Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aerisire pompa injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aerisire pompa injectie

    Salut!
    Stie cineva cum se aeriseste o pompa de injectie de la un 300 Diesel cu oprire cu vacuum?Mersi!

  • #2
    Amorsezi de la pompitza manuala de amorsare pina cind te ia gaia, o sa simtzi pistonashul ca merge greu, pui mina pe un 17 fix si slabeshti conductele la injectoare, dai citeva chei pina se umezeshte tzeava injectorului la capul unde ai slabit piulitza, adicatelea semn ca a ajuns motorina acolo. Cind s-a umezit, stringi cu cheia, tzii pe bujii si ii dai la cheie cu pedala la blana.

    Comment


    • #3
      Originally posted by doktor4carz View Post
      Amorsezi de la pompitza manuala de amorsare pina cind te ia gaia, o sa simtzi pistonashul ca merge greu, pui mina pe un 17 fix si slabeshti conductele la injectoare, dai citeva chei pina se umezeshte tzeava injectorului la capul unde ai slabit piulitza, adicatelea semn ca a ajuns motorina acolo. Cind s-a umezit, stringi cu cheia, tzii pe bujii si ii dai la cheie cu pedala la blana.
      Zis si facut: am dat la pompita pana am facut bataturi,am desfacut piulita la injectoare si am mai data la pompa si la automat...nimic!!!Am facut ceva gresit?Am strans iara piulitele la injectoare si am desfacut piulitele de pe conductele ce duc la injectoare,la iesirea din pompa.Am dat la pompita...nimic!Am dat la automat cu piulitele slabite...sa vad daca vine motorina...pauza!
      Ce sa fie nea Doctore?Are cineva vreo idee?

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz View Post
        o sa simtzi pistonashul ca merge greu
        Daca nu simti chestia asta poti dai din pompitza pana la urmatoarea eclipsa totala de soare ca nu se amorseaza neam. Miroase a alta pompa de amorsare, se cam gasesc nu-i bai, dat jos si verificat inclusiv pastilele. Mioritic, worst case scenario, se poate pune una de U650 gratie spionajului economic comunist. Btw, ai observat cumva inainte, mai facea figuri la ralanti?

        Comment


        • #5
          Originally posted by TomJones View Post
          Daca nu simti chestia asta poti dai din pompitza pana la urmatoarea eclipsa totala de soare ca nu se amorseaza neam. Miroase a alta pompa de amorsare, se cam gasesc nu-i bai, dat jos si verificat inclusiv pastilele. Mioritic, worst case scenario, se poate pune una de U650 gratie spionajului economic comunist. Btw, ai observat cumva inainte, mai facea figuri la ralanti?
          De mers,merge greu,ca de aia mi-am jupuit pielea de pe degete.Masina am cumparat-o de curand si nu a mai fost pornita de 16 ani.A fost conservata intr-un garaj.Are cineva alte idei?Hai,ca am nevoie...Nu mai stiu ce sa incerc...Mersi!

          Comment


          • #6
            Daca are tzevi flexibile pe circuitul de joasa presiune, d-alea de vezi motorina prin ele, vezi daca vine motorina cind amorsezi, ca daca da aer pe ele, porneshte la pulivara. Daca ii da cu motorina dar nu amorseaza circuitul de inalta, pune shufa in bot si trage-o. Ca sa nu te mai chinui.

            Comment


            • #7
              Originally posted by doktor4carz View Post
              Daca are tzevi flexibile pe circuitul de joasa presiune, d-alea de vezi motorina prin ele, vezi daca vine motorina cind amorsezi, ca daca da aer pe ele, porneshte la pulivara. Daca ii da cu motorina dar nu amorseaza circuitul de inalta, pune shufa in bot si trage-o. Ca sa nu te mai chinui.
              Nea Doktore...ce sa zic....in pompa intra motorina,ca se vede pe furtunase...De tras am tras-o dar cu mila,ca ambreajul nu cupleaza suficient si nu ma lasa sa bag in viteza...Am incercat sa o bag pe loc in a 3-a si sa ma traga asa.Am crezut ca isi da duhul Nissan-ul Navarra care ma tragea,dar tot nu a pornit.CE SA FIE?

              Comment


              • #8
                Daca are motorina pe joasa, inseamna ca elementzii pompei de injectzie sint la fel de utili acolo precum coaiele Papei. Pompa e moarta. Mai trage-o, trebuie sa porneasca pina la urma. Ce tip de pompa e, cu oprire la cheie sau cu tragaci ?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by doktor4carz View Post
                  Daca are motorina pe joasa, inseamna ca elementzii pompei de injectzie sint la fel de utili acolo precum coaiele Papei. Pompa e moarta. Mai trage-o, trebuie sa porneasca pina la urma. Ce tip de pompa e, cu oprire la cheie sau cu tragaci ?
                  Pompa e BOSCH,cu oprire la cheie.Nu pot sa ii fac ceva la ambreaj inainte de a o trage,ca mi-e mila de el?Si daca elementii pompei sunt dusi,se poate repara?Trebuie data pompa jos?

                  Comment


                  • #10
                    O tragi cu a treia si asta e. Si pompa o dai jos ca sa o faci.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      O tragi cu a treia si asta e. Si pompa o dai jos ca sa o faci.
                      Dar e normal la 60.000 km sa se strice pompa de injectie?E doar Mercedes,nu VW sau Opel....Cand a fost pusa la conservare,in 1992,mergea perfect.De la stat sa se strice?Credeam ca pompa de injectie are ea un surub de amorsare,aerisire ,ceva....

                      Comment


                      • #12
                        Stii cum e. Masina cind sta parca se uzeaza mai tare. Mai ales dupa atitia ani. E cumva pompa tip vechi? Am avut si eu o problema asemanatoare. Se dezamorsa din senin. Faci cum ti-a zis Dok, desfaci cu un 17 injectoarele, si pui pe cineva sa dea la automat cu pedala-n blana. Vezi daca pisa ceva. Pe urma le stringi la loc si dai sanatos la automat cu bujia-ncalzita bine pedala-n blana. Mie me-a functionat. Bafta.

                        Comment


                        • #13
                          La pompa de amorsare sunt doua pastile de joasa presiune. Tot ele asigura fluxul de joasa presiune in timp ce motorul functioneaza. Tot asa am patit si eu cu a mea, o perioada lunga a stat la garaj si pastilele s-au gripat. Kitul de reparatie a fost in jur de 10 euro. O ora dureaza sa le schimbi, ce naiba. Iti fac si poze daca vrei, ca mai am prin pivnita vreo 3 pompe de amorsare

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by TomJones View Post
                            La pompa de amorsare sunt doua pastile de joasa presiune. Tot ele asigura fluxul de joasa presiune in timp ce motorul functioneaza. Tot asa am patit si eu cu a mea, o perioada lunga a stat la garaj si pastilele s-au gripat. Kitul de reparatie a fost in jur de 10 euro. O ora dureaza sa le schimbi, ce naiba. Iti fac si poze daca vrei, ca mai am prin pivnita vreo 3 pompe de amorsare
                            Ar fi super daca ai face niste poze.Efectiv nu mai stiu ce sa fac....Sa sti ca e foarte plauzibila ideea ta!Daca functioneaza,dau o bere virtuala!Pana atunci,mersi mult de idee!

                            Comment


                            • #15
                              Daca simtzi motorina ca itzi biziie sub mina cind amorsezi manual, nu e pompa de amorsare de vina. Si parca spuseshi ca pe furtune vine zeama, daca nu ma inshel...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF