Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare podea Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Restaurare podea Cobra

    Stiti cumva cum se poate restaura o podea de Cobra, folosind izolatorul fonic utilizat de fabricant ?
    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

  • #2
    Eu am facut o treaba de compromis acum un an. Aveam o gaura destul de mare de-a lungul pragului din stanga. Am pus un strat de spuma poliuretanica, un strat de plasa de fibra de sticla drept armatura, inca un strat de spuma, peste care am pus o bucata de plastic rezistent la intindere. Si... surpriza. La un an de mers, sta acolo bine mersi fara sa dea semne de oboseala. Trebuie insa sa ai mare grija cum aplici spuma: trebuie strat foarte subtire ca altfel se umfla shi iti "cotropeste" jumatate din habitaclu! Stima!

    Comment


    • #3
      Eu as dori sa o restaurez la nivelul cum a fost facut de fabrica, fara a se observa reparatia respectiva.Oricum multumesc ptr ajutor.
      Prostia si Hotia au cucerit Romania.

      Comment


      • #4
        Tai bucata de metal fie din una pt. dezmembrari (daca o gasesti sanatoasa) sau daca ai tinichigiu bun ti-o face el, ori o comanzi noua, bucati de caroserie au si astia de la elit dar e tabla subtire, turceasca, si o antifonezi ca lumea.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Intrebarea este mai mult decit bizara...

          Comment


          • #6
            Revin cu precizari. Ma refer la izolatorul fonic ce se pune in interiorul caroseriei un fel de carton gudronat si care este lipit pe podea. Scuze ptr informatiile inexacte.
            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

            Comment


            • #7
              Antifon dat in mai multe "maini", cred ca e cea mai la indemana. Un antifonat costa 2 mil de lei vechi, m-am interesat.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • #8
                Ma gindeam intr-o vreme sa fac izolatzie cu buret subtzire, in genul aluia care se pune sub parchet, imbibat in antifon cauciucat. N-am incercat ideea, dar banuiesc eu ca ar tzine shmekeria...

                Comment


                • #9
                  Cel mai sanatos e sa dai cu sudurici, ici colea dupa care bagi panza si nivelezi suprafetele bine, po sa pui petic si tu, acasa asa cum fac eu, nu cu autogen ca incalzesti tabla si o nebunesti de cap, ci cu puncte se sudura, pac pac pac pac si iese de-ti dau lacrimile coleg!!! plangi de fericire cand vezi cum ca n-ai rugini!! in coada am bagat autogenu da cu ea nu circul mult asa ca nu e probleme, sablarea pe dedesupt e musai!!
                  La izolari nustiu! ca nu folosesc!!!
                  Last edited by pneu; 02-19-2008, 16:40 PM.
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #10
                    Cunosc pe cineva care a antifonat masina cu lac, antifon, tot felul de fibre combinate cu sac gros de rafie, podelele erau asa de tari ca nu le strapungeai nici cu bormasina. Tipul e tamplar si le are cu lacurile, vopselurile etc. Din pacate s-a rupt calul ca era coapta toata (dacie). Oricum podelele facute acum ceva ani in combinatia asta rezista si azi, cu toate ca rabla a ajuns cotet de gaini.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #11
                      Puii mei eu prefer tabla goala data cu ceva antifon subtire lovituri de ciocan alea, ca sa vezi ce si cum mai apare, ca daca dai gros sablarile mele preferata devin vise taika!!!
                      Unde apar figuri, le ordonam in ordinea gravitatii si ne ocupam de ele cu atentie si magala, numa asa masina e frumoasa, din partea mea pe dedesupt tre sa arate bine ca si deasupra o sa fac poze sa vedeti!!! la coada ca la coabra mai e oleak de frekare!!! vreau gantz!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pneu View Post
                        Cel mai sanatos e sa dai cu sudurici, ici colea dupa care bagi panza si nivelezi suprafetele bine, po sa pui petic si tu, acasa asa cum fac eu, nu cu autogen ca incalzesti tabla si o nebunesti de cap, ci cu puncte se sudura, pac pac pac pac si iese de-ti dau lacrimile coleg!!! plangi de fericire cand vezi cum ca n-ai rugini!! in coada am bagat autogenu da cu ea nu circul mult asa ca nu e probleme, sablarea pe dedesupt e musai!!
                        La izolari nustiu! ca nu folosesc!!!
                        Cum sudezi mata' electric tabla de 0.7, hai sa zic 0.8?Are cobra mai mult de atat?Poate doar cu MIG MAG.Sablare = frecare cu smirghel,sau ai fun dispozitiv?

                        Pentru antifonare,treaba cu armatura de sac,zic eu ca e cea mai buna.Socra-miu a facut asa la dacie si e beton pana in ziua de azi (incepand cu acum fo doajdeani),dar in loc de antifon a dat-o cu o vopsea de vapoare .Acum cred ca se gasesc tot felul de chestii,la fel de destepte.Un lucru foarte important, inainte de operatiunea asta,este eliminarea ruginei prin aplicarea de substante gen Feruginol, sau ceva similar.Am vazut odata o chestie d-asta, care trasforma rugina intr-un oxid, cu rol protector .Oricum ,daca nu cureti bine rugina si nu previi reaparitia ei, e ca si cum ai pune cel mai scump si destept leucoplast, pe un buboi plin cu puroi - un timp e bine,p-orma...
                        Last edited by bulgaru; 02-20-2008, 15:57 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bulgaru View Post
                          aplicarea de substante gen Feruginol.
                          Exact asa a facut si tipul asta de ziceam, in combinatie cu sacul ala si o vopsea f. groasa, acu' nu stiu daca era de vapoare sau nu, dar mai e vestita "lovitura de ciocan".
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #14
                            Sablare nu e frcare cu smirghel, frecare cu smirghel e frecare cu smirghel, sablare e sablare!!!
                            Mda, am un aparat confectionat si sudez cu el, chiar am sudat cu puncte, tabla mult mai subtire decat cea de pe masina, capota de portbagaj de la coada are un petic de genu asta, foreaza si ai sa vezi ca se poate!!! tabla de pe coada are un mm, cam asa!!! Ma refer la peticele mici, am uitat sa precizez, nu la bucati de podea care cad!!! Daca masina este putreda ajungi la pensie repede pana o faci!!!
                            Last edited by pneu; 02-21-2008, 10:21 AM.
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment


                            • #15
                              Stiu si eu ce-i aia sablare,eu te intrebam daca ai ceva cumparat,sau artizanal pt sablat, sau daca te refereai la smirghelit.Acum am inteles ca nu vorbeai de smirgheleala,deci ramane intrebarea:cu ce sablezi?Sudura electrica in puncte la tabla de unu,cred ca merge cu amperaj mic si electrozi...de cat?Ai electrozi de unu?Dar la cobra nu cred sa fie tabla asa de groasa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF