Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aerisire pompa injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asa este, la pompita manuala simti ca amorseaza sanatos??? La amorsare completa face si un zgomot specific si apesi cu destul de multa putere pe ea.Nu ne-ai spus. Pe conducte poate sa vina motorina pur si simplu prin cadere, eu daca imi desfac turul curge motorina linistita pe el

    Pana una alta apuca-te de ambreiaj, numa sa o pornesti si sa te uiti la ea n-are nici un farmec. Kiturile de reparatie sunt ieftine(am dat ~20 lei - 6 euro pe kit), daca spui ca masina a stat ani buni, s-au copt ceva cauciucaraie pe acolo. Vezi daca are lichid in pompa de frana, completeaza daca lipseste, dai niste pedale sanatoase si urmaresti pe unde scapa. Cel mai probabil va musti la cutie, la cilindrul receptor. Preventiv, daca nu zemuieste deloc acolo, umareste si sub bord la celalalt cilindru.

    Comment


    • #17
      Originally posted by doktor4carz View Post
      Daca simtzi motorina ca itzi biziie sub mina cind amorsezi manual, nu e pompa de amorsare de vina. Si parca spuseshi ca pe furtune vine zeama, daca nu ma inshel...
      Daca slabesc condcta la intrarea in filtru si dau la pompa,curge motorina.Si merge greu.

      Comment


      • #18
        Atunci e amorsata. Ajut-o cu un spray de pornire( atentie fara bujii)


        Poze cu pastilele pentru completarea topicului, poate mai au si altii probleme. Sunt responsabile de alimentarea joasa presiune, mentinerea sistemului amorsat.
        Attached Files
        Last edited by TomJones; 08-21-2008, 20:43 PM.

        Comment


        • #19
          Mersi mult de poze.Se pare ca e totusi pompa de injectie,nu cea de amorsare.Are idee cineva cam cat costa sa repari o pompa de injectie?

          Comment


          • #20
            Interesante pozele, eu nu stiam nimic de "pastile", p-acolo mie imi pierde motorina in mers, f. putin, dar pierde, le-am strans cu putere dat degeaba. Exista asa ceva de schimb ca piesa ?
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Nu curge din cauza pastilelor. Pune niste saibe subtiri de cupru.

              In germanica asteptam sa ne spui tu. Aici dupa cate cunosc la o sutica de epuroi se face boboc
              Last edited by doktor4carz; 08-27-2008, 22:05 PM.

              Comment


              • #22
                Nu stiu daca mai e de actualitate, dar poate mai interseaza si pe altii, altdata.Probleme d-astea pot aparea la stationari indelungate. Daca ramine motorina si nu un lichid special de conservare, atunci elementii pompei se pot intepeni. Presupunind ca alimentarea se face corect, la injectoare ar trebui sa ajunga motorina, si lucrul asta sa se vada daca piulitele conductelor spre injectoare sint slabite un pic. ATENTIE ! la injectoare NU va ajunge motorina atunci cind se amorseaza manual. Amorsarea va aduce motorina in capul pompei de injectie (adica in cavitatea unde se afla orificiile de admisie ale elementilor), dar elementii sint aceia care trimit motorina la injectoare, iar pt asta motorul trebuie invartit!
                Reparatia pompei de injectie difera de la caz la caz. Daca e vb doar de un element blocat se scapa usor. Daca e vb de uzura, atunci trebuiesc inlocuiti si asta costa. Un element e cam 3 milioane (original Bosch, nu italieni sau alte panarame) si o supapa bate spre milion. Poate 8 sute si ceva de mii. Trebuie cite o pereche (element si supapa) pt fiecare cilindru al motorului. Apoi - set de garnituri (si pt pompa si pt regulator) si manopera. E destul, oricum. Insa e mult mai ieftin decat una noua.
                SH cu toate ca e o loterie, ar putea fi o solutie in cazul pompelor in linie, care pica totusi destul de greu. Daca e vb de pompe rotative, va recomand sa faceti o intelegere cu vanzatorul ca vreti intai s-o verificati pe banc. Daca nu e in "toate mintile", ori o duceti inapoi, ori sa scada din pret, pt ca si acolo reparatia costa. Ar mai fi si o a treia varianta, sa faceti cum va taie capul.
                Bafta !

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF