate! Ce poate fi?
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Acu' am incercat sa o pornesc si nu vrea. Nici nu o mai chinui! Am sesizat ca becul din bord de bujii nici nu se mai aprinde!!! Cred ca sunt bujiile de vina. Poate cineva sa imi spuna cum le verific, macar pentru amorul propriu???
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Pe releu ai un conector cu firele care duc la bujii; scoti mufa aia si cu un aparat de masura, masori rezistenta intre masa (sasiu) si cele 5 fire care duc la bujii. Valoare trebe sa fie undeva la 0.8 Ohm la cele de 7 sec si cam dublu la cellelate (1.5 - 1.6 Ohm). Care nu se incadreaza in valorile astea e dusa.
            Daca ai un singur fir care mere la bujii trebe sa desfaci legatura de la fiecare bujie si apoi sa faci masuratoarea.
            Spor !!!
            Exista doua tipuri de masini :
            1. care au fost lovite
            2. care vor fi lovite

            Comment


            • #7
              Am inteles. Totusi am chemat un mare meserias sa vada ce ar putea fi. NU AVEA OHMMETRU! Asa ca a scos fiecare bujie in parte si s-a uitat la ea cum se incalzeste. Una singura era arsa.
              Masina porneste ceva mai bine dar numai in garaj. Mi-e frica ca ar putea fi compresia...
              Oricum la cum lucreaza meseriasii in zi de azi ma voi invatza singur sa repar masina... Poate ajung si eu doctor...
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                compresie, injectoare........astea cam greu le verifici in regim de amator, fara ceva scule mai speciale.

                Aaa...si "doctor" nu devii asa usor, trebe sa "pierzi", multe ore, zile, ani pe sub fiare din astea.
                Last edited by claub79; 11-26-2008, 11:53 AM.
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #9
                  Reglaj tacheti , electromotor , injectia etc .

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca ai undeva pe forum reglajul culbutorilor la w123... da un search. NU pot spune cat e de folositor dar ajuta cu siguranta. Si nu mai chinui bateria si electromotoru in halul ala ... maxim 4-5 secunde. Daca nu iti mai merge releul de la bujii poti face o legatura paralela cu un contact normal deschis pozitionat in cabina, direct din baterie. In general la motoarele mari se uzeaza mai greu decat cele mici. Ce ulei ai in motor? Poate ca e de vara.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mitzaursu View Post
                      Ce ulei ai in motor? Poate ca e de vara.
                      Uleiul intradevar este 20w. Am pus asa ceva la recomandarea unui inginer... datorita uzurii pronuntate. Scoate ceva gaze de carter! Insa un coleg sugera (si 90 % ii dau dreptate) ca uleiul hidraulic de la suspensii patrunde in carter si invers, ca dovada uleiul din borcanul pentru suspensii este "ars". Totusi in ce masura influenteaza vascozitatea uleiului pornirea la rece?
                      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Pai cu cat e mai gros(vascos) uleiul cu atat e mai greu pentru electromotor sa invarta motorul rece.
                        Exista doua tipuri de masini :
                        1. care au fost lovite
                        2. care vor fi lovite

                        Comment


                        • #13
                          Ma la mine, nu porneste la rece decat dupa ce golesc de doua ori bateria. Ce sa fie? bujiile sunt noi toate 4, le-am verificat si merg. Electromotorul invarte, da motoru parca nu isi ia avant sa porneasca, paraca invarte electromotoru in gol. Bag seama ca trebe sa-l duc sa-i verifice compresia, sau??? Daca ii cald porneste normal. tin bujiile 20 sec, invarte o data de doau ori porneste, la rece invarte in gol. Precizez ca la pornire calc ambreiaju sa nu mai invarta uleiul din cutie. Poate ma ajutati si pe mine. Stiti cumva cine se ocupa de motoare de cobra diesel in Timisoara?????
                          MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                          MB W123 300D - 1982
                          MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                          [B]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dani Coro View Post
                            Ma la mine, nu porneste la rece decat dupa ce golesc de doua ori bateria. Ce sa fie? bujiile sunt noi toate 4, le-am verificat si merg. Electromotorul invarte, da motoru parca nu isi ia avant sa porneasca, paraca invarte electromotoru in gol. Bag seama ca trebe sa-l duc sa-i verifice compresia, sau??? Daca ii cald porneste normal. tin bujiile 20 sec, invarte o data de doau ori porneste, la rece invarte in gol. Precizez ca la pornire calc ambreiaju sa nu mai invarta uleiul din cutie. Poate ma ajutati si pe mine. Stiti cumva cine se ocupa de motoare de cobra diesel in Timisoara?????
                            Parca bujiile alea lente trebe tinute 40 de sec .
                            Eu tineam vreo 50 de sec alea vechi; acum am dinastea de 7 sec.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dani Coro View Post
                              Ma la mine, nu porneste la rece decat dupa ce golesc de doua ori bateria. Ce sa fie? bujiile sunt noi toate 4, le-am verificat si merg. Electromotorul invarte, da motoru parca nu isi ia avant sa porneasca, paraca invarte electromotoru in gol. Bag seama ca trebe sa-l duc sa-i verifice compresia, sau??? Daca ii cald porneste normal. tin bujiile 20 sec, invarte o data de doau ori porneste, la rece invarte in gol. Precizez ca la pornire calc ambreiaju sa nu mai invarta uleiul din cutie. Poate ma ajutati si pe mine. Stiti cumva cine se ocupa de motoare de cobra diesel in Timisoara?????
                              In stilul asta o sa-ti defectezi pana la urma electromotorul. Nu cred ca are cum sa il invarta in gol. Asa pare la sunet dar in gol nu se invarte. Eu ma gandesc ca, poate gresesc, uleiul e mai gros din pricina temperaturilor scazute si pana se rupe din baie sa umble putin prin motor si sa mai "etanseze" uzurile, sa mai creasca putin compresia, trece ceva vreme. Asta-i chestia cea mai dureroasa cand vine iarna. Daca incercati pe forum cu search gasiti sfaturi utile in privinta asta. Si treaba cu ambreiaju calcat la pornire... hmmm sincer si pe mine la scoala m-a invatat sa calc frana si ambreiaju la pornire. Cred ca asa stiu toti.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF