Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa-mi iau un 560SEC

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by DMIHNEA View Post
    SORRY,dar gindire tipic mioritica,ma refer la modificare.....
    Mioritica, nemioritica, rushinoasa, nerushinoasa... dar , dupa parerea mea, o gandire sanatoasa/ normala. Cand ordinarii pe care i-am votat incearca sa te asupreasca , incerci sa-i fentezi. Gandire mioritica?!? Ash numi-o, mai degraba, o adaptare la sistemul lor. O chestie fundamentala in evolutie...


    Scuze pentru off topic.
    Last edited by Semtexx; 12-02-2007, 19:05 PM. Reason: Scuze!

    Comment


    • #17
      Si ce-i rau in gandirea mioritica ? Dezvolta... (Pe DMIHNEA il astept cu definitia gandirii mioritice.)
      Last edited by Danny_bb; 12-02-2007, 19:32 PM.

      Comment


      • #18
        Daca traiesti in Italia scapi de "gandirea mioritica" ? (intrebare retorica).

        E o idee sa-i schimbi si motorul, daca te chinuie atata aceasta achizitie inseamna ca vrei s-o iei.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #19
          Ce cristosu dumnezeului masii e atit de mioritic ? Gindire mioritica e satzi iei logan ratat. Aia e mentalitate de balta. Acu doi ani am luat un 126 de piese facut dizel. 300. De cobra bashita. Da nu aici. In Olanda. Aia au mioritze pe acolo ? Nuuuuu... Ce mare cirnatzareala sa dai jos un motor de treiste de cai si sa pui unu de 200 fara o linie ?
          Acu nishte anishori, luam o bashina pe benzina si o faceam dizel. Ca sa o vind. Ca pe benzina nu o lua nici dracu. Mai circula si in ziua de azi. Si sint opere de arta, ca sa ma exprim asha. Itzi dai seama ca a fost benzina dupa serie. Daca shtii serii pe de rost... Sa zicem ca n-ash fi gindit mioritic. Le lasam in pace, ajungeau la remat. Cum sa le modific ? Doamne fereshte... Ar fi tare mioritic din partea mea...
          O mashina trebuie sa ishi gaseasca, in primul rind, utilitatea. Daca in tzara asta se poate intr-o maniera foarte restrinsa, iei acest drum sa sa itzi implineshti un vis. Baiatul asta viseaza si el la ceva. Acum. Nu la shaijde ani, cind degeaba stai in ceva de genu asta si se uita muierile dupa tine, ca tot ce potzi face e sa bagi ouale in barba si sa faci limba elicopter... Chiar daca ne aflam intr-un loc in care n-ar trebui, visam la diverse chestii si vrem sa le indeplinim. scopul scuza mijloacele, din cite shtiam si eu si nemuritorul Gambetta... In a-tzi indeplini ceea ce itzi doreshti nu vad nimic mioritic. Doar ceva practic, intr-o tzara de tot cacatul. Prin orice metoda. Punct.
          Ca sa revin la subiect, dai jos motorul mare, pui mai mic, nu strici nimic din ce era original, iar cind vremurile vor permite, il pui pe ala mare la loc si ramine cum am stabilit. Scurt. Nu strica nimeni nimic. Atita timp cit sint eu aici.
          Last edited by doktor4carz; 12-02-2007, 20:12 PM.

          Comment


          • #20
            Originally posted by doktor4carz View Post
            Gindire mioritica e satzi iei logan ratat. .
            D-asta nici nu scot jegosii taxele, sa ne luam toti logan, sau dric din ala, mcv.

            Originally posted by doktor4carz View Post
            sa itzi implineshti un vis. Baiatul asta viseaza si el la ceva. Acum. Nu la shaijde ani, cind degeaba stai in ceva de genu asta si se uita muierile dupa tine, ca tot ce potzi face e sa bagi ouale in barba si sa faci limba elicopter... Chiar daca ne aflam intr-un loc in care n-ar trebui, visam la diverse chestii si vrem sa le indeplinim..
            Cat de tare e chestia asta. Cred ca nu exista un membru M.B. care sa nu fi vrut sa-si ia asa ceva. Mare, neagra si fioroasa. Masturbare mentala.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Partea interesanta e sa nu ramina mentala. Masturbarea aia clasica e suficienta... Resemnarea nu ma caracterizeaza, indrum pe oricine aidoma. Cine vrea sa se resemneze, sa fie sanatos. Personal, daca ma resemnam, eram la cimitir de mult. La propriu.

              Comment


              • #22
                Cand vad impozitul ala ma apuca jalea. Dar daca iti poti permite de ce ne mai intrebi? Ca sa ne faci in ciuda? Ia-o si dai bice....

                Comment


                • #23
                  Da !Aceasta este o solutie.Masina nu trebuie sa te faca sclavul ei la taxe!
                  Si la aglomeratia de acum nici nu ai ce face cu 300de cai.Daca ai jumate sunt suficienti.O omologhezi cu tot cu gpl si o sa mergi ca mine...180km/h constant si consum de 16 gpl.Ai confort,siguranta si prestanta.

                  Dar verifica la RAR intii ca sa ai calculele bine facute!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                    Ma gandeam shi la un transplant de "inima". Motor de 2600cc , cutie , grup... Renunt la ASR shi la ASD, parca, dar... Impozit mic, consum omenesc... Sau ar mai fi de 2800cc. Asta se incadreaza perfect pentru omologare. Nu e nevoie de teste dinamice: 185 cp = 61% din 300cp. Deci... 550 RON. Impozit 840.
                    Daca in seria de OMOLOGARE R.A.R., la ultimele doua cifre exista litera "X" va fi mai greu si mai scump de omologat alt motor. In primul rind nu vei avea voie sa montezi un motor cu norma de poluare mai proasta decit cel care este acum pe masina. Exemplu, daca in numarul de omologare ultimele doua sint X2, ai sanse mari sa fie cu norma de poluare Euro2, si orice alt motor vei pune va trebuii sa fie cel putin Euro2 sau mai bun (E3, E4).
                    Daca la numarul de OMOLOGARE R.A.R. ultimele doua sint doar cifre, legal poti sa pui ce motor vrei.
                    Last edited by orca; 12-02-2007, 23:41 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by orca View Post
                      Daca in seria de OMOLOGARE R.A.R., la ultimele doua cifre exista litera "X" va fi mai greu si mai scump de omologat alt motor. In primul rind nu vei avea voie sa montezi un motor cu norma de poluare mai proasta decit cel care este acum pe masina. Exemplu, daca in numarul de omologare ultimele doua sint X2, ai sanse mari sa fie cu norma de poluare Euro2, si orice alt motor vei pune va trebuii sa fie cel putin Euro2 sau mai bun (E3, E4).
                      Daca la numarul de OMOLOGARE R.A.R. ultimele doua sint doar cifre, legal poti sa pui ce motor vrei.
                      Masina e din '87. Nu cred ca sunt probleme cu norma de poluare. Din cate stiu, (astept sa fiu "luminat") treaba cu normele Euro a inceput prin anii '90. Merci pentru post, sincer nu luasem in considerare treaba asta. Oricum, cred ca ramane cum a facut-o ma-sa la "maternitatea" din Stutgardt. Inclin sa cred, dupa ce am avut ocazia sa merg cu ea, ca se merita sa dai 280 de RON/ luna sa ai asha ceva la usha. Orice schimbare i-ar shtirbi din sharm.

                      Comment


                      • #26
                        ideea e ca esti norocos daca neamtul i-a pus kat umbau daca nu.......e euro 0(la an 87 nu e catalitica)

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by asfalttango View Post
                          Dar verifica la RAR intii ca sa ai calculele bine facute!
                          Stai linishtit, Adriane. S-a luat totul in considerare. RAR-ul sint eu

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by andrei_preoteasa View Post
                            Oricum, cred ca ramane cum a facut-o ma-sa la "maternitatea" din Stutgardt. Inclin sa cred, dupa ce am avut ocazia sa merg cu ea, ca se merita sa dai 280 de RON/ luna sa ai asha ceva la usha. Orice schimbare i-ar shtirbi din sharm.
                            Si eu am un 500 SE si ma bucuram daca era 560 SEL...
                            Eu zic sa-l cumperi-vei avea o masina adevarata.
                            Ar fi un pacat sa-i schimbi motorul, e o crima la adresa unei asemenea masini.
                            Cum a mai spus cineva inaintea mea, oricum nu o vei folosi ca masina de zi cu zi (asa nu-si are rostul , mai ales daca stai intrun oras aglomerat).Cel mai potrivit e pentru calatorii de lunga durata , excursii in tara sau strainatate- eu asa procedez.
                            Probabil iti permiti sa platesti si impozitul acela aberant care numai la noi poate exista...Daca nu, atunci cred ca trebuie sa te gandesti la alta masina.
                            1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                            1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                            1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                            1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                            1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                            1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                            https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                            Comment


                            • #29
                              Masina e inscrisa?
                              Pretul mi se pare foarte bun.
                              In ceea ce priveste motorul de 2 litri, masina nu e tocmai usurica. Deci daca ii pui un motor de 130 de cai in loc de 280 nu mai alergi cu ea. Eu am mers cu un SEC care avea pus motor de 2.6, era ok dar nu mai era masina sportiva. Si 2.6 are 165 de cai.
                              Doar daca iti place tie foarte mult ... caroseria . Eu insa sunt de parere ca farmecul la masina asta e motorul.
                              Eu as lua-o.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by DMIHNEA View Post
                                SORRY,dar gindire tipic mioritica,ma refer la modificare.....
                                Cumpara-ti si tu un motor de 560 si sa te vad ce gandire mioritica ai la ...consum si impozit.( in romanica)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF