Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reducerea poluarii la automobilele vechi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Va datin seama ca daca am avea o asociatie a noastra, ne-ar fi mult mai usor, si ne-am descurca bine de tot in 2011??????
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      Ideea este daca RAR recunoaste hartia ? Am pus in Italia la o lancia dar mi -au spus ca nu e recunoscuta de ei .

      Comment


      • #18
        Originally posted by pneu View Post
        Va datin seama ca daca am avea o asociatie a noastra, ne-ar fi mult mai usor, si ne-am descurca bine de tot in 2011??????
        Asta inseamna cotizatii substantiale, sediu, 2 angajati macar, mult voluntariat, un avocat PLATIT, noi suntem tigani la caracter ca natie, asa ceva e greu realizabil, mai ales cand vine vorba de bani.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Originally posted by carmine View Post
          noi suntem tigani la caracter ca natie
          Asta e good point,Cioro !!!!

          Comment


          • #20
            Originally posted by B.A. View Post
            Pun asta in cadrul w123 pentru ca asta ma arde direct. s-ar putea sa fie util si in alta parte....

            S-ar putea sa nu stiti, eu fac de asemenea parte din clubul ecologic local timisoara (eco pentru timisoara). Si acolo exista discutii si pareri despre poluarea auto masini noi vs vechi, tehnologii de reducere a..si asa mai departe.

            Una dupa alta de ceva vreme (cam de 2 luni) m-am pus sa caut tot felul de tehnologii care pot fi adaptate pe masinile mai vechi pt ca acestea sa se comporte cat de cat cu bun simt cand vine vorba de gazele care le emit.

            Coroborat cu zvonul cu 2011 s-ar putea sa fie util

            Uitati aici ce fac olandezii (dupa ce au fumat ceva probabil). In loc sa arunce cu zvonuri de legi impotiva cetatenilor, ei incearca sa-i ajute.
            Este vorba de o subventie de 500 E acordata celor care isi instaleaza DPF (diesel particulate filter) pe dieselurile vechi.


            Daca mai aveti informatii de gen va rog postati.
            Eu inca mai caut solutii sa instalez pe w123 un DPF si sa incerc sa-l introduc intr-o clasa euro de poluare, fie ea si euro 1.
            cu tot respectul 1 vaca are "emisii"CO2 cat 10 automobile non euro[unele surse spun de 85],
            de acord cu principiile verzi dar mai degraba trebuie ajutati marii poluatori-
            "polutionisti" sa reduca din emisii

            Comment


            • #21
              mda...ai tu dreptate cu vaca. prin noua zeelanda parca a fost un protest la nivel national ca vroiau aia sa puna taxa pe besinile (scuzati cuvantul) de vaca. campania s-a numit "no fart tax"

              cu automobilele cred eu problema se regaseste doar in orase. prin afara nu prea cred ca e asa mare problema.

              vezi tu..ecologia acum e o chestie la moda. si ca toate chestiile la moda atrage tot felu de tampiti si cretini (ca altfel nu le pot spune). in loc sa vada sursa problemei si sa gaseasca rezolvare in momentul de fata ecologia in romania se face organizat comitete si comisii care trag concluzii pe care le-ar fi stiut toata lumea si fara ajutorul lor. mai exista si ramura ecologiei economice, adica o campanie agresiva de a cataloga drept poluat tot ce iti sta in calea vanzarii produsului tau (industria automotive exceleaza la capitolul asta).

              punctul meu de vedere pe care cred ca il repet si tare am sentimentul ca o sa il mai repet de multe ori. masina in sine oricat de veche e nu polueaza. comportamentul oamenilor comozi, care s-au nascut si au crescut cu curu numa in puf polueaza.

              Comment


              • #22
                Autoritatile nu incearca sa scoata masinile non-euro pentru ca dauneaza mediului, ci ca sa faciliteze vanzarea masinilor noi. Nu mai legati autoritatile de poluare ca n-au nici o legatura una cu alta.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by shadow View Post
                  Autoritatile nu incearca sa scoata masinile non-euro pentru ca dauneaza mediului, ci ca sa faciliteze vanzarea masinilor noi. Nu mai legati autoritatile de poluare ca n-au nici o legatura una cu alta.
                  Masinile noi au durata de viata mult mai scurta deci in mod automat creste gunoiul dupa ele ,rata de refolosire este doar cu 4-6% mai buna decat la masinile fabricate in anii 70-80

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by B.A. View Post
                    vezi tu..ecologia acum e o chestie la moda. si ca toate chestiile la moda atrage tot felu de tampiti si cretini (ca altfel nu le pot spune). in loc sa vada sursa problemei si sa gaseasca rezolvare in momentul de fata ecologia in romania se face organizat comitete si comisii care trag concluzii pe care le-ar fi stiut toata lumea si fara ajutorul lor. mai exista si ramura ecologiei economice, adica o campanie agresiva de a cataloga drept poluat tot ce iti sta in calea vanzarii produsului tau (industria automotive exceleaza la capitolul asta).

                    punctul meu de vedere pe care cred ca il repet si tare am sentimentul ca o sa il mai repet de multe ori. masina in sine oricat de veche e nu polueaza. comportamentul oamenilor comozi, care s-au nascut si au crescut cu curu numa in puf polueaza.



                    Fratioare m-ai uns pe suflet!!!Subscriu cu toata fiinta la cele scrise de tine.Ma bucur ca n-am spus-o eu si pot sa te citez!!
                    Last edited by bulgaru; 04-30-2008, 18:16 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by B.A. View Post
                      Pun asta in cadrul w123 pentru ca asta ma arde direct. s-ar putea sa fie util si in alta parte....

                      S-ar putea sa nu stiti, eu fac de asemenea parte din clubul ecologic local timisoara (eco pentru timisoara). Si acolo exista discutii si pareri despre poluarea auto masini noi vs vechi, tehnologii de reducere a..si asa mai departe.

                      Una dupa alta de ceva vreme (cam de 2 luni) m-am pus sa caut tot felul de tehnologii care pot fi adaptate pe masinile mai vechi pt ca acestea sa se comporte cat de cat cu bun simt cand vine vorba de gazele care le emit.

                      Coroborat cu zvonul cu 2011 s-ar putea sa fie util

                      Uitati aici ce fac olandezii (dupa ce au fumat ceva probabil). In loc sa arunce cu zvonuri de legi impotiva cetatenilor, ei incearca sa-i ajute.
                      Este vorba de o subventie de 500 E acordata celor care isi instaleaza DPF (diesel particulate filter) pe dieselurile vechi.


                      Daca mai aveti informatii de gen va rog postati.
                      Eu inca mai caut solutii sa instalez pe w123 un DPF si sa incerc sa-l introduc intr-o clasa euro de poluare, fie ea si euro 1.
                      Biodieselul ar fi o alternativa de-e trece de anul 2011 cu bine,
                      numai ca autoritatile ar trebuii sa elaboreze si sa modifice legi,
                      cea ce mi se pare mai greu.

                      Comment


                      • #26
                        La urma urmei.... io am 2 cobre ,tata mai are vreo 3,toate diesel ,da chiar nu ma intereseaza legile lor ,io pana mor tot cobra o sa am,sper ca si voi
                        Sa conduci un Mercedes este o placere...

                        Comment


                        • #27
                          Murim cu cobra in curte, e ceva firesc la orice om adevarat!...cu cobra e o cacofonie permisa, de retinut!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment


                          • #28
                            Cobra s-a fabricat si in varianta care acum ar trece EURO 2. Se numeste W123 California. Are EGR (Exhaust Gas Recirculation). Problema e ca nu stiu daca se gasesc prin comert, avand in vedere ca modelu a fost available doar peste ocean, si acolo nu peste tot.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by B.A. View Post
                              Cobra s-a fabricat si in varianta care acum ar trece EURO 2. Se numeste W123 California. Are EGR (Exhaust Gas Recirculation). Problema e ca nu stiu daca se gasesc prin comert, avand in vedere ca modelu a fost available doar peste ocean, si acolo nu peste tot.
                              Am auzit si eu despre acest w123 cu EGR si n-am gasit nimic in europa,doar in america,si acolo fiind foarte scumpe.Daca legea nu ne mai lasa nicicum cu ele in viitor,probabil eu sigur i-as monta catalizator pana la noxele maxime permise
                              Sa conduci un Mercedes este o placere...

                              Comment


                              • #30
                                EGR-u nu ar fi greu de fabricat. Practic e o supapa intre galeria de evacuare si cea de admisie (in sensul asta). Intre anumite turatii lasa proportional sa intre gazele de evacuare in admisie. Singura mare problema ar fi taierea si adaptarea galeriei de admisie care cred ca e din aluminiu (cel putin la mine) si aluminiu e un metal tare scarbos de sudat.

                                Oricum motoarele cu injectie indirecta (in care se incadreaza celebrele om616 si om617) stau foarte bine la capitolul noxe in comparatie cu cele cu injectie directa. Singura problema fiind DPM (Diesel Particulate Matter) pentru care trebuie un filtru de DPM. Problema cu filtrele astea e ca trebuie regenerate la intervale regulate si asta la masinile mai noi se intampla printr-o ardere "bogata" care creste temperatura gazelor de evacuare. Si toata treaba e comandata de ECU, de care noi n-avem.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF