Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    se gasesc Cobre pe la noi cu motorul ok..? compresia buna' zice doktorul ca daca e Cobra e bine dar nu e prea fain sa o tragi toata iarna... daca are motorul varza... se poate rezolva oare daca nu sta asa bine cu compresia.. cu un set motor o secmentare ceva.. si sa mearga...?
    https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

    Comment


    • #47
      dottore,toate w123 break au amortizoare din cele deosebite pe spate sau e optziune?am un amic ce ma dispera cu mailurile sa ii gasesc o cobra draguta break,am dat de una 82,e 240 cu aer conditionat,180000km certificati,alba, super curata,piele,cere 3500 euro

      Comment


      • #48
        Nu-i optiune.. e standard la break..

        Comment


        • #49
          @noapte in cuba
          Semeni cu mariussica. Cobre sunt si cazaturi si bune, ca orice marca veche. Avantajul e ca daca o nimeresti buna n-ai treaba. Cand incepe sa pica nici dreacu' nu te mai scapa, pica toate, trebuie sa scapi de ea repede.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #50
            ideea e atunci cind pica ceva sa remediezi,nu sa le lasi sa se adune....

            Comment


            • #51
              nu prea imi place ideea sa scap de ea cand incepe sa pice'.... sunt de parere ca mai bine remediezi problema decat sa cumperi 10 masini si sa le tot schimbi bine acuma poate nu am pe deplina dreptate, dar asta e parerea mea' cand cade ceva o faci' nu stiu poate ai dreptate ca daca pica ceva pica mai multe .. nu stiu ce sa zic.. poate amandoi avem dreptate
              https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

              Comment


              • #52
                Am o mica chestie care ma sacaie, nu mai vreau sa deschid topic nou pt. asta. Nu-mi mai tasneste apa la parbriz de ceva vreme. Motorasul caraie, lamele se invart, bumbii aia dupa capota nu sunt infundati ce m. ma-sii are? Am zis ca e un dop de gheata, da acum e cald afara, cu plus, merg cu ea aproape zilnic deci trebuia sa se dezghete si ma-sa... (presupun).
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #53
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  dottore,toate w123 break au amortizoare din cele deosebite pe spate sau e optziune?am un amic ce ma dispera cu mailurile sa ii gasesc o cobra draguta break,am dat de una 82,e 240 cu aer conditionat,180000km certificati,alba, super curata,piele,cere 3500 euro
                  La 35 de sute nu cere mult, daca are si aeru pe ea...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by carmine View Post
                    Am o mica chestie care ma sacaie, nu mai vreau sa deschid topic nou pt. asta. Nu-mi mai tasneste apa la parbriz de ceva vreme. Motorasul caraie, lamele se invart, bumbii aia dupa capota nu sunt infundati ce m. ma-sii are? Am zis ca e un dop de gheata, da acum e cald afara, cu plus, merg cu ea aproape zilnic deci trebuia sa se dezghete si ma-sa... (presupun).
                    Poate nu mai e lichid in rezervor
                    Vezi la "butoiu" ala care face imparteala la sprituitoare,e ca un fel de supapa care deschide la o anumita presiune, scoate furtunu care mere la el sa vezi daca vine lichidu pana la el. Poate o prins ceva mizerie.Se poate desface numa vezi sa nu strici cauciucu in care e tras, ala e de fapt supapa.

                    LE: ca sa nu mai inghete baga niste alcool tehnic,eu unu asta folosesc, ca pe lichid scria -25 si el la -10 facea cristale deja.
                    Last edited by claub79; 01-16-2008, 21:44 PM.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #55
                      Are lichid, e saracia plina. Uite la butuioasu' ala nu m-am uitat. O sa fac asta maine.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #56
                        scoate furtunasul din motoras si da-i la stropitori si vezi daca arunca motorasu, daca nu inseamna ca e bolnavior (sau a tras un gunoi m mare)

                        Comment


                        • #57
                          ai rezolvat problema.. ?
                          https://www.facebook.com/W123MercedesBenz

                          Comment


                          • #58
                            S-a rezolvat, se blocase motorasul, l-am scos de pe vas, i-am desfacut capacul, am rotit rotorul cu mana, l-am curatat, am curatat capatul ala pe care se invart carbunii (e foarte greu sa-i pui capacul la loc fara sa spargi carbunii, am folosit niste litze cu care i-am tras pe lacas) acum merge. Am sa incerc sa nu ii mai pun in vas doar apa.
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #59
                              Salutare,

                              dupa cite stiu eu modelul cobra W123 se imparte in patru (4) serii:

                              -0,5 11/75–08/76
                              -1 08/76–07/79
                              -2 08/79–07/82
                              -3 08/82–01/86

                              - majoritatea diferentelor se observa pe interior. Intre seriile 0,5 si 1 sunt chiar niste diferente neglijabile.

                              Faruri "sealed beam" au avut doar modelele americane si nu sunt admise in Europa.

                              Farurile patrate au fost montate pe:
                              -toate 280 si 280E
                              -200II, 230E, 250, toate dieselurile incepind din 09/82
                              -toate coupe-urile

                              Farurile rotunde au fost montate pe:
                              -200, 230, 250, toate dieselurile pina in 09/82

                              Pina acuma am avut 2 cobre - un 200D si un 300D - trebuie sa spun ca modelul 300D(8-10l) avea un consum mai redus decit modelul cel "mic"(ca. 10-11l).
                              Referitor la acceleratie (este cuvintul gresit defapt in legatura cu modelul 200D cu 60CP) din punct de vedere subiectiv aveam impresia ca este si mai lent decit un bot de cal cu 55CP.
                              In schimb avea o viteza max. de 160km/h dupa tahometru pe autostrada. Cu 300D si 88CP mergi la acelasi consum si cu 180km/h dupa ceas.

                              Daca gasesti si iti permiti cauta sa iei un 240D cu 72CP - nu cred ca vei regreta, zic eu. De preferat ar fi un exemplar din seria a treia, sunt cele mai neproblematice, dar si o cobra din prima serie isi are farmecul (mai ales fara servo directie).

                              doktore: dupa cite stiu eu servo directia a devenit standard doar din 09/1982. Oricum cam 90% din cobrele vindute inainte de 82 au fost comandate cu servo ca si extra.

                              tare as vrea sa incerc un w123 240D fara servo...macar nu are jocul acela neplacut din caseta.
                              Last edited by doktor4carz; 01-22-2008, 11:10 AM.

                              Comment


                              • #60
                                Anii sint relativi. 75 ar fi an specific, pentru ca sint destule diferentze intre primele Cobre si alea din 76. Reglajul pe inaltzime la scaunul shoferului la 75 nu e. In 77 a aparut dublura de tabla la balamalele capotei de la motor, care inainte lipsea. In 78 a disparut, la motoarele de 4 diesel, pompa de injectzie cu tragaci, si s-a inventat oprirea din cheie. 79 a fost an de tranzitzie, a aparut volanul scobit, coaja de bord cu alta textura, elemente de interior restilizate, care a tzinut pina in 80. In 81 a aparut o noua generatzie de motoare, bujia mica la dizel si motorul negru la benzina, plus alte detalii de interior, gen comanda la dirijarea aerului sus-jos cu doua manete, nu cu una singura, ca pina atunci. In 82 a aparut un nou tip de interior, cu scaunele scobite la partea dorsala, ca sa le incapa mai bine genunchii la fraerii de stau in spate, alt design la aparatura de bord, alte lampi de plafon, cu temporizare, plus diverse chestii, care pina atunci erau optzionale, au devenit standard. Dupa 83 si pina la finalul productziei, s-au mai adaugat citeva detalii, care tzin tot de finisaj exterior. Deci e cam greu de categorisit Cobra pe serii, ca i s-au adus modificari cam in fiecare an. Tocmai de aia imi e mie ushor sa identific anul de fatare a uneia. Si, implicit, sa-mi dau seama daca e facuta la serie...
                                Coupe-urile nu au avut faruri patrate inainte de 82 ca standard. Erau optziune. Am samsarit acu citziva ani un cupeu din 79, 230 motor alb, de Germania, cu bari de 280, fara flaps de cauciuc. Daca asha a vrut neamtzu...
                                In legatura cu servodirectzia, un lucru imi e cert. Cobra dupa 77 fara servo ochiul meu n-a vazut. Si m-am saturat de atitea Cobre... Ma rog, o putem numi optziune standard...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF