Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Suierat la rotire maxima a volanului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca nu gasesti filtru(eu nu am gasit la FORD) poti sa il speli frumos in benzina pina ramine benzina curata si apoi suflat...Ii faci masuratorile de rigoare si o foto si ii faci comanda..ca pina vine mai trece o luna...doua...mai scrii niste versuri....o Bulgarie...

    Comment


    • #17
      Originally posted by steen View Post
      fise bujii 7 milioane....etc
      aaaaaa????? Si eu care ma gandeam sa le schimb ...
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        suierat...

        Stimati kolegi,
        happy to tell you ! ...Los rezolvadosssss...
        curatat filtru,schimbados uleius ,ioc suierat sugubat.Concluzii: Toate influienteaza.Si uleiul si filtrul si cureaua.La rotatie completa a volanului si plecarea de pe loc efortul in caseta este mai mare, uleiul vechi nu asigura jocurile si in caseta vor fi frecari mai mari intre melc si roata ,filtrul imbacsit limiteaza debitul,iar daca cureaua este imbatrinita si slabita,din cauza opozitiei mari a mecanism de directie? ...patineaza.Rezulta
        :los suierados !
        Uite cum se poate rezolva teoretic si practic o problema deosebita:
        prin comunicare.Deci :indrazniti..!

        toata stima
        steen
        Last edited by steen; 06-13-2008, 08:02 AM.

        Comment


        • #19
          Nici p'asta nu ai spus'o in versuri
          Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

          Comment


          • #20
            Ce vrei.. isi mai schimba si omul stilul.. nu toata lumea apreciaza poezia, asadar a trecut la proza.

            Comment


            • #21
              suierat..

              Originally posted by Danny_bb View Post
              Ce vrei.. isi mai schimba si omul stilul.. nu toata lumea apreciaza poezia, asadar a trecut la proza.
              functie de cat de multa pasiune pui in rezolvarea unei probleme tehnice ,
              pot fi create versuri sau ...proza.Acum a fost proza.

              Nietsche : maretia unui om nu consta in intensitatea sentimentelor ,ci
              in statornicia pasiunilor.

              steen

              Comment


              • #22
                Originally posted by steen View Post
                functie de cat de multa pasiune pui in rezolvarea unei probleme tehnice ,
                pot fi create versuri sau ...proza.Acum a fost proza.

                Nietsche : maretia unui om nu consta in intensitatea sentimentelor ,ci
                in statornicia pasiunilor.

                steen
                Frunza verde pasiune,
                Nea' Steen are o misiune,
                Versuri, rime si catrene,
                Ocoliti veti fi de pene,
                Acrostihuri, versuri albe,
                Veti avea succes la babe,
                Suierat, nesuierat,
                Problema c-a rezolvat,
                Il astept c'un vers ,,codat,,.

                Acu' ca m-am epuizat, ma apuc si de lucrat
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment


                • #23
                  Eminescule!!!! Traiti-ar neamul.... Multi poeti dom'le....

                  Comment


                  • #24
                    suierat...

                    Originally posted by arhitect View Post
                    Frunza verde pasiune,
                    Nea' Steen are o misiune,
                    Versuri, rime si catrene,
                    Ocoliti veti fi de pene,
                    Acrostihuri, versuri albe,
                    Veti avea succes la babe,
                    Suierat, nesuierat,
                    Problema c-a rezolvat,
                    Il astept c'un vers ,,codat,,.

                    Acu' ca m-am epuizat, ma apuc si de lucrat
                    Cand am vazut ca nu mai suiera m-am bucurat ca un copil cand a obtinut jucaria dorita .Faptul ca un w123 -280 E nu a vazut niciodata service-ul de 12 ani de cand il am eu ...imi spune ceva de statornicia pasiunilor mele.

                    vorba mea:

                    statornic in pasiuni,
                    ore ,zile, chiar si luni
                    de loc nu m-am dat batut
                    cobra-n mers am mentinut
                    in pozitii dificile
                    am lucrat sub ea si zile
                    am schimbat bujii ,ulei
                    DOHC ,pompe,bai

                    hai ,hai ,hai

                    la mai mare

                    steen

                    Comment


                    • #25
                      hai hai hai ca ti-ai revenit
                      Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                      Comment


                      • #26
                        Scuze de un oarecare off topic, dar voiam sa va intreb daca la w211 exista filtru pt. pompa servo, pt. ca am ceva probleme asemanatoare cu pompa , probleme descrise si de steen.
                        Va multumesc
                        MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                        Comment


                        • #27
                          suierat...

                          Originally posted by flavius89 View Post
                          Scuze de un oarecare off topic, dar voiam sa va intreb daca la w211 exista filtru pt. pompa servo, pt. ca am ceva probleme asemanatoare cu pompa , probleme descrise si de steen.
                          Va multumesc
                          Trebuie sa fie: desfaci capacul pompei ,scoti uleiul din pompa ,siguranta de pe axul central,talerul superior si dupa aceea filtrul.Eu nu l-am schimbat ,l-am bagat in benzina si l-am spalat.Asta dupa 14 ani ca nici nu am stiut de el.De regula orice instalatie care lucreaza cu ulei sub presiune trebuie sa aiba un filtru pentru a retine particulele matalice ce apar in procesele de frecare .E recomandat sa schimbi si cureaua sau daca e mai noua sa o intinzi.

                          steen

                          Comment


                          • #28
                            Am si eu un suierat la rotirea spre dreapta a volanului.Cand rotesc stanga nu am nici un suierat.
                            Am observat ca am joc lateral foarte mare la roata din dreapta si la cea din stanga nu am deloc.
                            Ce sa fie?

                            Comment


                            • #29
                              problemer teh..

                              Originally posted by eduard View Post
                              Am si eu un suierat la rotirea spre dreapta a volanului.Cand rotesc stanga nu am nici un suierat.
                              Am observat ca am joc lateral foarte mare la roata din dreapta si la cea din stanga nu am deloc.
                              Ce sa fie?
                              La tine ar fi bine sa desfaci roata sa refaci jocul la rulmentul conic, sau eventual sa verifici suruburile de strangere.La tine nu cred ca e din directie.

                              steen

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF