Sunt un proaspat proprietar de W123 240D si salut cu respect pe toti proprietarii, iubitorii si specialistii in aceste superbe clasice.
E am luat-o pe a mea in stare destul de buna (pana la proba contrarie), si intentionez s-o folosesc (ca a doua masina a familiei, are totusi vo 32 de ani) aprope zi de zi, s-o mentin in stare tehnica cat mai buna, si sa mai si rezolv si imbunatatesc ce se mai poate pe la ea.
Pentru inceput am cateva mici probleme pe care as vrea sa le rezolv, si as aprecia orice sfat, ajutor, etc. din partea celor care au mult mai multa experienta ca mine cu "batranele".
1. Cauciucurile cu care am luat-o, ca si jantele, sunt cam pe duca, desperecheate, lovite, motiv pentru care (sper ca doar de asta) am si un joc in directie pe undeva pe la 90 la ora (inainte si dupa dispare). Vreau sa-i pun un set nou de roti, dar as vrea si niste capace originale, d-alea cu stema si centrul vopsit in cularea masinii (negru in cazul meu). O sa-mi mai trebuiasca si niste prezoane (nu stiu daca sunt universale sau trebuie speciale) pentru ca are puse niste "aftermarketuri" mai lugi cu distantiere pe fata, de care vreau sa scap, sper impreuna cu vibratia din directie. Stie cineva pe unde-as putea gasi asa ceva, preferabil mai prin zona Brasovului, si la preturi rezonbile? Sau de unde sa le comand? Si daca tot sunt aci, e vreun membru de prin zona care sa stie un meserias de incredere, priceput la cobre pe-aici, un service bun poate, ceva dezmembrari mai aprovizionate, locuri preferate pentru procurat piese, noi sau second, preferabil originale, la preturi ok?
2. Cand o fortam un pic sa trec de-un tir la deal... a facut clac... si m-am scurs inapoi in urma lui la vale
. Foarte neplacut noaptea, pe ploaie, c-o masina pe care n-o cunosti... Din fericire s-a rezolvat usor c-o bucata de sarma... cedase una din multele articulatii cu nuca de la pedala de acceleratie la pompa. Da cum n-am chef sa tot schimb sarma la doua zile, ca mai mult nu tine, oare gasesc pe undeva ceva piese de la ansamblul ala de tije si nuci de la pedala la pompa sa rexolv problema? Sau stie cinvea vreo improvizatie mai "tzapana" pana una alta?
3. Ceasul de temeratura imi joaca continuu si haotic intre 0 (de fapt 40, capatul inferir al scalei) si temperatura reala, in jur de 80. Nu cred sa fie vreo problema cu sistemul de racire, la inceput era mai stabil, da joaca tot mai tare, apa este, nivel constant si bun, nu fierbe, nu da pe-afara, radiator, furtune calde, e ori senzoru ori ceva contacte probabil, da nu stiu pe unde sa ma uit dupa ele, ca se pare ca nu-i pe radiator.
4. Vitezometrul imi indica cu cca. 10 km/h mai mult decat viteza reala, rotile sunt standard, dar ceasul e pana la 200, deci din ce-am mai citit pe-aici cred ca-i ceas de benzina si nu trebe decat un ceas pana la 160 care-i altfel scalat si probabil ar indica corect.
In rest merge cam totul la ea si sper sa mai mearga multa vreme ca-mi place mashinutza, are clasa... desi deh... se vede varsta... mai ales la interior... ca tehnic si exterior a fost destul de bine ingrijita... da timpu le rezolva pe toate.
Va multumesc de ajutor si va doresc kilometri multi si fara incidente!
A... si inca ceva... ceva documentatie pentru modelu asta, manual service, cataloage piese, etc... stie cineva?
Mersi inca odata!
E am luat-o pe a mea in stare destul de buna (pana la proba contrarie), si intentionez s-o folosesc (ca a doua masina a familiei, are totusi vo 32 de ani) aprope zi de zi, s-o mentin in stare tehnica cat mai buna, si sa mai si rezolv si imbunatatesc ce se mai poate pe la ea.
Pentru inceput am cateva mici probleme pe care as vrea sa le rezolv, si as aprecia orice sfat, ajutor, etc. din partea celor care au mult mai multa experienta ca mine cu "batranele".
1. Cauciucurile cu care am luat-o, ca si jantele, sunt cam pe duca, desperecheate, lovite, motiv pentru care (sper ca doar de asta) am si un joc in directie pe undeva pe la 90 la ora (inainte si dupa dispare). Vreau sa-i pun un set nou de roti, dar as vrea si niste capace originale, d-alea cu stema si centrul vopsit in cularea masinii (negru in cazul meu). O sa-mi mai trebuiasca si niste prezoane (nu stiu daca sunt universale sau trebuie speciale) pentru ca are puse niste "aftermarketuri" mai lugi cu distantiere pe fata, de care vreau sa scap, sper impreuna cu vibratia din directie. Stie cineva pe unde-as putea gasi asa ceva, preferabil mai prin zona Brasovului, si la preturi rezonbile? Sau de unde sa le comand? Si daca tot sunt aci, e vreun membru de prin zona care sa stie un meserias de incredere, priceput la cobre pe-aici, un service bun poate, ceva dezmembrari mai aprovizionate, locuri preferate pentru procurat piese, noi sau second, preferabil originale, la preturi ok?
2. Cand o fortam un pic sa trec de-un tir la deal... a facut clac... si m-am scurs inapoi in urma lui la vale

3. Ceasul de temeratura imi joaca continuu si haotic intre 0 (de fapt 40, capatul inferir al scalei) si temperatura reala, in jur de 80. Nu cred sa fie vreo problema cu sistemul de racire, la inceput era mai stabil, da joaca tot mai tare, apa este, nivel constant si bun, nu fierbe, nu da pe-afara, radiator, furtune calde, e ori senzoru ori ceva contacte probabil, da nu stiu pe unde sa ma uit dupa ele, ca se pare ca nu-i pe radiator.
4. Vitezometrul imi indica cu cca. 10 km/h mai mult decat viteza reala, rotile sunt standard, dar ceasul e pana la 200, deci din ce-am mai citit pe-aici cred ca-i ceas de benzina si nu trebe decat un ceas pana la 160 care-i altfel scalat si probabil ar indica corect.
In rest merge cam totul la ea si sper sa mai mearga multa vreme ca-mi place mashinutza, are clasa... desi deh... se vede varsta... mai ales la interior... ca tehnic si exterior a fost destul de bine ingrijita... da timpu le rezolva pe toate.
Va multumesc de ajutor si va doresc kilometri multi si fara incidente!
A... si inca ceva... ceva documentatie pentru modelu asta, manual service, cataloage piese, etc... stie cineva?
Mersi inca odata!
Comment