Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme racire motor + altele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme racire motor + altele

    am observat ca la a mea cobra, de ceva timp se supraincalzeste motorul
    asa ca am hotarat sa i curat radiatorul ,
    am schimbat termostatul,
    am schimbat pompa de apa,
    am pus antigel nou ,
    iar pe drum de la service acasa, mers normal, apa statea la aprox. 100 grade
    ceva idei ?

    a doua mare problema e ca , in treapta a treia face un zgomot foarte urat, o bataie mecanica, care ma cam sperie sincer .. am inceput sa conduc 1-a, a 2-a, a 4-a .
    cand bag in a patra ,se aude caraitul acela tipic autobuzelor vechi
    stie cineva care ar putea fi problema, si cam la ce costuri sa ma astept ?
    va multumesc

    240d, 1982, 4 trepte manuala

  • #2
    nimeni, nici o idee ?

    Comment


    • #3
      Daca pompa, termostatul si radiatorul sunt oki poate fi garnitura de chiulasa; nu-i atat de greu de schimbat dar nici usor. Cutia de viteze se poate remedia sau inlocui daca estimativ e mai ieftin ... eu unul asa cred ca iesi mai ieftin daca o inlocuiesti.

      Comment


      • #4
        Salut,sunt si eu destul de patit cu apa si racirea si toate cele,la un 124 dar racirea e aceiasi la orice masina de aceea imi permit sa comentez aici,daca ai vascocuplaj sau magnetocuplaj din ala la elice e posibil sa nu functioneze corect,sau cum a zis colegul mai sus sa ti se fi dus garnitura de chiulasa(simptomul pentru garnitura ar fi uleiiul din motor bagat in circuitul de racire,ar trebui sa ai ulei in vasul de expansiune)

        Termostatul nou la cat deschide circuitul?
        SOnda de pe chiulasa care indica temperatura in bord e oK?

        Comment


        • #5
          termostatul nou , deschide la 82 grade
          sonda de pe chiulasa nu am verificat-o , iar ulei nu am gasit in circuitul de racire ,
          desi e posibil sa fie dusa garnitura, deoarece motorul e destul de murdar de ulei peste tot

          Comment


          • #6
            Pai daca nu ai ulei in apa,e bine garnitura de chiulasa e ok,uleiul de pe motor probabil pe la garnitura de la capacul de la culbutori ti-l da afara....
            Verifica cd e apa la 90 100grade ,dupa ce deschide termostatul cu palma radiatorul si vezi daca e fierbinte peste tot
            Si vezi si elicea cum e,cred ca ai vasc din ala si e cam dus

            Sper ca ti-am fost de folos

            Comment


            • #7
              ma poate ajuta informa cineva?
              am cumparat un e200,1991,benzina,combi,s124 sau w124 nu stiu sigur, cu 300 euro,e mult,putin?am luat-o sa merg la munca dar imi place foarte mult.are ceva probleme nu grave dar...sper sa le rezolv in Ro.la ce temp ar trebui sa porneasca termocupla?
              Last edited by Daniel.B; 04-02-2011, 23:16 PM.

              Comment


              • #8
                Deja trebuie sa postezi la PROBLEME TEHNICE W 124 si termocupla in principiu declanseaza la 90 de grade si raceste pana la 85 dar am vazut unele care porneau la 100 de grade si raceau pana la 90,deci difera in functie de termocupla,trebuie sa detaliezi tu putin...
                Pretul e mai mult decat OK

                Comment


                • #9
                  verificat radiatorul cu motorul cald, la 100 grade
                  partea de sus este calda, iar jumatatea de jos este sesizabil mai rece. dar asta cred ca e normal , nu ?
                  imi lipseste difuzorul de plastic de pe radiator,asta sigur influenteaza fluxul de aer, dar asa era si pana acum si nu aveam probleme de racire

                  mi am comandat insa si un difuzor intre timp . sper ca asta sa mi rezolve problema

                  Comment


                  • #10
                    Aha,pai comanda-l dar nu stiu sa zic daca acolo e buba,cred ca vascul nu isi mai face treaba cum trebuie....

                    Comment


                    • #11
                      vascul = termostat ?

                      Comment


                      • #12
                        Nu vascocuplajul e piesa care iti face sa cupleze elicea de la racire pe masura ce temperatura motorului trece de 80 de grade,tu tre sa te uiti cum se invarte elicea aia cand ai motorul fierbinte

                        Comment


                        • #13
                          eu am doar elicea care este legata de motor , nu si cea electrica.
                          se invarte la fel in permanenta

                          Comment


                          • #14
                            De aia care e pe motor vorbesc eu...in aia e mecanismul pe nume vascocuplaj,in partea aia din mijloc,cu motorul oprit incearca sa invarti de elice daca nu se invarte inseamna ca e pusa pe direct si atunci problema ta e de la sonda cu temperatura in bord sau radiator,daca se invarte usor inseamna ca nu e blocata si vascocuplajul exista dar e posibil sa nu lucreze cum trebuie...

                            Comment


                            • #15
                              da, este pusa pe direct
                              deci prin eliminare raman sonda sau radiatorul . o sa i fac un flush la radiator, daca nu rezolv nimic voi schimba senzorul respectiv. merci mult pentru informatii!

                              p.s. referitor la problema cu cutia,
                              am gasit o cutie automata la un coleg de pe forum , si voi renunta la manuala

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF