Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suierat la rotire maxima a volanului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suierat la rotire maxima a volanului

    w123 -280 E -servo
    Cand plec de pe loc ,vreau sa intorc ,rotesc volanul la max ,se aude un suierat ingrozitor....???
    Ma gandesc sa fie de la servo desi la o vizualizare nu pare a fi afectata.Alternatorul nu pare nici el a fi influentat de modificarea directiei...?
    V-ati confruntat cu un asemenea fenomen...? ..de regula apare la plecarea de pe loc sau la mersul incet cu volanul rotit la max la stg sau dr.
    cu stima

    steen

  • #2
    In primul rand verifica lichidul la servo. 90% din cazuri nu mai au lichid la servo.
    2. Pune pe cineva sa tina virat la maxim si uita-te la motor sa vezi de unde se aude. La alternator trebuia sa se auda continuu. Poate s-a uzat si cureaua, iar cand iei maxim de volan forteaza in ea si scartaie

    Comment


    • #3
      suierat

      Originally posted by paunionutz View Post
      In primul rand verifica lichidul la servo. 90% din cazuri nu mai au lichid la servo.
      2. Pune pe cineva sa tina virat la maxim si uita-te la motor sa vezi de unde se aude. La alternator trebuia sa se auda continuu. Poate s-a uzat si cureaua, iar cand iei maxim de volan forteaza in ea si scartaie
      Ionut asa m-am gandit si eu dar ,sincer nu am verificat lichidul ...cureaua de la servo este veche...imbatranita ,tot zic sa imi fac timp s-o schimb.
      treaba e ca nu vad legatura intrea unghiul de rot max a volan si scartaitul asta sugubat.

      steen

      Comment


      • #4
        Banuiesc ca inainte nu facea acel suierat! Eu zic ca de la servo vine suieratul verificati nivelul uleiului de servo (atentie ca are un nivel nu trebuie sa fie peste nivel) daca nu a fost schimbat pana acum faceti un efort si schimbati-l dar cu uleiul schimbati si filtrul la mine suiera in viraj maxim din cauza filtrului neschimbat (uleiul era nou)
        Last edited by Andreas; 06-11-2008, 12:33 PM.

        Comment


        • #5
          Incearca sa ne expui in versuri problema cu suieratul ca sa te intelegem mai bine (glumeam). Cand vad ca scrii asa, fara rima, parca nu ai fi tu . Cu prietenie, Razvan
          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

          Comment


          • #6
            Unde se verifica uleiul asta ?
            @Steen
            A mea e cam instabila, mai exact fuge de gaoaza la viteze mari, ma gandesc ca e de la cauciucuri, i dunoo. Inca ceva, mi-e cam frica sa spal motoru', la ce trebuie sa fiu atent. Te intreb pt. ca am 280 ca al tau, la diezel n-aveam dureri d-astea.
            Saptamana trecuta m-a lasat releul de incarcare cand mi-era lumea mai draga, am pus nou, porneste bine dar cand dau la automat am impresia ca electromotorul invarte mai mult decat ar trebui, adica se mai aude o secunda , doo dupa ce am pornit. Plm, diezelar nemernic....
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Carmine la tine invarte mai mult iar la altii mai putin, cred ca totusi mi-ar place sa fiu in locul tau...

              Comment


              • #8
                De obicei daca zgomotul este cu accent de basi(zgomot infundat)este de la pompa de servo iar daca zgomotul este ascutit(soprana)si enervant este de obicei din cauza curelei(se verifica intinderea intii si apoi daca persista se inlocuieste cureaua)

                Comment


                • #9
                  suierat

                  Originally posted by Andreas View Post
                  Banuiesc ca inainte nu facea acel suierat! Eu zic ca de la servo vine suieratul verificati nivelul uleiului de servo (atentie ca are un nivel nu trebuie sa fie peste nivel) daca nu a fost schimbat pana acum faceti un efort si schimbati-l dar cu uleiul schimbati si filtrul la mine suiera in viraj maxim din cauza filtrului neschimbat (uleiul era nou)
                  filtrul de la servo??...nu l-am schimbat niciodata ...? Nici macar nu stiu unde e!!!banuiesc ca tot in caseta. La mers normal nu face zgomot.Doar cand plec de pe loc cu viraj maxim.

                  vorba mea:
                  frunza verde de mohor,
                  tre' sa caut 'filtrisor'
                  c-am zgomot asurzitor
                  la servo la " benzior"

                  steen

                  Comment


                  • #10
                    suierat

                    Originally posted by carmine View Post
                    Unde se verifica uleiul asta ?
                    @Steen
                    A mea e cam instabila, mai exact fuge de gaoaza la viteze mari, ma gandesc ca e de la cauciucuri, i dunoo. Inca ceva, mi-e cam frica sa spal motoru', la ce trebuie sa fiu atent. Te intreb pt. ca am 280 ca al tau, la diezel n-aveam dureri d-astea.
                    Saptamana trecuta m-a lasat releul de incarcare cand mi-era lumea mai draga, am pus nou, porneste bine dar cand dau la automat am impresia ca electromotorul invarte mai mult decat ar trebui, adica se mai aude o secunda , doo dupa ce am pornit. Plm, diezelar nemernic....
                    Se desface capacul de la caseta (are o piulita fluture deasupra capacului),
                    se ridica capacul si se verifica nivelul ulei.Ai grija cand pui capacul la loc sa nu-ti cada garnitura de cauciuc.E recomandat sa pui capacul in aceiasi pozitie(iti faci un semn cand il demontezi).La releu e bine sa verifici inainte de a-l schimba daca nu sant carbunii uzati ,pentru ca se pot folosi carbuni de Dacie,nu trebuie sa-l cumperi nou.Eu asa fac ,ba mai mult am constatat ca la piese de schimb se gasesc si colectoare noi deci nu trebuie sa schimbi tot alternatorul,ci doar colectorul.Eu aveam colectorul de la alternator cu santuri foarte adanci si am pus nou.Incarca de sparge.Si uite asa castig o gramada de bani cu Cobra pentru ca nu cheltui bani cu piesele.

                    cu stima
                    steen

                    Comment


                    • #11
                      suierat

                      Originally posted by arhitect View Post
                      Incearca sa ne expui in versuri problema cu suieratul ca sa te intelegem mai bine (glumeam). Cand vad ca scrii asa, fara rima, parca nu ai fi tu . Cu prietenie, Razvan
                      Cred ca cu suieratul asta asurzitor (am dus-o pe sotie dimineata la lucru si cand am intors am trezit toti paznicii de la poarta...iti dai seama ca mi-au umplut frigiderul) ma las de poezii si ma apuc de ascultat muzica house.

                      vorba mea:
                      destinul cel obraznic,
                      deloc nu m-a iertat,
                      m-a condamnat "eternal"
                      s-ascult un suierat

                      cu stima
                      steen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by steen View Post
                        filtrul de la servo??...nu l-am schimbat niciodata ...? Nici macar nu stiu unde e!!!banuiesc ca tot in caseta. La mers normal nu face zgomot.Doar cand plec de pe loc cu viraj maxim.

                        vorba mea:
                        frunza verde de mohor,
                        tre' sa caut 'filtrisor'
                        c-am zgomot asurzitor
                        la servo la " benzior"

                        steen
                        Aruncati o privire aici e acelasi lucru (este ilustrat un schimb de filtru de servo).
                        Cu stima
                        Last edited by Andreas; 06-12-2008, 07:57 AM.

                        Comment


                        • #13
                          suierat

                          Originally posted by asfalttango View Post
                          De obicei daca zgomotul este cu accent de basi(zgomot infundat)este de la pompa de servo iar daca zgomotul este ascutit(soprana)si enervant este de obicei din cauza curelei(se verifica intinderea intii si apoi daca persista se inlocuieste cureaua)
                          eu ,de regula ,nu cumpar piese noi la masina pentru ca sant foarte scumpe :ex,axa cu came 22 milioane ,fise bujii 7 milioane....etc
                          si atunci incerc sa gasesc solutii :SH ,sau executie in conditii de garaj dotat.
                          Se pare ca cureaua o voi cumpara ...!! Nu sant chiar asa chitros...

                          cu respect

                          steen

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by steen View Post
                            eu ,de regula ,nu cumpar piese noi la masina pentru ca sant foarte scumpe :ex,axa cu came 22 milioane ,fise bujii 7 milioane....etc
                            si atunci incerc sa gasesc solutii :SH ,sau executie in conditii de garaj dotat.
                            Se pare ca cureaua o voi cumpara ...!! Nu sant chiar asa chitros...

                            cu respect

                            steen
                            Eu am schimbat cureaua si dupa ceva timp au inceput intinzatoarele sa faca o simfonie de toata frumusetea, daca e scumpa cureaua exista un spray de la Liqui Moly care revigoreaza garnituri de cauciuc, curele, garnituri de amortizoare, etc (nu stiu cat costa dar nici ce randament da, o sa cumpar unu asa de curios).
                            Cu stima!

                            Comment


                            • #15
                              suierat

                              Originally posted by Andreas View Post
                              Aruncati o privire aici e acelasi lucru (este ilustrat un schimb de filtru de servo).
                              Cu stima
                              http://www.clubmercedes.ro/ilustrati...mpa-t2929.html
                              Gata m-am prins. De aici i se trage .Pai eu asa cum ti-am zis nu l-am schimbat niciodata .Andreas felicitari ,trebuie sa recunosc ca ai intuit corect.
                              De fapt am simtit si la servo ceva rezistenta fata de cum mergea ea.Am schimbat lichidul dar merge la fel.Cred ca filtrul ala e full.

                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF