Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor si vibratzii ciudate W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cu toba am patzit io la coada, credeam ca o sa crape, am dat toba finala jos si iar e liniste!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      cutie automata cobra diesel

      Cutia automata o vand eftin 200 ron neg. trebiue sa veniti in Constanta sa o luati ...care vine primul. o recomand mai mult pt. piese ...
      a doua problema legata de transmisia cardanica : daca s-a umblat la ea si nu s-au respectat reperele din pozitia initiala mai ales daca s-au montat piese cu greutati dif. de cele originale, atunci sigur vor aparea vibratii la una sau mai multe turatii ale motorului (armonice ).asa cum bine stiti din studiul vibratiilor ,rezonanta apare cand frecventa de rez. a coroseriei devine egala cu cea a cardanului montat neechilibrat. ca atare amplitudinea vibratiilor creste foarte mult putand genera in situatii extreme ..chiar ruperea caroseriei dupa gradientul propagarii vibratiei .gradient inseamna calea cea mai usor accesibila pt. vectorul vibratie.Ba mai mult exista armonici de frecvente joase care pot afecta sistemul nervos.practic un zgomot ciudat care cauzeaza dureri de cap destul de nedorite.o parte din colegi care au mers cu transmisia dezechilibrata cred ca s-au confruntat cu acest fenomen dar cred ca nu si-au dat seama de unde provine ...mai ales daca masina nu e antifonata corespunzator.
      tot respectul
      steen

      Comment


      • #18
        Hai ca m-ai spart... ai dat-o in fizica atomului... Aia cu sistemu nervos e tare, cine pushca mea crezi ca mai merge cu o mashina care dirdiie ca totzi dracii ? Iei dracu un taxi sau picioreta... Colega, eshti simpatic... m-ai facut sa rid...ii tot dai cu frecventza aia de rezonantza, cad dracu de pe scaun, fie-tzi mila de mine...
        Vino in doamne iarta-ma cu ceva practic, nu cu explicatzii shtiintzifice. Ca daca imi vin dracii pe mine, degeaba ma bag sub mashina, ca oricit ash demonta io la vectoru ala si i-ash desface gradientu din shuruburi sa-i mut pozitzia, tot vibreaza...

        Comment


        • #19
          Inca rad...
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            Radeti voi dar sa stiti ca fenomene de dureri de cap pot sa apara si daca toba din mijloc are o spartura . se intampla cam acelasi lucru . dupa cum bine stiti si gazele se supun fenomenului vibratoriu . gazele pe circuitul de evacuare au cateva maxime si minime ,adica locuri unde zgomotul generat de explozia din cilindrii este maxim si locuri cu minim de zgomot.daca se intampla sa se nimereasca o fisura in zona in care amplitudinea vibratiei zgomotului este max...ati capatat dureri de cap . calculul lungimii totale a "exhaust sistem" este foarte important pentru ca daca lungimea intregului circuit al evacuarii nu se sfarseste in punctele de minim al amplitudinii zgomotelor atunci
            ati incasat-o fratilor. Asa ca tineti minte : atinci caind reconditionati o toba de esapament ..aveti grija sa pastrati lungimea initiala ca dupa aia nu stiti de ce face zgomot si mai ...ales de ce va doare capul...
            multa bafta
            steen

            Comment


            • #21
              M-ai rakorit, la masinile vechi zgomotu e un lucru normal...
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                Cine vrea liniste trebuie sa ia masini noi, dar numai de liniste n-o sa aibe parte.
                Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by steen View Post
                  Cutia automata o vand eftin 200 ron neg. trebiue sa veniti in Constanta sa o luati ...care vine primul. o recomand mai mult pt. piese ...
                  a doua problema legata de transmisia cardanica : daca s-a umblat la ea si nu s-au respectat reperele din pozitia initiala mai ales daca s-au montat piese cu greutati dif. de cele originale, atunci sigur vor aparea vibratii la una sau mai multe turatii ale motorului (armonice ).asa cum bine stiti din studiul vibratiilor ,rezonanta apare cand frecventa de rez. a coroseriei devine egala cu cea a cardanului montat neechilibrat. ca atare amplitudinea vibratiilor creste foarte mult putand genera in situatii extreme ..chiar ruperea caroseriei dupa gradientul propagarii vibratiei .gradient inseamna calea cea mai usor accesibila pt. vectorul vibratie.Ba mai mult exista armonici de frecvente joase care pot afecta sistemul nervos.practic un zgomot ciudat care cauzeaza dureri de cap destul de nedorite.o parte din colegi care au mers cu transmisia dezechilibrata cred ca s-au confruntat cu acest fenomen dar cred ca nu si-au dat seama de unde provine ...mai ales daca masina nu e antifonata corespunzator.
                  tot respectul
                  steen

                  Ia zi, domnul Steen, ai probat cutia pe mashina? Pune-o la bursa ca sa putem discuta despre ea on-topic.



                  Scuze pt. off-topic. Mea culpa.

                  Comment


                  • #24
                    Steen ,pun Pariu Ca Ai Facut Fizica.cu Asta Mi-am Ros Si Eu Coatele Vreo 5 Ani La Iasi

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by eduard View Post
                      Steen ,pun Pariu Ca Ai Facut Fizica.cu Asta Mi-am Ros Si Eu Coatele Vreo 5 Ani La Iasi
                      am facut de toate..mai ales am stat pe sub cobre de mi-a albit parul .Ala care mai este.
                      steen

                      Comment


                      • #26
                        Andrei, spune-mi te rog unde anume te gasesc la Preoteasa, ca eo acolo imi petrec juma' din viata, si poate ne intilnim, bem ceva.

                        Comment


                        • #27
                          Ma cac pe mine de ris... Asha il cheama, taticu, e numele din buletin, are nume de Casa Studentzilor... Mi-ai placut, eshti simpatic...

                          Originally posted by steen View Post
                          am facut de toate..mai ales am stat pe sub cobre de mi-a albit parul .Ala care mai este.
                          steen
                          Dap, vorba lu Vanghelie. Care este...

                          Comment


                          • #28
                            Aaaa... Mii de scuze. Precum vezi m-a inebunit casa studentilor. Dar odata tot ne vedem acolo sa bem ceva.

                            Comment


                            • #29
                              Si eu am avut probleme cu vibratiile tot cam la intervalele alea de viteza 70 - 80 km/h , si pe la 120 ... da m-am bagat sub ea si am slabit toate colierele de la toba, am schimbat tampoanele (inclusiv tamponul de la toba de mijloc, care-i prins in caroserie si nu permite sa o atinga), am marit distanta fata de caroserie, am strans la loc si nu a mai vibrat... si eu credeam ca ii ceva la cardan dar nu a fost... Multa bafta!

                              Comment


                              • #30
                                De astazi am si eu o problema asemanatoare. Mergand prin oras incepe masina me sa trepideze de zici ca acu se rupe in doua. Dar doar partea din fata. m-am uitat la motor si am observat ca tamponul (sper ca asa ii zice) din partea stanga unde se prinde motorul de caroserie este facut praf. Acasa m-am bagat sub ea si m-am uitat la ambele locuri de prindere. surubul cu inbus din dreapta trece prin caroserie doua degete, pe cand in stanga este la nivel cu caroseria (exprimarea este precara dar nu ma prea pricep).
                                Daca o turez nu mai vibreaza asa de tare.
                                Oare pot sa merg cu ea asa pana acasa 40 de km incercand sa merg turat, sau exista riscul de a rupe caroseria? Motorul se prinde doar in doua puncte?? M-am gandit ca doar desfac cele doua suruburi ridic motorul si schimb tamponul. Asa sa fie?

                                Astept un raspuns si va multumesc anticipat.
                                MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
                                MB W123 300D - 1982
                                MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
                                [B]

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF