Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme racire motor + altele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Despre cutie tu stii,in principiu iesi mai ieftin sa pui alta....radiatorul cand il cureti tre sa il iei in sens invers fata de cum trece apa

    Comment


    • #17
      La w123 elicea e prinsa cu 4 suruburi de fulia pompei de apa si nu are vascocupla. Cureaua de alternator poarta si pompa de apa - e bine intinsa? Scoate termostatul de tot si verifica daca se mai incinge motorul. Daca nu, ala e de vina.Ce daca-i nou? Daca tot se incinge verifica pompa de apa (demonteazo si uite la rotor daca nu se invarte in gol pe ax). Eu n-am avut confuzorul ala de plastic niciodata si trag dupa el platforma de 2tone de la piatra la galati si nare nik. Da radiator de racire ulei ai pe masina?

      Comment


      • #18
        radiator de racire ulei nu cred ca am .
        curelele sunt noi, intinse foarte bine. o sa verific din nou termostatul sa vad care i treaba cu el .

        Comment


        • #19
          Radiatorul de ulei e langa cel mare si e legat la filtru de ulei cu 2 furtune. In filtru de ulei exista un termostat de ulei reglat pe 95 de grade si tine uleiul la aceasta temperatura (functioneaza cam la fel ca circuitul de racire cu apa).A fost optiune pe W123. Fa o masuratoare a temperaturii apei din motor cu un termometru cu laser sau cu unul cu termocuplu. Poate s-a decalibrat un pic sonda de temperatura sau ceasul indicator. Daca motorul sta fix la 100 grade indiferent de sarcina inseamna ca totusi termostatul isi face treaba. Sunt termostate si cu temperaturi mai mici la deschidere. Deasemenea termostatul poate fi si reglat prin modificarea curburii tablelor de pe fata fara bulb insa trebuie sa faci o "intalatie" compusa dintr-un vas cu apa pus pe o sursa de caldura, in vas pui un termometru de sticla si termostatul. Incalzesti mustaria pana deschide termostatul. Cu un patent ajustezi lamelele de care am zis pana se deschide la o temperatura mai mica citita pe termometru. "Practica" ar fi bine sa o faci pe termostatul vechi. Succes!!

          Comment


          • #20
            Pentru bodi1:"caraitul" despre care zici vine de obicei de la faptul ca sincroanele nu-si mai fac bine treaba de a aduce pinioanele pereche la aceeasi turatie inainte de a se cupla. Totusi mai intai sa verifici tijele de la cutie (poate ai vreuna indoita sau vreo siguranta sarita la capete) si bucsele de actionare in care intra tijele (ai trei tije: viteza1+2 o tija, viteza 3+4 o tija si marsarier singur). De regula probleme apar la viteza a II-a.

            Comment


            • #21
              multumesc pentru sfaturi, insa am decis ca voi trece la cutie automata, o am deja ,
              dupa ce ii cumpar filtru si ulei , o sa merg sa o montez
              Cu circuitul de racire am facut in felul urmator:
              am scot tot antigelul , am luat o solutie de curatat radiator + sistem de racire, am tinut motorul pornit astfel incat sa isi faca treaba solutia respectiva ,
              apoi schimbat antigel + apa distilata, apa sta in permanenta la aprox. 90 grade.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF