Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cobra mea a murit!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by robitzoo View Post
    Nici eu nu am crezut povestea cu aerul pe " instalatie " ... insa , asta e , nu stiu , nu ma pricep suficient ca sa stiu daca o fi sau nu o fi asa , ... din pacate cel mai bine e sa stii sa iti faci singur , dar cine le stie pe toate..? Am impresia aia ca masina asta nu va functiona niciodata... de`aia incep sa ma gandesc la un w210 , si pe asta s`o tin numai de plimbari scurte , sa nu raman cu ea pe undeva , din nou..
    Ce te face sa crezi ca 210 va functiona mai bine decat 123 ? decat sa dai bani pe alta masina e mai simplu ( si mai ieftin ) sa o repari pe asta cauta-ti piesele necesare cu rabdare pe bursa de pe pe forum ,unde ai neclaritati intrebi si ti se va raspunde iar usor usor o sa ajungi sa ti-o repari singur documentatii se gasesc din belsug asa ca nu cred ca vei avea o problema din asta ( doar daca nu ai 2 maini de ,,stanga si puse si invers " )

    Comment


    • #77
      Originally posted by robitzoo View Post
      ideea e ca , cel care a facut operatiunea cu arborele si cuzinetul facut , a spus ca a facut multe de-astea , si ca au tinut , bine , nu pot avea incredere`n nimeni , clar ..
      Sa dea D-zeu sa tina !.

      Arborele cotit are trei cote de reparatie . Ai citit tehnologia de fabricatie . De fiecare data cand se rectifica o cota se subtiaza acel strat calit , si asa destul de subtire . Daca cel care a facut masuratorile a spus ca o cota era la "reparatia a 6 - a" iti dai seama ca acolo este deja "fier mort" .
      Dar nu intra in panica . Foloseste ulei bun , baga si niste aditiv , nu o forja si poate ai noroc .

      Capac delco gasesti de la modelele W 110 , W 115 , W 123 , respectiv 190 C , 200 , 220 , 220US , 230 , adica motoarele cu carburator .

      Verifica uleiul , calitatea si culoarea ( trebuie sa fie de culoare rosie ) la cutia de viteze . Faptul ca intra greu in prima sau a doua treapta , pe langa ce banuiesti tu , poate fi si din cauza uzurii ambreiajului . Daca schimbarea vitezelor se face cu zgomot , o cauza poate fi uzura sau deteriorarea syncroanelor .

      Micsorarea presiunii de ungere pote fi si din cauza diluarii uleiului cu apa sau combustibil , modificarea calitatii uleiului sau slaba lui calitate , dereglarea sau neetansarea supapei de suprapresiune , scaderea nivelului de ulei sub minim sau defectarea pompei de ulei .

      Daca in primii 500 de km nu constati scaderea nivelului in baie si nu ai balta de ulei sub masina , nu ai motiv sa controlezi joja de 5 ori pe zi .
      Daca te tine , mergi cu ea zi de zi toata iarna si la primavara mai vezi tu ce hotarare iei .

      In rest nu te stresa . De invatat , invatam cu totii .
      Personal , astept cu emotie si interes desfasurarea experimentului .

      Comment


      • #78
        Ce ulei ai pus in ea, Robert? 10W40? 15W40?

        Comment


        • #79
          Originally posted by 3mil View Post
          Ce ulei ai pus in ea, Robert? 10W40? 15W40?
          am bagat ulei 15W40
          Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

          Comment


          • #80
            Deci , am filmat pornirea masinii mele la rece... si cam asa arata presiunea mea la ulei... cam foarte trist luand in calcul ca e la rece.. am patit azi dimineata sa stea si la 0 la relanti , ... dar nu a stat mult la 0.. dupa ce am mai mers isi revenise si statea la relanti pe la ....0.8...1
            Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

            Comment


            • #81

              Poftim, poate te ajuta!
              Sa-ti plimbi copilasul intr-un Mercedes-Benz este DE NEPRETUIT!

              Comment


              • #82
                La presiunea pe care o ai la rece , cred ca e o carpeala facuta acolo , dar , poti avea norocul sa o mai intinzi mult astfel.In mod obligatoriu trebuie evitata forjarea inutila , dauneaza foarte mult , mai ales la ce reparatie ai tu.Personal , daca ar trebui sa iau o decizie , as cauta alt motor in mintile lui.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by robitzoo View Post
                  Deci , am filmat pornirea masinii mele la rece... si cam asa arata presiunea mea la ulei... cam foarte trist luand in calcul ca e la rece.. am patit azi dimineata sa stea si la 0 la relanti , ... dar nu a stat mult la 0.. dupa ce am mai mers isi revenise si statea la relanti pe la ....0.8...1
                  http://www.youtube.com/watch?v=zwwmdL9AnA0
                  Ciudata treaba ! .
                  Intr-o prima faza controleaza sonda de ulei de pe motor si manometrul din bord .

                  Uleiul Castrol 10W-40 MAGNATEC A3/B4 prezentat mai sus este un ulei care se foloseste prima data dupa reparatie si inlocuire piese la motor . Este ca un ulei bun in perioada de rodaj . Se inlocuieste dupa 10.000 km sau 12 luni .

                  Avand in vedere raportul pret/calitate si experimentul facut la motor , chiar daca este anotimpul rece ia in calcul si acest ulei :
                  Ulei de motor multigrad, de calitate premium, potrivit atât pentru motoarele pe benzinã, cât ºi pe motorinã din dotarea maºinilor de pasageri.

                  Sau :

                  Amandoua sunt aprobate de Mercedes .

                  In situatia ta a folosi un ulei synthetic scump ar fi o risipa inutila de bani .
                  Mai bine un ulei mineral sau semi-synthetic schimbat la 5 000 km .

                  Cred ca sti si tu ca nivelul uleiului pe joja trebuie sa fie intre reperele minim si maxim .
                  Last edited by nstoe; 12-03-2011, 17:28 PM.

                  Comment


                  • #84
                    Mai exista varianta ca pompa de ulei sa nu mai bage cum trebuie...
                    Intrebare pentru ceilalti colegi: la W123 benzinare manometrul la ulei nu e conectat la bord printr-o conducta prin care vine ulei din rampa, ca si la diesel?

                    Comment


                    • #85
                      mie batranu` mi-a zis ca , ... furtunasul de la manometru a stat cateva zile "neconnectat" , si a intrat aer pe el , si ca ar fi ramas aer pe el si deaia nu`mi indica mai mult presiune , si ca o sa aeriseasca nush cum zilele astea... oricum consider ca e o gaselnita de`a lui sa justifice presiunea slaba , probabil...
                      Insa masina asta ma sperie... nu stiu cum dintre toate cobrele am luat`o tocmai pe aia cu cele mai multe proleme posibile)! Azi noapte , am ajuns cu ea acasa , si ieseau aburi de sub capota... ( am facut un drum de aproximativ 10 minute... incet... ca era polei si politie) am deschis capota , ... ieseau aburi nu`mi dau seama de unde , .. nu se vedea ... azi dimineata am descoperit ca un furtunas mic , ... era legat undeva intre cele 2 conducte groase de la radiator... acel furtunas mic , nu era bagat ... ma rog , am dedus unde era bagat , si vad ca nu mai curge .... dar tare mi mie , ca nu sa rezolvat mare lucru , in orice caz.. mare ghinion vad ca am cu ea.... sa nu mai spun ca i`mi curge si de la pompa de la ambreaj.. lichidul , trebuie sa schimb garniturile...
                      Nu stiu ce ma fac cu masina asta....
                      Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                      Comment


                      • #86
                        Pana nu rezolvi problema cu indicatorul de ulei nu mai merge cu masina .
                        Presiunea de ulei si temperatura apei sunt cele mai importante informatii in ceea ce priveste buna functionare motorului .
                        Cat indica manometrul apei din bord cand aveai aburi sub capota ? .
                        Despre ce furtunas vorbesti ? .
                        Este cel care deserveste supraplinul apei din radiator si se afla sub busonul de umplere cu antigel ? .

                        Daca nu rezolvi rapid cu indicatorul de temperatura ulei , treci pe varianta cu bec . Cumpara o sonda de ulei de la Dacia si inlocuieste cu ea piesa de pe motor in care intra furtunasul de la bord .



                        Trage un fir de la sonda in habitaclu si leaga-l la un bec auto de 12 Vcc . Al doilea fir de la bec leaga-l undeva la masa . Sonda aprinde becul cand presiunea de ulei scade sub 0,8 bari . In felul acesta verifici si pompa de ulei .

                        Cred ca esti dezamagit , dar nu te descuraja . Toti am trecut prin diverse etape de revizii si reparatii cand ne-am cumparat Cobre .

                        Comment


                        • #87
                          Temperatura nu era mare ... era la 80 grade..
                          E clever ideea cu verificatul pompei o sa incerc! multumesc
                          La radiator sunt 2 conducte groase negre din cate am vazut atunci ,... una in partea dreapta sus , alta in partea stanga jos , ... acel futrunas , pleca de pe conducta din partea stanga jos , si ajungea undeva sus in partea dreapta a radiatorului unde nu stiu ce e ... o componenta metalica...
                          Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                          Comment


                          • #88
                            E buna temperatura , inseamna ca si thermostatul lucreaza bine .
                            Cele doua furtune groase sunt tur si retur antigel din radiator .
                            Mai este un furtunas subtire amplasat sub busonul de umplere al radiatorului .
                            Daca s-a pus prea mult antigel in radiator , cand temperatura ajunge la 80 grade surplusul este evacuat pe acolo . Probabil a curs antigel pe motor si de acolo aburii . Tot pe acolo se face si aerisirea .
                            Atat vad din poza aceasta .

                            Comment


                            • #89
                              Din nou , cum m-am si v-ati obisnuit , masina mea a murit iar)! Astazi are probleme la capacul delco ... adica nu mai merge deloc .. porneste greu si merge intrerupt , si de la alimentare nu cred sa fie ... deci probabil capacul delco e de vina... grozav , sunt curios cat i`mi va lua pina o duc la fier... deja innebunesc!!!
                              Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                              Comment


                              • #90
                                Oare m`ar putea ajuta cineva cu o parere , sfaturi ....? Masina mea de la o vreme nu prea are putere... adica , ... nici nu demareaza cum trebuie , cum mergea inainte , si mai mult de 140 nu mai vrea... urca greeeeu greuu intre 100-140.... Innainte ...nici nu`mi dadeam seama cand ajungeam la 150.. urca repede.. tragea altfel... la 140 kmh incepe sa trepiteze ciudat...... motorul... trepidatii scurte si dese... vibratii .
                                Eu merg pe gaz , pe benzina n`am avut unde sa`i dau peste 100 ca eram in oras , insa nici pe benzina nu demareaza normal... Ma gandesc ca ar putea fi de la carburator... dar nu stiu... :-? E vorba de un carburator pierburg 170cd .
                                Mercedes w123 200 http://www.clubmercedes.ro/my-merced...0.html?t=24300

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF