Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

COBRA Rebirth

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut! Multumesc pt aprecieri. Ma tot chinui de cateva zile sa las ochiosul fara instalatie electrica, si deci sper sa folosesc bordul de okios(poate si plansa de bord ) cat despre viteza o sa caut sa vad care este semnalul catre ecu de la senzorii de abs si probabil ca voi lua o fuzeta sau ceva de la w126. Dar pana acolo mai e mult de munca important este sa porneasca si vedem dupa de ce se plange.
    Ieri am reusit sa pun Vascul, radiatorul de apa si intercoolerul. Mai am radiatorul de ulei de cutie si cel de ulei de motor.
    Last edited by zapp_cosmarul; 09-16-2012, 11:44 AM.

    Comment


    • #47
      A pornit minunea in aceasta seara... filmuletele urcate pe facebook
      Stoica Claudiu este pe Facebook. Înscrie-te pe Facebook pentru a lua legătura cu Stoica Claudiu şi cu alţii pe care s-ar putea să îi cunoşti. Facebook le dă oamenilor puterea de a comunica şi face...

      Comment


      • #48
        Cum mai merge treaba? Ai reusit sa montezi motorul si instalatia electrica 100%?

        Comment


        • #49
          Da! motorul cutia si bordul sunt functionale
          Sper cat de curand sa ies pe strada cu masina
          am si un filmulet cu minunea
          W123 with OM606 turbo engine with original Injection pump and gearbox from W210 E300W210 dashboard on W123 with working dials and climatronic

          Comment


          • #50
            Bravo ! GREAT JOB !

            Motorul ala merita totusi un GT40 si o pompa Myna ... sa mearga cobra cu clanta inainte !!!
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #51
              Am studiat si ideea cu Myna, dar acum nu mai sunt fonduri, daca totul decurge bine si sunt multumit cum se comporta stock probabil ca ii schimb si turbina anu asta.
              Last edited by Zeus; 01-23-2013, 07:58 AM.

              Comment


              • #52
                Tot respectul !

                Comment


                • #53
                  Detin si eu o batranica .Am modificat si eu ceva la ea dar minuscul pe langa efortul si bani pe care i-ai bagat tu .tine-o tot asa ...astept poze si filmari

                  Comment


                  • #54
                    Multumesc frumos. Am reusit sa fac franele functionale. Folosesc servofrana si pompa de pe E300, fiind muuult mai mari decat cele de cobra, sper eu cat de curand sa strang bani pentru cardan, nu de alta dar tare as vrea sa nu o mai imping de colo colo

                    Comment


                    • #55
                      Salutare, am o problema... cutia de viteze este in Limp Home mode, ma obliga sa montez calculatorul de esp si abs pe masina, deci are cineva idee daca fuzetele de 126 cu abs se potrivesc pe w123

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by zapp_cosmarul View Post
                        Salutare, am o problema... cutia de viteze este in Limp Home mode, ma obliga sa montez calculatorul de esp si abs pe masina, deci are cineva idee daca fuzetele de 126 cu abs se potrivesc pe w123
                        Salut
                        Sistemul de ABS de pe cobra e cam la fel cu cel de pe w126. De ce nu incerci sa pui sistemul de pe o cobra?

                        Comment


                        • #57
                          Am tot cautat si vad ca pe fata e usoara treaba, dar pe spate si cobra si w126-le am impresia ca isi iau viteza de pe grup, (1 singur senzor) iar pe w210 (provenienta pompei abs)sunt 2 senzori.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by zapp_cosmarul View Post
                            Am tot cautat si vad ca pe fata e usoara treaba, dar pe spate si cobra si w126-le am impresia ca isi iau viteza de pe grup, (1 singur senzor) iar pe w210 (provenienta pompei abs)sunt 2 senzori.
                            Mda... La cobra si la W126 senzorul pe spate e unic si e in grup. O sa ai destula bataie de cap cu treaba asta. Eu cred ca as pune o manuala si gata. Oricum, la cat timp si nervi ai bagat in ea, sunt sigur ca vei gasi o solutie. Bafta si spor!

                            Comment


                            • #59
                              Calculatoru de esp-abs-bas de pe w210 este 100% functional. cutia nu mai este in limp mode, tot ce a ramas este sa ii pun senzori de abs.
                              Referitor la cutie, imi place prea mult cum schimba cutia asta ca sa nu o pastrez si am muncit prea mult ca sa dau inpoi acum.
                              Oricum trebuia sa fac ceva si la frane pentru masina asta, deci acum e momentul pentru upgrade.
                              Pe fata se pare ca am rezolvat, pe spate o sa vad daca pun 1 senzor sau 2.

                              Week-end ul asta am terminat si cu evacuarea, am fixat si bordul de w210, aeroterma si furtunele de AC.

                              Comment


                              • #60
                                Tot respectul pentru ce faci tu aici, ai c...uraj
                                Spor la treaba.





                                stima
                                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF