Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cobra mea a murit!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Originally posted by robitzoo View Post
    Oare m`ar putea ajuta cineva cu o parere , sfaturi ....? Masina mea de la o vreme nu prea are putere... adica , ... nici nu demareaza cum trebuie , cum mergea inainte , si mai mult de 140 nu mai vrea... urca greeeeu greuu intre 100-140.... Innainte ...nici nu`mi dadeam seama cand ajungeam la 150.. urca repede.. tragea altfel... la 140 kmh incepe sa trepiteze ciudat...... motorul... trepidatii scurte si dese... vibratii .
    Eu merg pe gaz , pe benzina n`am avut unde sa`i dau peste 100 ca eram in oras , insa nici pe benzina nu demareaza normal... Ma gandesc ca ar putea fi de la carburator... dar nu stiu... :-? E vorba de un carburator pierburg 170cd .
    I-ai mai completat si tu uleiul in carburator (ATF) ?

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Un sfat oarecum tangential fata de problema ta , daca consideri ca ai pb din carburator , poate merita sa iti iei un kit de reparatie pt el din afara...cel putin eu acolo le-am gasit la bani de shpritz...

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Oare m`ar putea ajuta cineva cu o parere , sfaturi ....? Masina mea de la o vreme nu prea are putere... adica , ... nici nu demareaza cum trebuie , cum mergea inainte , si mai mult de 140 nu mai vrea... urca greeeeu greuu intre 100-140.... Innainte ...nici nu`mi dadeam seama cand ajungeam la 150.. urca repede.. tragea altfel... la 140 kmh incepe sa trepiteze ciudat...... motorul... trepidatii scurte si dese... vibratii .
    Eu merg pe gaz , pe benzina n`am avut unde sa`i dau peste 100 ca eram in oras , insa nici pe benzina nu demareaza normal... Ma gandesc ca ar putea fi de la carburator... dar nu stiu... :-? E vorba de un carburator pierburg 170cd .

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Din nou , cum m-am si v-ati obisnuit , masina mea a murit iar)! Astazi are probleme la capacul delco ... adica nu mai merge deloc .. porneste greu si merge intrerupt , si de la alimentare nu cred sa fie ... deci probabil capacul delco e de vina... grozav , sunt curios cat i`mi va lua pina o duc la fier... deja innebunesc!!!

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    E buna temperatura , inseamna ca si thermostatul lucreaza bine .
    Cele doua furtune groase sunt tur si retur antigel din radiator .
    Mai este un furtunas subtire amplasat sub busonul de umplere al radiatorului .
    Daca s-a pus prea mult antigel in radiator , cand temperatura ajunge la 80 grade surplusul este evacuat pe acolo . Probabil a curs antigel pe motor si de acolo aburii . Tot pe acolo se face si aerisirea .
    Atat vad din poza aceasta .

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Temperatura nu era mare ... era la 80 grade..
    E clever ideea cu verificatul pompei o sa incerc! multumesc
    La radiator sunt 2 conducte groase negre din cate am vazut atunci ,... una in partea dreapta sus , alta in partea stanga jos , ... acel futrunas , pleca de pe conducta din partea stanga jos , si ajungea undeva sus in partea dreapta a radiatorului unde nu stiu ce e ... o componenta metalica...

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Pana nu rezolvi problema cu indicatorul de ulei nu mai merge cu masina .
    Presiunea de ulei si temperatura apei sunt cele mai importante informatii in ceea ce priveste buna functionare motorului .
    Cat indica manometrul apei din bord cand aveai aburi sub capota ? .
    Despre ce furtunas vorbesti ? .
    Este cel care deserveste supraplinul apei din radiator si se afla sub busonul de umplere cu antigel ? .

    Daca nu rezolvi rapid cu indicatorul de temperatura ulei , treci pe varianta cu bec . Cumpara o sonda de ulei de la Dacia si inlocuieste cu ea piesa de pe motor in care intra furtunasul de la bord .



    Trage un fir de la sonda in habitaclu si leaga-l la un bec auto de 12 Vcc . Al doilea fir de la bec leaga-l undeva la masa . Sonda aprinde becul cand presiunea de ulei scade sub 0,8 bari . In felul acesta verifici si pompa de ulei .

    Cred ca esti dezamagit , dar nu te descuraja . Toti am trecut prin diverse etape de revizii si reparatii cand ne-am cumparat Cobre .

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    mie batranu` mi-a zis ca , ... furtunasul de la manometru a stat cateva zile "neconnectat" , si a intrat aer pe el , si ca ar fi ramas aer pe el si deaia nu`mi indica mai mult presiune , si ca o sa aeriseasca nush cum zilele astea... oricum consider ca e o gaselnita de`a lui sa justifice presiunea slaba , probabil...
    Insa masina asta ma sperie... nu stiu cum dintre toate cobrele am luat`o tocmai pe aia cu cele mai multe proleme posibile)! Azi noapte , am ajuns cu ea acasa , si ieseau aburi de sub capota... ( am facut un drum de aproximativ 10 minute... incet... ca era polei si politie) am deschis capota , ... ieseau aburi nu`mi dau seama de unde , .. nu se vedea ... azi dimineata am descoperit ca un furtunas mic , ... era legat undeva intre cele 2 conducte groase de la radiator... acel furtunas mic , nu era bagat ... ma rog , am dedus unde era bagat , si vad ca nu mai curge .... dar tare mi mie , ca nu sa rezolvat mare lucru , in orice caz.. mare ghinion vad ca am cu ea.... sa nu mai spun ca i`mi curge si de la pompa de la ambreaj.. lichidul , trebuie sa schimb garniturile...
    Nu stiu ce ma fac cu masina asta....

    Leave a comment:


  • 3mil
    replied
    Mai exista varianta ca pompa de ulei sa nu mai bage cum trebuie...
    Intrebare pentru ceilalti colegi: la W123 benzinare manometrul la ulei nu e conectat la bord printr-o conducta prin care vine ulei din rampa, ca si la diesel?

    Leave a comment:


  • nstoe
    replied
    Originally posted by robitzoo View Post
    Deci , am filmat pornirea masinii mele la rece... si cam asa arata presiunea mea la ulei... cam foarte trist luand in calcul ca e la rece.. am patit azi dimineata sa stea si la 0 la relanti , ... dar nu a stat mult la 0.. dupa ce am mai mers isi revenise si statea la relanti pe la ....0.8...1
    http://www.youtube.com/watch?v=zwwmdL9AnA0
    Ciudata treaba ! .
    Intr-o prima faza controleaza sonda de ulei de pe motor si manometrul din bord .

    Uleiul Castrol 10W-40 MAGNATEC A3/B4 prezentat mai sus este un ulei care se foloseste prima data dupa reparatie si inlocuire piese la motor . Este ca un ulei bun in perioada de rodaj . Se inlocuieste dupa 10.000 km sau 12 luni .

    Avand in vedere raportul pret/calitate si experimentul facut la motor , chiar daca este anotimpul rece ia in calcul si acest ulei :
    Ulei de motor multigrad, de calitate premium, potrivit atât pentru motoarele pe benzinã, cât ºi pe motorinã din dotarea maºinilor de pasageri.

    Sau :

    Amandoua sunt aprobate de Mercedes .

    In situatia ta a folosi un ulei synthetic scump ar fi o risipa inutila de bani .
    Mai bine un ulei mineral sau semi-synthetic schimbat la 5 000 km .

    Cred ca sti si tu ca nivelul uleiului pe joja trebuie sa fie intre reperele minim si maxim .
    Last edited by nstoe; 12-03-2011, 17:28 PM.

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    La presiunea pe care o ai la rece , cred ca e o carpeala facuta acolo , dar , poti avea norocul sa o mai intinzi mult astfel.In mod obligatoriu trebuie evitata forjarea inutila , dauneaza foarte mult , mai ales la ce reparatie ai tu.Personal , daca ar trebui sa iau o decizie , as cauta alt motor in mintile lui.

    Leave a comment:


  • PetrisorMugurel
    replied

    Poftim, poate te ajuta!

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Deci , am filmat pornirea masinii mele la rece... si cam asa arata presiunea mea la ulei... cam foarte trist luand in calcul ca e la rece.. am patit azi dimineata sa stea si la 0 la relanti , ... dar nu a stat mult la 0.. dupa ce am mai mers isi revenise si statea la relanti pe la ....0.8...1

    Leave a comment:


  • robitzoo
    replied
    Originally posted by 3mil View Post
    Ce ulei ai pus in ea, Robert? 10W40? 15W40?
    am bagat ulei 15W40

    Leave a comment:


  • 3mil
    replied
    Ce ulei ai pus in ea, Robert? 10W40? 15W40?

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF