Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie podea

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatie podea

    Ce recomandati pentru o reparatie capitala a podelei la cobre?

  • #2
    Tabla, aparat de sudura autogen sau argon, foarfeca de tabla , doua ciocane, flex, spray de zinc, antifon si putina perseverenta
    1991 R129 300SL-24
    1991 w124 300CE-24
    1993 w202 C280
    1978 w116 450SEL 6.9
    1987 w201 190E 2.0
    1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

    Comment


    • #3
      Unde e sparta?
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #4
        Partea dreapta

        anul trecut era ca o dunga de vreo 20 de cm in dreptul stalpului. acum s-a marit si a ajuns aproape de lonjeron.
        apropo, tabla de ce grosime sa fie?

        Comment


        • #5
          La cea rosie imi iesea sina de la sofer pe partea stanga prin podea. Am scos scaunu', am pus 3 foi de tabla groasa sub sina, i-am tras niste silicon de fier. Tinea. Da ma rog, astea-s tiganii. Trebuie un tinichigiu care sa se bage, de obicei astia fug ca dracu' de tamaie cand aud de mercedes vechi.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            Daca te vei apuca sa sudezi acolo, dai de dracu, tinichigiul va constata cu stupoare ca nu are de ce sa se lege. Asha se intimpla. Ori te pregateshti pentru tinichigerie zdravana, ori curetzi locul faptei si peticeshti cu fibra de sticla si rashina, si mai tzine 5-6 ani.

            Comment


            • #7
              poxilina

              ai sa razi dar am pus provizoriu poxilina ca sa sustina scaunul din dreapta fata. mai bine zis la coltul de suport din spatele scaunului. la ce ma gandesc acum, o reparatie capitala. ma intereseaza daca gasesc podea ca reper. am vb cu arabii de pe mihai bravu si astia nu aduc decat aripi si capote, etc.

              Comment


              • #8
                E posibil sa gaseshti, pe comanda, la Casa Auto. Dar te va costa de tzi se vor strepezi dintzii. Asha ca mai bine te relaxezi... Fibra de sticla cu rashina si tot tacimul e ce trebuie. Si initziala mare la inceputul frazei, deimpreuna cu corectura postarilor, ca te ard

                Comment


                • #9
                  Ma intreb cum se mai poate numi W123 masina sigura in conditiile in care deja risti sa zbori prin parbriz cu scaun cu tot...

                  Pana la urma masina fara moarte si alte asemeni incep sa semene cu povesti din padurea Neagra.

                  Ce ramane este ca, mai devreme sau mai tarziu, toti vom ajunge la W211 sau... alte marci.

                  The King (Mercedes) is dead, long live the King (Mercedes)!

                  P.S. Pacat ca nu s-au gandit sa faca W123-ul la fel de rezistent la rugina pe cat de fiabil este pe partea mecanica. Asa macar ai putea pastra masina atat timp cat esti dispus sa investesti in ea. Cand insa iti trec arcurile prin oale si scaunul prin podea nu mai putem vorbi decat de recircularea fierului in natura.
                  Aerodynamics are for people who can't build engines.
                  Enzo Ferrari

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by MIR View Post
                    Ma intreb cum se mai poate numi W123 masina sigura in conditiile in care deja risti sa zbori prin parbriz cu scaun cu tot...
                    Ai dreptate, pana la un punct. A se vedea topicul de pe vanzari cu cobra rosie vs. dacia papuc cu motorizare reno'. Motorizarea s-a dus sub sofer si a plecat cu toingu' d-acolo. Cobra era lipita cu "scoci", multa fibra si chit + niste carpe ca sa tina carcalatele la un loc.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Siguranta

                      Tind sa cred ca siguranta la volanul unei masina se bazeaza pe cu totul alte elemente. Scaunul dreapta mai are inca 3 puncte de sustinere sanatoase. Nu vad cum ar putea afecta franarea unei masini coltul din dreapta spate al scaunului de langa sofer. Cauciucuri noi Pirelli - All Seasons, discuri bune de frana si placute noi. Circuitul de frana aerisit de curand. Astea sunt cateva dintre cele care ma fac sa ma simt in siguranta.
                      Va asigur ca la momentul in care i-am facut reparatia la podea asa cum scrie la carte, mai exploatez masina 10 ani fara probleme.
                      Masina in cauza are 26 de ani, iar in conditiile in care eu am vazut altele de 10-15 ani la care cad tablele de pe ele... no comment.

                      Comment


                      • #12
                        Hai ca asta cu zburatul prin geam e buna... Dragii mei, mashina se compune din traverse, longeroane, semilongeroane, stilpi si alte asemenea obiecte, cind vine vorba de rezistentza, nu din podele, pasaje de rotzi si aripi... Vrea careva demonstratzie ca demolez o casa de caramida cu cel mai mare cazan de Cobra existent ? Eu dau mashina, sa vad care da casa... Hai sa vorbim unde ne pricepem, nu unde nu... Cobra e mashina indestructibila, chiar cu 30 de ani in circa, si asta o spun eu, care am avut mashini cu juma de tabla pe ele, pe care le-am bagat pe unde nu intrau aia cu 4x4... Imi pare rau ca nu mai am poze de acu 7 ani, cind i-am demontat in mijlocul strazii unuia un Opel Kadett cu un bot de cal de pe care curgea tabla (ca o precizare, Kadettul era 88 sau 89, intr-o stare de invidiat, iar al meu 71, intr-o stare de vomitai...). Structura de rezistentza face mashina, nu o bucata de podea lipsa...
                        Last edited by doktor4carz; 10-07-2008, 17:26 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Bravo Dok

                          Ma bucur ca ai punctat aici. Nota 10. Sa ma scuzati pt greseala de mai devreme dar aveam alta formulare in cap si a iesit asa din cauza vitezei.

                          Comment


                          • #14
                            Faza cu saritul scaunului nu e buna, nu mi plac dumele astea la adresa cobrei, la urma urmei cobra a demonstrat in 30 de ani ca e al naibii de tare, toata lumea e constienta de valoarea ca si masina a unei cobre! Sunt alte masini mai bune? Sau sunt asa de bune ca nu stie nimeni de ele!?
                            Pentru podeaua de cobra este nevoie de un tinichigiu bun, nu e problema daca se sudeaza cu autogen, daca e izolata bine nu rugineste, argonul e cam scump!
                            Unii se feresc de sudura cu autogen argumentul fiind ca decaleste tabla si rugineste repede, eu insa am masina sudata cu autogen si nici macar nu-ti dai seama unde a fost sudata, ce sa mai zic de rugina!? Foarte important sa se foloseasca tabla de aceeasi grosime ca cea a masinii, daca sunt diferente de grosime poate sa crape sudura aia la un moment dat!
                            Last edited by pneu; 10-08-2008, 09:49 AM.
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Revenind la subiect, am fost la tinichigiu care a zis ca imi poate remedia problema care se discuta. Eu am cateva gauri in spate si una la aripa dreapta spre habitaclu. Zicea ca imi trebuie tabla zincata de 0.15, deruginol si mult antifon. Da scaunele si presurile jos dupa care curata tot ce e ruginit, si cica tot gaseste el ceva acolo de care sa lege sudura cu autogen. E bine daca procedeaza asa? Ar trebui ceva in plus sau in minus? Credeti ar trebui sa fac totusi un efort si sa merg la cineva care sudeaza cu argon? Adica daca tot se aplica tratamente pentru rugina mai are importanta cu ce se sudeaza?
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF