Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare podea Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu stiu sincer ce electrozi am, i-am mostenit de la batranu meu, aparatu artizanal isi face treaba si prinde tablurie super bine, la vara o sa lucrez iar cu el, ideea e ca sudeaza tabla subtire, am pus un peticel super subtire...
    Cand o sa sudez iar deschid un topik pe forum sa dezbatem subiectu cu poze kalumea!!!
    Eu personal -sablarile- le fac cu flexu si in botu lui pun o perie de sarma tare!!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      Originally posted by pneu View Post
      Nu stiu sincer ce electrozi am, i-am mostenit de la batranu meu, aparatu artizanal isi face treaba si prinde tablurie super bine, la vara o sa lucrez iar cu el, ideea e ca sudeaza tabla subtire, am pus un peticel super subtire...
      Cand o sa sudez iar deschid un topik pe forum sa dezbatem subiectu cu poze kalumea!!!
      Eu personal -sablarile- le fac cu flexu si in botu lui pun o perie de sarma tare!!
      Te-am prins colegu' - asta nu-i sablare!!!E periaj, sablare vine de la "sandblasting" adica "suflare cu nisip",n-are nici o treaba cu sarma.Nu prea am vazut pe la noi nici macar ateliere de sablat,daramite oameni ca noi, cu dispozitive d'astea.Dar ma interesa si d-aia te-am intrebat.

      Comment


      • #18
        De acord cu Bulgaru - aia e sablare ....operatiune de care eu inca n-am auzit sa se faca pe la noi din pacate .....in reconditionari de caroserii este mai mult decat necesara ,fiindca nu deformeaza deloc locul prelucrat, ....ar mai fi fain ca dupa sa se si faca o baie in solutie de acid ca sa se vada ce mai e otel pur, fara pic de rugina din acea caroserie...peste care se vine restructurare...Pana se vor initializa si prin Romania kestii d-astea, flexul, peria de sarma si smirghelul vor fi inca la mare cautare ...iar daca sunt folosite cu indemanare pot realiza minuni...Scuze pentru interventie.
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #19
          Maşini de sablat se găsesc în Ungaria, pentru cine doreşte. Preţul uneia este pe la 6 mii EURO. Am văzut două variante, una în sensul clasic cu nisip extrem de fin şi una cu nişte alice de fier, care erau -cea mai mare parte- colectate într-o tavă şi se refoloseau.
          Munca de restaurare cere atât pricepere cât şi o răbdare enormă şi lucrurile pot arăta la final, ca în original, poate chiar mai bine, (mă refer la grosimea tablelor utilizate de tinichigiu). Crucială este pregătirea zonelor adiacente. Dacă reuşeşti să elimini complet zonele oxidate, (prin periere, sablare, polizare, etc.) in acel loc, sigur nu o să fie nevoie de o nouă intervenţie. Asta cu condiţia să protejezi eficace tabla. Sudurile, cel puţin la meşterul la care merg eu când mai am câte o problemă, se fac cu aparatul de sudură cu fir, în atmosferă protectoare de argon. Nici vorbă de electrozi, mască şi alte antichităti. Tabla rămâne rece, nu se deformează deloc. La el în atelier, nici nu am văzut vreodată aparat de sudură oxiacetilenic sau din celălalt cu electrozi. Tot ce este indoit în urma unui accident se îndreaptă la rece, prin tragere cu presele sau lovire în locuri numai de el ştiute.
          Nu eşti aşa departe de Arad, dacă vrei, îţi pun o pilă, numai să nu vrei repede!

          Comment


          • #20
            I-mi cer scuze ptr interventie, dar cred ca nu m-am facut inteles. Nu ma refer neaparat la prelucrarea podelei ci mai degraba m-ar fi interesat ce material a folosit fabricantul la izolarea interioara, dupa cum spuneam mai devreme, material care se afla lipit de podeaua masinii, un fel de carton gudronat.
            Prostia si Hotia au cucerit Romania.

            Comment


            • #21
              Pentru sablare - este necesar un compresor mai sanatos si un pistol de sablat ( circa 1 milion ) care se gaseste si la Bricostore sau la Hornbach. Desigur este o sablare la nivel de amator, dar da rezultate. Pulberea folosita la sablare - aici este o intreaga teorie - se gasesc informatii pe net. Nu este o problema de gasit, problema este ca eu am gasit numai in cantitati foarte mari. Merge si cu nisip fin cernut.
              O sudura bune se face in mediu de argon (MiG -parca). Dar la fel de bine exista sarma care are fluxul inauntru si nu mai este necesara butelia de argon. Rezultatele sunt foarte bune chiar daca sirma este putin mai scumpa. Pretul unui aparat de sudura este in jur de 10 milioane ( cele mai ieftine )
              Se mai poate suda si cu invertor ( in curent continuu), cu electrozi de 2 mm sau mai subtiri. Eu am gasit un astfel de aparat la Metro ( Einhell ) cu cinci milioane. Merge perfect.

              Dupa sudura, se curata bine si se pasivizeaza tabla rapid - e bun Feruginolul, apoi se grunduieste. Asa se pune tabla la adapost. Dupa aceea se terosoneaza, chituieste, vopseste, in fine, tot ce se doreste.

              Inca ceva: dupa sablare, se curata tabla bine cu aer comprimat si nu se atinge cu mana ( fara manusi curate ) pana nu se pasivizeaza.

              Comment


              • #22
                Treaba despre care zicea dok e buna,cu folie PEE (ce se pune sub parchetu laminat), un strat mai gros sau doua mai subtiri, fac treba de minune.Se lipesc cu antifon, dai o tura de antifon, lipesti primul strat, astepti sa se usuce si procedezi la fel cu al doilea.E o munca migaloasa da merita.Am facut mai demult pe dacie si da rezultate: izolatie termica si mai ales fonica(stiu ca am fost un pic sarit sa bag atitia bani in dacie da pe vremea aia eram pasionat, nevoie mare.Oricum m-o dus mult dacia aia, si inca e intreaga si in ziua de azi). - asta la interior.Exterior : curatat bine si 2 -3 straturi de antifon peste grund.

                aaa..........antifonu musai siliconic.............nu alte zemuri chioare.E mai scump da merita.
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #23
                  Iauzi domne afli lucruri noi si se clarifica unele vechi, bun asa!!!
                  Se mai poate suda si cu invertor ( in curent continuu), cu electrozi de 2 mm sau mai subtiri. Eu am gasit un astfel de aparat la Metro ( Einhell ) cu cinci milioane. Merge perfect. DE ASTA N AM STIUT!!!
                  W110-2.0 D 1966
                  W115-2.0 D 1971
                  W123-2.4 D 1982

                  Comment


                  • #24
                    M-ash fi apucat sa-mi fac podeaua la Cobra singur, dar nu am timp si nici nervi. Cred ca o s-o faca bulgaru, are tot ce ii trebuie. Sint curios cum o ieshi si cum se procedeaza, sint cam paralelipiped la table. Teoretic shtiu ce trebuie facut, ochi am (ma rog, cit a mai ramas, atita timp cit am foarte multa lumina vad bine detalii). dar nu am mina.
                    Momentan, la Cobra verde cu care ma mishc acum, in lipsa podelelor, s-a folosit placaj, sac de iuta si clor-cauciuc. O metoda provizorie care a tzinut al dracu de bine toata iarna. Si se mirau totzi cum de e cald in ea, la cit e de ciuruita. N-am avut buret de parchet la indemina, ca il puneam pe ala micu la munca suplimentara. dar a ieshit destul de bine si asha. Decit vedere la asfalt...

                    Comment


                    • #25
                      Se poate zezolva tipic pentru noi romanii si cu skoci!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #26
                        Invertoru' face absolut acelasi lucru ca si trasformatoru' de sudura,singurul avantaj e ca e mai usor.Sudura cu electrozi de doi pentru tabla de la masina - nu cred pana nu vad!Eu am sudat, cu chiu, cu vai la un gard (cu electrod de doi) tabla de unu!

                        Comment


                        • #27
                          Am avut si io un aparat care dadea gauri in tabla dapa sa o mai sudeze!!! am sa fac la vara iar petice si pun poze!!! o data mi-a mers de ce nu mi-ar merge si a doua oara???
                          Numa rugini sa n-ai ca in rest se rezolva domne!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by bulgaru View Post
                            Invertoru' face absolut acelasi lucru ca si trasformatoru' de sudura,singurul avantaj e ca e mai usor.Sudura cu electrozi de doi pentru tabla de la masina - nu cred pana nu vad!Eu am sudat, cu chiu, cu vai la un gard (cu electrod de doi) tabla de unu!
                            Nu chiar. Arcul electric se formeaza mai usor, este mai stabil si controlabil.
                            Sudura se face in puncte nu in cordon continuu.
                            Pentru o tabla groasa de 0.7 - 1 un sudor cu putina experienta nu ar trebui sa aiba probleme.
                            La ruginituri, de acord, le arde si nu tine.
                            Oricum, cea mai buna este sudura in gaz protector. Si aceasta gaureste daca nu stii sa sudezi.

                            Comment


                            • #29
                              Argonu e bun cica!
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by pneu View Post
                                Argonu e bun cica!
                                La table de otel merge si CO2.E mai "eftin"!

                                Intrebare pentru Hobbysat: ai sudat tu personal tabla de 0.7, cu electrod de doi,sau ai auzit pe la unu' si altu'?
                                Last edited by bulgaru; 02-25-2008, 11:15 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF