Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reducerea poluarii la automobilele vechi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Apropo de chesti puse in rezervor, am auzit de la cineva pe care l-a indrumat un sofer batran din germania, ca se poate pune lichid de frana in rezervor si zice ca asta iti curata tot circuitul, inclusiv pompa, injectoare, cilindrii si ce-o mai fi pe acolo. Zicea ca ei puneau in microuz, cam la 80 de litrii de motorina, un litru de lichid. Bun ar fi si mai mult da ii prea scump. Mai zicea ca doua trei zile era un fum dupa ei pana se curatau toate cele. Stie cineva ceva despre 'Mitul' asta?
    MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
    MB W123 300D - 1982
    MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
    [B]

    Comment


    • #62
      Muszuke ar trebui sa punem o toba de esapament si un catalizator cu euro 5+ un brad la fiecare vaca )

      Comment


      • #63
        =)) Tare faza cu vaca. Legat de uleiul in rezervor am incercat si eu si intr-adevar masina nu mai afuma asa de tare si miroase si intr-un mare fel. Trebuia sa merg cu masina la RAR pt certificatul de autenticitate si nu eram foarte sigur ca nu se verifica si nivelul de noxe si am zis ca mai bine merg la sigur.

        Comment


        • #64
          Ulei in motorina

          Pentru cei dispusi sa experimenteze se pare( si spun se pare pentru ca personal nu am cum sa verific avand motor pe benzina ) ca se poate folosi cu succes ulei 2 T .

          Comment


          • #65
            Dani Coro - nu incerca asa ceva... nu mi se pare sanatos...intradevar curata ..dar curata de tot ...
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #66
              Buna, deci credeti ca ar fi o metoda de reducere a poluatri care sa fie recunoscuta de autoritati...un catalizator... ceva ??

              Comment


              • #67
                Concret ce ai vrea sa faci ? sa montezi catalizator pe o masina non euro ? Nu te sfatuiesc;omologarea se face in tunel la RAR si costa cam 2000 E

                Comment


                • #68
                  eu vin cu o solutie

                  Daca astia ai nostri sunt marlani cu normele de poluare si vor sa interzica non-euro, sale inmatriculam in Bulgaria ca ei nu au astfel de aberatii in sistem. Asa ca nu va faceti griji!

                  Comment


                  • #69
                    Eu cunosc personal pe cineva care a plantat experimental o suprafata de teren(nu stiu exact cit)cu rapita si cu usoare modificari aduse presei de ulei de floarea soarelui ,a scos un ulei pe care l-a folosit la tractor(comunist) si l-a testat si pe cobra personala a dinsului,aceasta ca si tractorul dealtfe au mers fara probleme.La tractor s-a simtit o usoara scadere de putere cind a implintat fierul(plugul)in pamint.Deasemenea ambele utilaje au inceput sa faca fente la pornire odata cu venirea frigului,dar pana atunci au mers doar cu ulei de rapita fara amestec cu motorina.Omul mai spunea ca in cazul lui treaba nu a fost prea rentabila dar era de parere ca la o suprafata mare de teren si cu o presa performanta s-ar putea ajunge cu pretul sub cel al motorinei.
                    Si inca ceva:rezidurile ramase in urma presarii rapitei le-a folosit cu succes la alimentarea cazanului de incalzire centrala al casei care de fapt functiona cu lemne.Si mai spunea ca reziduurile cu pricina se pot folosi si drept furaje pt animale (-le care au marit impozitele )as adauga eu

                    Comment


                    • #70
                      Fuel Meister II

                      Este o masinarie care am vazut-o intr-o revista "American Scientific" sau ceva de genul asta. Iti transforma uleiul vegetal ars in biodiesel. Merita atentia si chiar ma gandeam sa ma apuc de o treaba ca asta, pentru ca sunt foarte multe restaurante si fast-food-uri.
                      Iar pentru animale pastrez bani de benzina (e mai inflamabila).

                      Comment


                      • #71
                        Cunosc pe cineva in state care a folosit ulei <de gatit> folosit timp de 2 ani in SUA pe un w 126 SD ,dupa care adus masina in Germania ,fara orobleme . Eu folosesc uleiul de gatit uzat de 9 luni in amestec cu 20% motorina , totul e ok , se poate pune un extra filtru pe conducta si un incalzitor <obligatoriu>la noi in tara
                        Mergi pe gratis si nici nu poluezi. O zi buna .

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF