Mnn, o sa vedem la ce solutii o sa apelam in timp, ideea e ca afara se platesc impozite si asigurari mari la masinile astea si noi o sa ajungem la nivelul lor in primul rand cu taxele si pe urma cu veniturile, daca vrei cobran platesti frate 1000 de euroi impozit plus asigurari nushce, se ajunge cred la un 2000 pe an, colegii care stau afara stiu mai bine, sa ne zica ei ce impozite au acolo, o sansha am avea cu asociatia asta care e moarta de mult, o sa vedem ce o sa iasa!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Reducerea poluarii la automobilele vechi
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Stie cineva care ii limita pentru noxe la non-euro. Nu de alta, dar azi m-a pescuit RAR-ul si mi-a masurat noxele, mi-a verificat luminile, m-a ridicat pe cric sa vada directia, triunghi (apropo trebuie sa aveti 2) trusa si stingator. M-au umplut de cadouri: amenda, puncte si bonus mi-au ridicat si talonul.
Zicea nenea ala ca eu am 8,3 si normal e 2,5, dar am auzit ca ala ii pentru euro 2. Daca stie cineva ceva... as fi recunoscator.
Statul nu numai ca nu ne ajuta, ci cum zicea un coleg de pe forum "ne da si un sut in fund sa ajungem pe marginea prapastiei".
Romania te iubesc!MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
MB W123 300D - 1982
MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
[B]
Comment
-
[QUOTE=Dani Coro;91813]Stie cineva care ii limita pentru noxe la non-euro. Nu de alta, dar azi m-a pescuit RAR-ul si mi-a masurat noxele, mi-a verificat luminile, m-a ridicat pe cric sa vada directia, triunghi (apropo trebuie sa aveti 2) trusa si stingator. M-au umplut de cadouri: amenda, puncte si bonus mi-au ridicat si talonul.
Zicea nenea ala ca eu am 8,3 si normal e 2,5, dar am auzit ca ala ii pentru euro 2. Daca stie cineva ceva... as fi recunoscator.
Absolut exceptional, deja ne pescuieste lumea de pe strazi sa inteleg, oare care este limita maxima de poluare la un non-euro dizel?W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
-
Am vazut pe net niste instalatii de separare a hidrogenului din apa (electroliza).Practic instalatia e usor de fabricat si artizanal se monteaza la instalatia electrica a masinii iar hidrogenul rezultat se introduce in admisia de aer din motor.Se spune ca pe langa faptul ca reduce cu pana la 30 de procente consumul reduce simtitor si poluarea.Nu stiu ce sa cred,voi ce spuneti?
Mentionez ca se spune ca e bun atat pentru motor diesel cat si pentru benzinar si mai ales pentru motoarele din generatie mai veche.Cele noi sunt compatibile si ele dar trebuiesc pacalite sondele Yac.Ai grija cum te comporti cu copii tai fiindca ei iti vor alege azilul.
Comment
-
Eu zic ca e mai simplu sa reduci poluarea.
De exemplu pt motoarele pe benzina exista GPL si se stie GPL-ul polueaza mai putin decat benzina (sau deloc!).
2 la mana pt motoarele Diesel clasice ,cum is cele de cobra, se stie ca in US (si in alte parti ale lumii), se foloseste uleiul prajit si bine filtrat de la Mac sau KFC ,pus direct in rezervor sau in o proportie de 10-20% in amestec cu motorina pt a usura pronirea pe timp de iarna(uleiul iarna fiind mai vascos si prin urmare arderea mai dificila).Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Comment
-
Pai la verificarea de noxe care va fi anual am inteles pot foarte bine sa merg la R.A.R cu ulei in rezervor si noxe zero, este?
Topicul asta e binevenit, ne poate ajuta foarte mult in 'viitorul sumbru' ce se preconizeaza, asa ca sunt binevenite si alte pareri!
Cu uleiul care e treaba, cum trebuie filtrat, sa-l pot pune in rezervor?W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
-
nu e vb de biodiesel e vb de ulei ars folosit in fast food-uri si care este filtrat special si apoi prin o instalatie similara celei de GPL poate fi folosit si iarna.
Fara aceasta instalatie s-a descoperit ca daca se amesteca cu motorina in aproximativ 20% sunt sanse sa fie totul ok inclusiv in iernile mai reci.
E plin youtube-ul de vegetable oil sau veggieMercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Comment
-
Am fost la RAR si cu putina bunavointa mi-au scos noxele la 4 de la 8.3, dar trebuie 2,5. Am auzit ca poti face cateva artificii:
1. Pun benzina in motorina (Am inteles ca trebuie cam 10%, daca stiti altfel va rog sa postati).
2. Schimb filtrul de aer
3. Reduc debitul la injectoare
4. Se pune naftalina in rezervor (nu stiu doza si nici ce se poate intampla daca depasesc doza).
5. Dam m... la statul roman care ne ia pielea de pe noi.
Astept ceva sugesti sau corectii, daca se poate.
Un sfat prietenesc: nu iesiti la drum fara sa fiti in regula, mai ales ca sau pus pe verificat la masini vechi.
Si saptamana trecuta si aceasta a stat ARR cam la fiecare iesire din Timisoara si a oprit doar masini vechi (se pare ca s-a golit visteria RAR).
Multumesc anticipat!MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
MB W123 300D - 1982
MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
[B]
Comment
-
Originally posted by old merc fan View PostAm vazut pe net niste instalatii de separare a hidrogenului din apa (electroliza).
SE poate. Si pe benzina si pe diesel. Treaba cu procentele variaza. In principiu pui apa intr-un "cazan" si acolo bagi vreo 4 placute de ceva(nu mai stiu sigur ce material sunt dar am retinut ca costa 70 de RON toate 4). In fine stiu ca (dak se tine mult) la suprafata apei se vede flacara, dar apa nu e infierbantata deloc. Dupa aia mai trebe niste relee. Toata treaba asta consuma 5 litrii de apa la 1000 km, da la 1000 de kilometri plus ca reduce consumu cu 30 %. Poti insa sa iti montezi 2 "cazane", si tot asa pana la 4, caci la 4 "cazane" de astea consumu scade aproape de 1 litru/benzina/diesel la 100 km. Principalul si cel mai mare dezavantaj e ca astea sunt BOMBE. Un mecanic a facut un cazan de asta, si cum nu se aprindea ( instalatia trebuie inchisa individual de fiecare data cand opresti motoru), a dat supapa la maxim. S-a acumulat intr-o parte cam un pumn de hidrogen de ala. Nici nu vreti sa stiti ce sa intamplat cand a facut poc ala. Tot atelieru (pe care l-am vazut si era plin cu tot ce are un mecanic la casa lui), a zburat dintr-o parte in alta. Muci a facut tot, si nu in sensu ca a ars ci de la suflu pe care la avut cacatu' ala cand explodasesi. Si asta numa de la un singur dispozitiv, dak iti faci 4 de alea si gresesti o schema ceva, poti sa zici ca te-ai dus draq:|.
Ca sa revin ON-topic, un prieten de al mecanicului a mers 5 ani cu o cobra 280e cu un dispozitiv de asta atasat pana cand intr-o dimineata, tot asa a facut poc (din cauza neatentiei). Capota a zburat vreo 10 metri in sus fiind desprinsa din toata punctele ce o sustineau. Nu a mai avut ce face cu motoru dupa asta. TRIST dar adevarat. :|.Last edited by PaRaDoX; 09-24-2009, 19:27 PM.http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz
Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"
Comment
-
Originally posted by Dani Coro1. Pun benzina in motorina (Am inteles ca trebuie cam 10%, daca stiti altfel va rog sa postati).
Cu privire la reducerea noxelor afirm si eu ca biodieselul sau uleiul de floarea soarelui dau rezultate foarte bune.
Bafta!
Comment
-
Exact la asta ma gandesc si eu, am rezervor, strang ulei acolo, si cand ies la RAR, surpriza, masina nu polueaza, e vre-o problema? De ce ar fi, pot pune in rezervor si latrina daca vreau atat timp cat aceasta merge bine si nu polueaza!!!W110-2.0 D 1966
W115-2.0 D 1971
W123-2.4 D 1982
Comment
Comment