Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mici probleme W123 240D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mici probleme W123 240D

    Sunt un proaspat proprietar de W123 240D si salut cu respect pe toti proprietarii, iubitorii si specialistii in aceste superbe clasice.
    E am luat-o pe a mea in stare destul de buna (pana la proba contrarie), si intentionez s-o folosesc (ca a doua masina a familiei, are totusi vo 32 de ani) aprope zi de zi, s-o mentin in stare tehnica cat mai buna, si sa mai si rezolv si imbunatatesc ce se mai poate pe la ea.
    Pentru inceput am cateva mici probleme pe care as vrea sa le rezolv, si as aprecia orice sfat, ajutor, etc. din partea celor care au mult mai multa experienta ca mine cu "batranele".

    1. Cauciucurile cu care am luat-o, ca si jantele, sunt cam pe duca, desperecheate, lovite, motiv pentru care (sper ca doar de asta) am si un joc in directie pe undeva pe la 90 la ora (inainte si dupa dispare). Vreau sa-i pun un set nou de roti, dar as vrea si niste capace originale, d-alea cu stema si centrul vopsit in cularea masinii (negru in cazul meu). O sa-mi mai trebuiasca si niste prezoane (nu stiu daca sunt universale sau trebuie speciale) pentru ca are puse niste "aftermarketuri" mai lugi cu distantiere pe fata, de care vreau sa scap, sper impreuna cu vibratia din directie. Stie cineva pe unde-as putea gasi asa ceva, preferabil mai prin zona Brasovului, si la preturi rezonbile? Sau de unde sa le comand? Si daca tot sunt aci, e vreun membru de prin zona care sa stie un meserias de incredere, priceput la cobre pe-aici, un service bun poate, ceva dezmembrari mai aprovizionate, locuri preferate pentru procurat piese, noi sau second, preferabil originale, la preturi ok?

    2. Cand o fortam un pic sa trec de-un tir la deal... a facut clac... si m-am scurs inapoi in urma lui la vale . Foarte neplacut noaptea, pe ploaie, c-o masina pe care n-o cunosti... Din fericire s-a rezolvat usor c-o bucata de sarma... cedase una din multele articulatii cu nuca de la pedala de acceleratie la pompa. Da cum n-am chef sa tot schimb sarma la doua zile, ca mai mult nu tine, oare gasesc pe undeva ceva piese de la ansamblul ala de tije si nuci de la pedala la pompa sa rexolv problema? Sau stie cinvea vreo improvizatie mai "tzapana" pana una alta?

    3. Ceasul de temeratura imi joaca continuu si haotic intre 0 (de fapt 40, capatul inferir al scalei) si temperatura reala, in jur de 80. Nu cred sa fie vreo problema cu sistemul de racire, la inceput era mai stabil, da joaca tot mai tare, apa este, nivel constant si bun, nu fierbe, nu da pe-afara, radiator, furtune calde, e ori senzoru ori ceva contacte probabil, da nu stiu pe unde sa ma uit dupa ele, ca se pare ca nu-i pe radiator.

    4. Vitezometrul imi indica cu cca. 10 km/h mai mult decat viteza reala, rotile sunt standard, dar ceasul e pana la 200, deci din ce-am mai citit pe-aici cred ca-i ceas de benzina si nu trebe decat un ceas pana la 160 care-i altfel scalat si probabil ar indica corect.

    In rest merge cam totul la ea si sper sa mai mearga multa vreme ca-mi place mashinutza, are clasa... desi deh... se vede varsta... mai ales la interior... ca tehnic si exterior a fost destul de bine ingrijita... da timpu le rezolva pe toate.

    Va multumesc de ajutor si va doresc kilometri multi si fara incidente!

    A... si inca ceva... ceva documentatie pentru modelu asta, manual service, cataloage piese, etc... stie cineva?

    Mersi inca odata!
    Last edited by frantzxp; 04-09-2008, 18:31 PM.

  • #2
    baga si tu poze cu masina ,...interiorul...din ce zona ai luat o si la ce pretz...merci !

    Comment


    • #3
      Inainte de toate, citeva date tehnice, gen an de fabricatzie. Verifica daca primele cifre din seria caroseriei sint 123 123, ca sa vedem daca a fost 240 de la mama ei. Dupaia tipul pompei de injectzie conteaza, daca e cu oprire din cheie sau cu tragaci. Ce rotzi are pe ea ? Deci, detaliaza.

      Comment


      • #4
        O sa fac niste poze zielele astea cand am timp. E cam totul original pe ea, cu exceptia casetofonului, inchiderii conetralizate si alarmei, si foliei autorizate, neagra, vopsita destul de bine relativ recent, tabla reparata, in stare destul de buna, cam toate ornamentele, interior original, deci cam ponosit, da destul de intreg, piele sintetica maro, mecanica bunicica din cate-mi dau eu seama, directie refacuta, precisa, amoritzoare noi, motor refacut, porneste usor la cheie, nu bate, nu scoate fum (scoate ceva la forja ca orice diesel), nu pierde nimic pe nicaieri, functioneaza cam totul pe ea, cu micile probleme de mai sus, luata recent cu 2000 de euroi din neamt. Multumit de ea pan-acu asa ca vreau sa fie si ea multumita si sa-i rezolv tot ce se poate

        Salut dok, mersi de raspuns. Fabricatie 76, nu stiu dac-a fost 240 de la mama ei, numaru e 12302010021337, iar motoru 2399 cmc de 53kW, nu stiu sigur cum e oprirea . Pot sa fac niste poze si pe la el si link-age-ul acela de la acceleratie, cea mai mare porblema, poate-ajuta. Rotile sunt 185/65 R15, uzate, deperechate, primu lucru le schimb pe-astea, a avut niste aliaje mai late cu distantiere pe fata de care vreau sa scap, deci o sa trebuiasca sa schimb si prezoanele inapoi la cele originale ca astea-s prea lungi si sper sa n-am alte probleme cu roti / directie, da mi-ar palce niste capace originale .

        Mersi de ajutor tuturor.

        A, si oprirea... din punctul meu de vedere... e din cheie, ca nu trag de nimic ca sa-l opresc, doar sucesc cheia . Mersi.

        Am prins si ideea cu editarea si aranjarea posturilor
        Last edited by frantzxp; 04-09-2008, 14:09 PM.

        Comment


        • #5
          In primul rind. exista butonul Edit, foloseshte-l daca doreshti sa completezi un post, ca postashi consecutiv si zgirie pe ochi.
          Doi. Seria e de 200 benzina cu cutie manuala, ceea ce explica prezentza kilometrajului pina la 200. Jantele sint tabla sau aliaj ?
          Trei. Pozeaza-i motorul.

          Comment


          • #6
            Mersi mult, am inteles. Ma execut si cu pozele in cateva ore. Jante de tabla.
            Last edited by frantzxp; 04-09-2008, 14:17 PM.

            Comment


            • #7
              Salutari, iata si pozele promise cu batranica mea, cam murdara ca deh... iarna nu-i ca vara, da primavara e ca toamna... tre sa-ti speli masina de 2 ori pe zi ca sa se vada ce-i sub noroi. Ultimele, cu dedicatie speciala pentru dok, iata cum arata link-age-ul ala de acceleratie cu nuci si tije, acolo unde sunt, iar unde s-au dus cu sarma si sfoara in loc. Are cinvea vreo articulatie d-aia sa mi-o "imprumute" si mie, contra cost desigur? Capace roti de cobra? Vreo idee pe unde sa mesteresc sa-mi scap ceasu de temperatura de parkinson? Ceva mesteri / service / dezmembrari / piese prin brasov sau pe langa?

              Multumesc tuturor si in mod special lui dok.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                e faina masina ,..sa o stapinesti mult si bine fara evenimente,..o stiu de mai multa vreme ,..iar interiorul e destul de bun nu stiu ce vezi tu la el ponosit,.... bafta in continuare si tine de ea ,..merita !

                Comment


                • #9
                  Mersi fain fun, la fel si tie. Ei, e ca noua masina in poze ... de-aproape se vad si defectele... da tinand cont de varsta, nu cred ca se putea mult mai bine si sunt multumit de ea. O sa-ncerc sa elimin si micile neajunsuri, mai ales daca ma mai ajuta unu altu cu cate-o informatie... Chiar nici un brasovean pe-aci? Ca vad destule prin Brasov... Chiar asa de bune sunt de nu stie unu de-un mecanic cobrist, v-un loc pe unde se gasesc piese bune... noi... originale... si moca... poate si niste chedere ca cred ca d-aia se-aude asa tare briza... pe langa cele de mai sus... chestii d-astea...
                  Last edited by frantzxp; 04-09-2008, 18:30 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Masina nu e rea, asa ceva vreau sa achizitionez si eu, intentionez sa deschid o colectie, tot neagra, cu jante de tabla si geamuri fumurii. A ta imi pare cam lasata de spate. Chestiile alea legate cu sarma le am eu, imi dai mp si se rezolva. La punctul 3 am consola completa cu ceasurile aferente (ulei, temperatura, combustibil, vitezometru, ceas). Bafta !
                    Last edited by Carmine; 04-09-2008, 20:13 PM.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Ahaaa... brasovean.. tre s-o vad live !

                      Comment


                      • #12
                        Aha, asta era! Vorbim pe MP, mersi carmine! Paote-o scot la o plimbare pana-n bucuresti sa vezi negresa cu folii d-aproape, da numa daca nu-mi faci oferete indecente ca n-o dau . Si sigur danny... tot cobrist?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by frantzxp View Post
                          Paote-o scot la o plimbare pana-n bucuresti sa vezi negresa cu folii d-aproape, da numa daca nu-mi faci oferete indecente ca n-o dau
                          : ))))))))))))
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Mersi, se pare c-am rezolvat cu nuca si cu ceasu. Daca ma iare cineva vreun mecanic, service, dezmembrari, piese, capace origianle, de recomandat, astept cu interes.

                            P.S.: E cam lasata pe spate de la "masina de schimb" din portbagaj, altfel e perfecta . Sunt de toate pe-acolo... numa o nuca d-aia de acceleratie nu .

                            Comment


                            • #15
                              Arata bine interioru, nu pare prea ponosit cum zici tu, e frumushica mashinutza n-ai treaba!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF