Uleiul ars filtrat e cea mai buna solutie pt. motoarele disel de generatie veche Buna ,urmaresc cu foarte mare interes thread-ul asta si chear vreu sa incerc pe cobra mea treba cu uleiul ars filtrat .Momentan folosesc un isuzu wizard modelul din 96 cu motor turbodisel de 3100 cu ijectie directa,credeti ca ar fi posibil sa folosesc uleiul ars filtrat pentru aceasta masina .Rog colegi cu mai multa experienta sa ma lumineze si pe mine . Va multumesc
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Reducerea poluarii la automobilele vechi
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Uleiul ars filtrat e cea mai buna solutie pt. motoarele disel de generatie veche Buna ,urmaresc cu foarte mare interes thread-ul asta si chear vreu sa incerc pe cobra mea treba cu uleiul ars filtrat .Momentan folosesc un isuzu wizard modelul din 96 cu motor turbodisel de 3100 cu ijectie directa,credeti ca ar fi posibil sa folosesc uleiul ars filtrat pentru aceasta masina .Rog colegii cu mai multa experienta sa ma lumineze si pe mine . Va multumesc
Comment
-
La cobre se poate folosi direct uleiul ars si bine filtrat inainte .
Sistemul e similar cu cel de la GPL pt ca iarna uleiul e mai vascos si trebuie preincalzit iainte de a intra in motor .
Inca o varianta ar fi sa incerci un amestec in anumite proportii ,de exemplu 80% motorina si 20%ulei si apoi sa vezi cum se comporta motorul .Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Comment
-
Multumesc pentru raspuns ,la sfrsitul saptamani viitoare o sa incerc procedura ....ma gandeam sa pun 70% motorina si 30% ulei pentru inceput,..ma ingrijoreaza un pic instalatia de alimentare<furtunele care sunt pe acolo>dar, ma gandesc ca daca e folosit in combinatie cu motorina ar trebui sa fie ok ,o sa montez si un extra filtru<pe conducta >.Daca mai aveti si alte pareri ,va rog sa mi le adresati. Va multumesc
Comment
-
Ca tot e deschis topicul asta hai sa va povestesc cateva faze de la Babana...A venit Titel cu ideea de a baga ulei alimentar in motorina .Explicatia lui era logica si de bun simt.Motorina moderna nu mai contine parafina si din cauza asta atat pompele cat si injectoarele de la motoarele vechi incep sa aibe probleme mari din cauza frecari.
Bun... si merge omul la magazin , cumpara vreo 5 litri si baga in cobra lui un 300d.Dupa vreo 10 minute mergea masinuta aia de jurai ca e pe benzina...
Nu stam mult pe ganduri si inca 5 cobristi ...zup la magazin si il lasam pe ala fara ulei .
Adevarul ca mergeau masinile de jurai ca sunt iesite ieri din fabrica.
Dupa cateva zile unu dintre noi merge sa isi faca itp-ul la masina si uita ca a bagat ulei la Babana si mai adauga inca vreo 15 litri in rezervor.
Merge la noxe , baga aia tubul in esapamanet , baga turatie...cucu noxe!
incep sa curete filtrele , reseteaza toata instalatia , mai baga o alta masina ..scula mergea bine.Il baga iara pe omul nostru ..iara noxe de euro 3-4 pe cobra din 1980!
Omul nostru e fizician si isi aduce aminte ce traznaie a facut dar ii lasa pe milogi sa isi sparga capetele.
Dupa care la final ii intreaba: Ma copii lu tata voi nu simtiti nimic ciudat la masina asta ?
Aia..mirati... nu domne' ..ce sa simtim ?
Pai pute a mc'dolands !
Asta inseamna ca merge cu ulei vegetal ! SI daca e ulei vegetal ..de unde dracu vreti voi sa iasa hidracarburi ?
Masina a trecut fara probleme testul de noxe si a ramas ca exemplu pt toti .
Cand ma duc la inspectie bag 20 de litri de ulei si 30 de litri de motorina.Pe urma o sa ii astept pe cretinei sa imi caute catalizatorul de sub masina...
La o alta masina de o aduce titel din germania , pica testul de noxe si nu se incadreaza la euro 1 asta in conditiile in care aia tocmai avea itp -ul nemtesc facut si iesise euro 1.Vine asta la atelier super nervos , se baga sub rampa si incepe sa taie la esapamanet.Dupa 1 ora vine cu 2 catalizatoare de erau prin curte si incepe operatiunea de montare.
A 2 a zi se duce la rar si masina iese euro 3!!!
Te doare dibla de cat de dobitoci sunt meseriasi angajati la rar !
Sa nu vezi ca o masina are 2 catalizatoare sau ca la curu aluia pute a floricele !!!
Lipsa de cultura duce la astfel de situati .
Comment
-
Fratilor, eu am bagat ulei de floare de la magazin azi dimineata cand am plecat la RAR. Am bagat cred ca prea putin(2litri la 10 litri de motorina). Acuma nu stiu cu cat am trecut testul de noxe, ca nu m-i sa spus, da am trecut. Sa fi fost uleiul sau colegul de la RAR. Un mister.
Chestia faina ii ca miroase a prajeala dupa mine de te doare burta. Si masina merge si bine. Incercati si voi macar de curiozitate.MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
MB W123 300D - 1982
MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
[B]
Comment
-
Chestia faina ii ca miroase a prajeala dupa mine de te doare burta.Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta
Comment
-
E bine oare sa treci de la motorina la ulei total in conditiile in care exista niste diferenta de vascozitate, punct de congelare? Motoarele diesel functioneaza prin compresia motorinei, iar aceasta se autoaprinde. Se poate vorbi despre aceasi ardere si daca bagi ulei de gatit? Chestia suna tentant asa la prima vedere, dar v-as ruga, daca sunteti mai documentati despre treaba asta, sa imi raspundeti si mie la intrebarile de mai sus. Mie personal nu imi vine sa cred ca motorul va functiona in parametrii optimi cand toate elementele care tin de precizie la un motor: supape, pompa de injectie sunt gandite pentru alt fel de combustibil.
Comment
-
Chestia nasoala s-ar putea sa fie in timp... mai ales daca stationeaza masina mai mult fara sa functioneze, sa se incleieze uleiul ala prin pompa de injectie. In rest, singurul dezavantaj ar fi ca se iau cainii dupa masina de la miros.)
Comment
-
Crstn_savu: motorul Diesel a fost conceput sa mearga cu ulei de rapita. Ulterior baietii au zis ca e mai ok sa faca si ei bani si astfel sa ajuns la motorina care daca o pui in candela arde la fel de lent ca uleiul de mancare. Eu am un motor de w124 si am facut figura cu uleiul ...6 ulei si 4 motorina. Merge uns si detonariile sunt mai slabute..de zici ca e electrica uneori+ plus ca daca iti e foame stai langa masina la relanti cu piinea in mana ca ai ca garnitura miros de cartofi prajiti
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL- sold
now - bicicleta !
0744 239 949
WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
Comment
Comment