Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Chestie ciudata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chestie ciudata

    Ieri am fost o fuga pana la munte sa ma imbat. Pt. ca am umblat la sonda din rezervor, nu mai imi indica deloc nivelul combustibilului, asa ca pe drum am ramas fara motorina. Partea buna e ca m-a lasat chiar langa pompa la peco. I-am bagat zeama si cand s-o pornesc n-a mai luat-o, nu mai facea nimic, nici click, nu invartea, nimic, am incercat de cateva ori. Am amorsat-o cu simtu' raspunderii si a pornit f. usor. Care sa fie faza ? Acum porneste normal, i-am dimineata o cheie ca ma seaca fazele astea.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Cand se termina motorina, pompa de injenctie ia aer si asta face ca motorul sa nu se mai alimenteze.Amorsarea face ca aerul sa iasa si sa ajunga motorina la injectoare.Tocmai d-aia, la diezele, e bine sa nu ramai in pana,dar daca totusi se intamlpa,inainte sa omori bateria si electromotorul,trebuie amorsata pompa.

    Comment


    • #3
      Perfect normale ambele. Si mersu la munte cu scopuri alcooliste, si dezamorsatul mashinii. Nimic ieshit din comun...

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Si mersu la munte cu scopuri alcooliste, si dezamorsatul mashinii.

        Asta asa e, dar cand sa dau la automat n-aveam ca sa omor pt. ca electromotoru' nu mai invartea, nu facea nimic, nu se auzea nimic. Dupa ce am amorsat-o a luat-o usor. Martoru' de contact si cel de baterie erau aprinse si atat.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????

          Carmine , o chestie ar fi ca atunci cand se termina motorina, pompa de injectie sa traga si resturile de pe fundul rezervorului, particulele mai mici dar indeajuns cat sa nu faca bine. Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
          Si asta e un motiv pentru care trebuie evitat ca rezervorul sa se goleasca de tot.
          Last edited by PaRaDoX; 04-28-2008, 13:40 PM.
          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

          Comment


          • #6
            Originally posted by PaRaDoX View Post
            aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????.
            Pai stiu ca asta se face in situatii din astea cand ramani fara motorina. Desfiletezi chestia aia din poza si o misti in sus si-n jos pana incepe sa pishe motorina k. lumea dupa care o infiletezi la loc.

            Originally posted by PaRaDoX View Post
            Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
            Asa m-am gandit si eu, ori e un fir impuscat pe undeva (am mai patit-o). Trebuie sa-mi bag maine gheara in ea, cu toate ca acum porneste bine. Just in case.
            Attached Files
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              ciudatenia se intampla si la mine...da se manifesta altfel.
              nu invarte electromotoru la prima cheie...tin pe bujii..dau pe start..nimic. intorc cheia pe oprit...reiau treaba si porneste frumos....

              am observart ca la prima incercare (care in mod normal nu porneste) daca apas putin acceleratia deodata electromotoru incepe sa se invarta si motoru porneste...drac stie...o fi avand ceva senzor pe pompa care sa taie curentu al start (ca si cel de pe cutia automata...)???

              Comment


              • #8
                Originally posted by B.A. View Post
                ..drac stie...o fi avand ceva senzor pe pompa care sa taie curentu al start (ca si cel de pe cutia automata...)???
                La masina de 30 de ani?
                Ce zici tu pateam la 300d -ul pe care l-am avut, am schimbat 2 electromoare si degeaba. Eu banuiesc ca e un fir copt, cand am luat-o p-asta de o am acum aveam un fir impuscat (lipsea o bucata din el) si facea masa numai prin apa, cand era ud. Oricum sunt 3 fire mari si late.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Desfiletezi chestia aia din poza si o misti in sus si-n jos pana incepe sa pishe motorina k. lumea dupa care o infiletezi la loc.
                  Dimpreuna cu desfiletarea si miscarea sus-jos, mai trebe' desfacut si un furtun de dupa pompa, ca sa aiba pe unde sa iasa aerul.La tine,daca nu ma insel, ziceai pe undeva, ca iti curge cand dai la pompa - un caz "particular",sa zicem si probabil ca in felul asta s-a si amorsat.In mod normal p-acolo n-ar trebui sa curga si atunci aerul tre' sa si iasa pe undeva.O treaba buna, este sa pui un filtru de unica folosinta, de motorina inainte de pompa (m-am uitat la poza motorului - o sugestie,care n-are nici o legatura cu problema in sine)Faza cu elctromotoru' e pura coincidenta,suta la suta problema elctrica,fara legatura cu alimentarea cu combustibil.
                  Last edited by bulgaru; 04-30-2008, 18:07 PM.

                  Comment


                  • #10
                    @Bulgaru
                    Mersi frumos, asa ma gandeam si eu. Poate poti sa detaliezi un pic cu filtru' ala de unica folosinta. Sper sa rezolv problema asta cu pompa. Mai nou trebuie sa ma familiarizez cu fazele de la benzina.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Carmine, eu cred ca masina ta era un pic geloasa ca te amorsai doar tu la munte si a vrut sa o amorsezi si pe ea...
                      DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                      Comment


                      • #12
                        Filtrul ala de unica folosinta, e un filtru de particule (mai mari) cu sita.Seamana cu filtrul de la benzina,ala cu hartie, sau celebrul decantor de dacie.Diferenta e, ca fiind pt diesel, gaurile sitei sunt ceva mai mari decat la benzina.Pozitia lui este pe turul alimentarii,inainte de pompa,ca sa fie un fel de prefiltru.Eu am beneficiat deja de ideea asta,cand CLU-ul cu care alimentase vechiul proprietar (cine stie ce-i aia CLU,stie ce-nseamna sa pui asa ceva in rezervor!) masina,a inceput sa se reverse, vioi, spre motor.Am intoxicat vreo trei filtre d-astea, pana sa-mi dau seama ce se intampla.Sita din rezervor se torsionase,saraca,din cauza ca era infundata si pompa isi facea treaba si sugea motorina.Bineinteles ca intr-o zi motorul a murit de-a binelea,pt ca n-a mai reusit sa se alimenteze.Filtrul asta,care costa vreo 2 roni in Timisoara, in targ(ca la Bucuresti n-am gasit inca) te salveaza, intr-o situatie, ca asta de infundarea filtrului mare, care e mai scumpisor...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bulgaru View Post
                          Dimpreuna cu desfiletarea si miscarea sus-jos, mai trebe' desfacut si un furtun de dupa pompa, ca sa aiba pe unde sa iasa aerul.La tine,daca nu ma insel, ziceai pe undeva, ca iti curge cand dai la pompa - un caz "particular",sa zicem si probabil ca in felul asta s-a si amorsat.In mod normal p-acolo n-ar trebui sa curga si atunci aerul tre' sa si iasa pe undeva.O treaba buna, este sa pui un filtru de unica folosinta, de motorina inainte de pompa (m-am uitat la poza motorului - o sugestie,care n-are nici o legatura cu problema in sine)Faza cu elctromotoru' e pura coincidenta,suta la suta problema elctrica,fara legatura cu alimentarea cu combustibil.
                          Din putina mecanica pe care am invatat-o de la cel care mi-a vandut masina, nu trebuie sa desfaci nici un furtun cand dai la pompa de motorina. Ea se aeriseste singura. si credema ca am dat la pompa de mi s-a urat cand mi s-a stricat.
                          MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                          MB W123 300D - 1982
                          MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                          [B]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by PaRaDoX View Post
                            aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????

                            Carmine , o chestie ar fi ca atunci cand se termina motorina, pompa de injectie sa traga si resturile de pe fundul rezervorului, particulele mai mici dar indeajuns cat sa nu faca bine. Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
                            Si asta e un motiv pentru care trebuie evitat ca rezervorul sa se goleasca de tot.
                            Dupa cum spune si Carmine dar cu ceva mai multa culoare iata ce spun si eu:

                            amorsarea este cand deschizi capota si te uiti in dreapta motorului si vezi un cilindru cam de 5 cm diametru cu un capac de plastic cu striatii infiletat. Defiletezi acel dop (capac de plastic) si apoi cu miscari din incheietura in sus si in jos freci dopul ala in interiorul tubului metalic in care era infiletat pana incepe sa se prelinga din tub pe langa dop... motorina. Moment in care te opresti, infiletezi la loc dopul si te duci si dai cheie si-ti vezi de drum.

                            PS - poza este ajutatoare.

                            Iti suna cat de cat cunoscut? Tu sub ce nume cunosteai aceasta operatiune? Nu amorsare?
                            Attached Files
                            Last edited by arhitect; 05-20-2008, 16:12 PM.
                            Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                            Comment


                            • #15
                              aaa eu stiam ca nu tre sa lasi rezerverul gol ca sa traga mizeriile, nu si ce faci daca acele mizerii au trecut de rezervor.. Da acu am priceput, si m-am uitat sh yo sa vad cum se face.
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF