Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme motor si vibratzii ciudate W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor si vibratzii ciudate W123

    Am niste probleme pe care voi probabil le-ati avut. Eu fiind mai nou in domeniu, si nu foarte inspirat, intreb inainte sa fac o prostie. Asa ca:
    Ce sa fac ca nu mi se mai aprind farurile de marsarier.
    Am o vibratie la motor pana pe la vreo, banuiesc, 1300-1400 de rotatii (nu am turometru) si motorul parca nu vrea sa traga. Dupa aia tisneste.
    Mai am si o vibratie ciudata intre 80 si 100 km/h. Dupa aia tace. De la 130km/h in sus incepe iar.
    Si nu stiu daca din cauza ochilor mei deficitari, dar cand ma uit din spate la masina, parca e inclinata putin catre stanga.
    Exemplarul este un 300D Automatic din '77, initial pe benzina.
    Sa nu credeti ca astea sunt singurele probleme, dar restul sunt de ordin "estetic".
    Mersi anticipat de sfaturi.

  • #2
    Daca e automata, are o piesa pe cutie care se mai strica. Ori se demonteaza si se curatza, ori se inlocuieshte.
    Doi. e problema de regulatorul de turatzie a pompei de injectzie, ori avans pus prost la punct. Ce tip de pompa e si cit fum scoate ?
    Trei. Vibratzie ciudata e ambiguu. Detaliaza.
    Patru. Un arc rupt sau mai obosit.

    Si pe viitor, foloseshte titluri cit mai aproape de ceea ce ai de zis, ca asta de l-am pus io acu. Problema cotidiana e cind mi-a ros catzelu papucii, nu cind imi dirdiie mashina...

    Comment


    • #3
      am vayut si eu ieri la mine chestia asta am atins ceva pe dedesubt ...si am intrat sub masina si am vazut o mufa mai lunguiata care pleaca de pe cutie cu niste cabluri si era cam ..... acolo este problema?

      Comment


      • #4
        La W124 e alta gaina in alta traista. Aici vorbim de Cobre.

        Comment


        • #5
          Vizavi de vibratie, ea are o frecventa si intensitate care creste de la 70 pina la vreo 90 km/h si pe urma scade, astfel incit, dispare dupa 100 km/h. Te simti ca si cum ai fi linga o masina de spalat la centrifuga. Fostul proprietar mi-a spus ca poa' sa fie de la cardan, dar am remarcat ca tu ai rezolvat o problema asemanatoare schimbind o piesa de directie. Oricum, la prima intilnire poate vezi mai multe.
          Nu pot sa-ti dau detalii despre pompa. Nu ma pricep. Nu stiu nici din ce an e motorul.
          Oricum, sarumina pentru informatii.

          PS: Nu prea scoate fum.
          Last edited by Danny_bb; 03-11-2008, 10:38 AM.

          Comment


          • #6
            E clar. Regulatorul pompei e varza.
            Doi. Daca e facuta dizel, s-ar putea sa aiba cardan facut artizanal. Si d-aia vibreaza. Bagare sub mashina si verificat primul tronson de cardan, daca e sudat.

            Comment


            • #7
              Si cam cit de tare ar trebui sa ma bucur sau sa ma intristez ca regulatorul pompei a dat coltu. Nu te mai bat la cap, DOK, dar asta e teama mea cea mai mare. Ne vom vedea la intrunire si atunci poate imi scrii o lista.(Vin cu un caiet mare)
              Azi spre exemplu a ramas tot asa cu vibratia dar trage foarte bine. Nu mai stiu ce sa zic.
              Traiasca.

              Comment


              • #8
                vibratia poate sa fie de la:
                cardan slab (din suruburi)
                cardan descentrat (a fost putin curbat, indoit, sudat, ovalizat, etc)
                flansa cardan rupta sau uzata (a facut joc)
                vre-un rulment nasol
                tobe slabe din tampoane care bat pe sub masina

                Comment


                • #9
                  Masina mea e la al doilea cardan, fostul proprietar l-a schimbat cu un sh care nu uruia deloc pe masina donatoare si p-asta uruie "oleaca" la trecutul din treapta superioara, Dok stie ca a mers cu ea. Eu zic s-o lasi asa ca n-are nici pe dreacu'.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #10
                    Cobra 300 Desel vibratii

                    Stimati colegi ,
                    de regula dupa demontarea articulatiei cardanice ,repararea ei ,si montajul
                    pe masina este recomandat sa se faca o echilibrare dinamica a intregii articulatii (toata transmisia cardanica ). Aceasta echilibrare se face pe masini
                    speciale de echilibrat dinamic.Daca piesele schimbate sint originale ,prin cantarire au aceiasi greutate ,si MAI ales se respecta regula de montaj a transmisiei in aceiasi pozitie cum au fost initial ,sant sanse sa se obtina rezultate bune (adica sa nu mai tremure masina atunci cand frecventa de rezonanta a transmisiei cardanice este aceiasi cu cea a cariseriei -fenomen care se petrece la anumite turatii ale transmisiei cardanice).Va dati seama ca daca un surub schimbat are diferenta de greutate fata de cel original ,atunci pot aparea probleme de dezechilibru dinamic ...de ex.
                    de asemeni am si o cutie automatica de 300D.Poate intereseaza pe cineva . Eu am cu cutie manuala...dar am vrut sa vad cum functioneaza una automatica.
                    cu stima
                    steen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by steen View Post
                      Stimati colegi ,
                      de regula dupa demontarea articulatiei cardanice ,repararea ei ,si montajul
                      pe masina este recomandat sa se faca o echilibrare dinamica a intregii articulatii (toata transmisia cardanica ). Aceasta echilibrare se face pe masini
                      speciale de echilibrat dinamic.Daca piesele schimbate sint originale ,prin cantarire au aceiasi greutate ,si MAI ales se respecta regula de montaj a transmisiei in aceiasi pozitie cum au fost initial ,sant sanse sa se obtina rezultate bune (adica sa nu mai tremure masina atunci cand frecventa de rezonanta a transmisiei cardanice este aceiasi cu cea a cariseriei -fenomen care se petrece la anumite turatii ale transmisiei cardanice).Va dati seama ca daca un surub schimbat are diferenta de greutate fata de cel original ,atunci pot aparea probleme de dezechilibru dinamic ...de ex.
                      de asemeni am si o cutie automatica de 300D.Poate intereseaza pe cineva . Eu am cu cutie manuala...dar am vrut sa vad cum functioneaza una automatica.
                      cu stima
                      steen
                      Ia zi, domnu' Steen, care e treaba cu cutia automata? La ce bani se da? Este cutie de diesel? Sunt interesat.

                      Comment


                      • #12
                        si eu sunt curios daca imi pica a mea doamne feri sa stiu la ce sa ma astept

                        Comment


                        • #13
                          Cutia de Cobra n-are nici o legatura cu aia de W124. Cit despre echilibrarea dinamica, la Mercedes nu se pune problema. Datorita modului in care este dispus cardanul, nu ai cum sa il loveshti. Probleme apar la flanshe, la manshonul intermediarului, la cardane sudate. Atit si nimic mai mult. Cardan original descentrat de Mercedes nu exista, ca d-aia e Mercedes. Poate la gloabele astea mai noi. La astea antice nu.

                          Comment


                          • #14
                            De unde sti ca vibratia e de la cardan ? Daca e vorba de un 300 d pot fi si alte motive. Echilibratorul de vibratii ptr cardan( fie e rupt sau lipseste ) sau mi s-a intamplat si mie lipsa unui inel de cauciuc de la toba finala, da nastere la o vibratie ce se transmite la toata caroseria.
                            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                            Comment


                            • #15
                              Cel mai probabil. Fost benzina, facuta dizel automat, in Bucureshti nu se strofoca ashtia sa ii gaseasca un cardan la dimensiuni. Si il fabrica... deh...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF