Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chestie ciudata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chestie ciudata

    Ieri am fost o fuga pana la munte sa ma imbat. Pt. ca am umblat la sonda din rezervor, nu mai imi indica deloc nivelul combustibilului, asa ca pe drum am ramas fara motorina. Partea buna e ca m-a lasat chiar langa pompa la peco. I-am bagat zeama si cand s-o pornesc n-a mai luat-o, nu mai facea nimic, nici click, nu invartea, nimic, am incercat de cateva ori. Am amorsat-o cu simtu' raspunderii si a pornit f. usor. Care sa fie faza ? Acum porneste normal, i-am dimineata o cheie ca ma seaca fazele astea.
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

  • #2
    Cand se termina motorina, pompa de injenctie ia aer si asta face ca motorul sa nu se mai alimenteze.Amorsarea face ca aerul sa iasa si sa ajunga motorina la injectoare.Tocmai d-aia, la diezele, e bine sa nu ramai in pana,dar daca totusi se intamlpa,inainte sa omori bateria si electromotorul,trebuie amorsata pompa.

    Comment


    • #3
      Perfect normale ambele. Si mersu la munte cu scopuri alcooliste, si dezamorsatul mashinii. Nimic ieshit din comun...

      Comment


      • #4
        Originally posted by doktor4carz View Post
        Si mersu la munte cu scopuri alcooliste, si dezamorsatul mashinii.

        Asta asa e, dar cand sa dau la automat n-aveam ca sa omor pt. ca electromotoru' nu mai invartea, nu facea nimic, nu se auzea nimic. Dupa ce am amorsat-o a luat-o usor. Martoru' de contact si cel de baterie erau aprinse si atat.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????

          Carmine , o chestie ar fi ca atunci cand se termina motorina, pompa de injectie sa traga si resturile de pe fundul rezervorului, particulele mai mici dar indeajuns cat sa nu faca bine. Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
          Si asta e un motiv pentru care trebuie evitat ca rezervorul sa se goleasca de tot.
          Last edited by PaRaDoX; 04-28-2008, 13:40 PM.
          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

          Comment


          • #6
            Originally posted by PaRaDoX View Post
            aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????.
            Pai stiu ca asta se face in situatii din astea cand ramani fara motorina. Desfiletezi chestia aia din poza si o misti in sus si-n jos pana incepe sa pishe motorina k. lumea dupa care o infiletezi la loc.

            Originally posted by PaRaDoX View Post
            Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
            Asa m-am gandit si eu, ori e un fir impuscat pe undeva (am mai patit-o). Trebuie sa-mi bag maine gheara in ea, cu toate ca acum porneste bine. Just in case.
            Attached Files
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              ciudatenia se intampla si la mine...da se manifesta altfel.
              nu invarte electromotoru la prima cheie...tin pe bujii..dau pe start..nimic. intorc cheia pe oprit...reiau treaba si porneste frumos....

              am observart ca la prima incercare (care in mod normal nu porneste) daca apas putin acceleratia deodata electromotoru incepe sa se invarta si motoru porneste...drac stie...o fi avand ceva senzor pe pompa care sa taie curentu al start (ca si cel de pe cutia automata...)???

              Comment


              • #8
                Originally posted by B.A. View Post
                ..drac stie...o fi avand ceva senzor pe pompa care sa taie curentu al start (ca si cel de pe cutia automata...)???
                La masina de 30 de ani?
                Ce zici tu pateam la 300d -ul pe care l-am avut, am schimbat 2 electromoare si degeaba. Eu banuiesc ca e un fir copt, cand am luat-o p-asta de o am acum aveam un fir impuscat (lipsea o bucata din el) si facea masa numai prin apa, cand era ud. Oricum sunt 3 fire mari si late.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Originally posted by carmine View Post
                  Desfiletezi chestia aia din poza si o misti in sus si-n jos pana incepe sa pishe motorina k. lumea dupa care o infiletezi la loc.
                  Dimpreuna cu desfiletarea si miscarea sus-jos, mai trebe' desfacut si un furtun de dupa pompa, ca sa aiba pe unde sa iasa aerul.La tine,daca nu ma insel, ziceai pe undeva, ca iti curge cand dai la pompa - un caz "particular",sa zicem si probabil ca in felul asta s-a si amorsat.In mod normal p-acolo n-ar trebui sa curga si atunci aerul tre' sa si iasa pe undeva.O treaba buna, este sa pui un filtru de unica folosinta, de motorina inainte de pompa (m-am uitat la poza motorului - o sugestie,care n-are nici o legatura cu problema in sine)Faza cu elctromotoru' e pura coincidenta,suta la suta problema elctrica,fara legatura cu alimentarea cu combustibil.
                  Last edited by bulgaru; 04-30-2008, 18:07 PM.

                  Comment


                  • #10
                    @Bulgaru
                    Mersi frumos, asa ma gandeam si eu. Poate poti sa detaliezi un pic cu filtru' ala de unica folosinta. Sper sa rezolv problema asta cu pompa. Mai nou trebuie sa ma familiarizez cu fazele de la benzina.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Carmine, eu cred ca masina ta era un pic geloasa ca te amorsai doar tu la munte si a vrut sa o amorsezi si pe ea...
                      DON'T DRIVE FASTER THAN YOUR GUARDIAN ANGEL CAN FLY !!!

                      Comment


                      • #12
                        Filtrul ala de unica folosinta, e un filtru de particule (mai mari) cu sita.Seamana cu filtrul de la benzina,ala cu hartie, sau celebrul decantor de dacie.Diferenta e, ca fiind pt diesel, gaurile sitei sunt ceva mai mari decat la benzina.Pozitia lui este pe turul alimentarii,inainte de pompa,ca sa fie un fel de prefiltru.Eu am beneficiat deja de ideea asta,cand CLU-ul cu care alimentase vechiul proprietar (cine stie ce-i aia CLU,stie ce-nseamna sa pui asa ceva in rezervor!) masina,a inceput sa se reverse, vioi, spre motor.Am intoxicat vreo trei filtre d-astea, pana sa-mi dau seama ce se intampla.Sita din rezervor se torsionase,saraca,din cauza ca era infundata si pompa isi facea treaba si sugea motorina.Bineinteles ca intr-o zi motorul a murit de-a binelea,pt ca n-a mai reusit sa se alimenteze.Filtrul asta,care costa vreo 2 roni in Timisoara, in targ(ca la Bucuresti n-am gasit inca) te salveaza, intr-o situatie, ca asta de infundarea filtrului mare, care e mai scumpisor...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bulgaru View Post
                          Dimpreuna cu desfiletarea si miscarea sus-jos, mai trebe' desfacut si un furtun de dupa pompa, ca sa aiba pe unde sa iasa aerul.La tine,daca nu ma insel, ziceai pe undeva, ca iti curge cand dai la pompa - un caz "particular",sa zicem si probabil ca in felul asta s-a si amorsat.In mod normal p-acolo n-ar trebui sa curga si atunci aerul tre' sa si iasa pe undeva.O treaba buna, este sa pui un filtru de unica folosinta, de motorina inainte de pompa (m-am uitat la poza motorului - o sugestie,care n-are nici o legatura cu problema in sine)Faza cu elctromotoru' e pura coincidenta,suta la suta problema elctrica,fara legatura cu alimentarea cu combustibil.
                          Din putina mecanica pe care am invatat-o de la cel care mi-a vandut masina, nu trebuie sa desfaci nici un furtun cand dai la pompa de motorina. Ea se aeriseste singura. si credema ca am dat la pompa de mi s-a urat cand mi s-a stricat.
                          MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                          MB W123 300D - 1982
                          MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                          [B]

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by PaRaDoX View Post
                            aaa...Eu(si sper ca nu sunt singurul) nu prea am inteles cuvantul "amorsare". Ce inseamna concret, cum se face procedeul la w123 si cand????

                            Carmine , o chestie ar fi ca atunci cand se termina motorina, pompa de injectie sa traga si resturile de pe fundul rezervorului, particulele mai mici dar indeajuns cat sa nu faca bine. Insa tu spui ca nu mergea nici electromotorul deci cred ca e altceva.
                            Si asta e un motiv pentru care trebuie evitat ca rezervorul sa se goleasca de tot.
                            Dupa cum spune si Carmine dar cu ceva mai multa culoare iata ce spun si eu:

                            amorsarea este cand deschizi capota si te uiti in dreapta motorului si vezi un cilindru cam de 5 cm diametru cu un capac de plastic cu striatii infiletat. Defiletezi acel dop (capac de plastic) si apoi cu miscari din incheietura in sus si in jos freci dopul ala in interiorul tubului metalic in care era infiletat pana incepe sa se prelinga din tub pe langa dop... motorina. Moment in care te opresti, infiletezi la loc dopul si te duci si dai cheie si-ti vezi de drum.

                            PS - poza este ajutatoare.

                            Iti suna cat de cat cunoscut? Tu sub ce nume cunosteai aceasta operatiune? Nu amorsare?
                            Attached Files
                            Last edited by arhitect; 05-20-2008, 16:12 PM.
                            Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                            Comment


                            • #15
                              aaa eu stiam ca nu tre sa lasi rezerverul gol ca sa traga mizeriile, nu si ce faci daca acele mizerii au trecut de rezervor.. Da acu am priceput, si m-am uitat sh yo sa vad cum se face.
                              http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                              Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF