De doua zile am observat ca martorul din bord aferent franelor sta aprins aproape tot timpul (doar uneori se stinge pt foarte putin timp).
Bineinteles ca primul lucru care l-am facut a fost verificarea nivelului lichidului de frana care a fost bun , dar totusi am umplut recipientul "ras" (JUST IN CASE).
M-am asteptat ca lumina sa se stinga dar ea continua sa arda.
Mentionez ca placutele de frana au fost schimbate recent si la placute nu am senzori de uzura.Am testat franele chiar abuziv dar nu par a functiona defectuos.
Acum nu mai am idei cu privire la motivul aprinderii martorului decat ca din cauza ca zona etrierilor este acoperita cu gheata rezultata in urma improscarii zapezii topite si ca din acest motiv s-ar fi facut scurt la mufele senzorilor de uzura si ca acestea arata "aiurea".
Eventual, are cineva alte idei despre ce ar fi vorba? Are martorul din bord si un alt rol - semnalizeaza si altceva?
Bineinteles ca primul lucru care l-am facut a fost verificarea nivelului lichidului de frana care a fost bun , dar totusi am umplut recipientul "ras" (JUST IN CASE).
M-am asteptat ca lumina sa se stinga dar ea continua sa arda.
Mentionez ca placutele de frana au fost schimbate recent si la placute nu am senzori de uzura.Am testat franele chiar abuziv dar nu par a functiona defectuos.
Acum nu mai am idei cu privire la motivul aprinderii martorului decat ca din cauza ca zona etrierilor este acoperita cu gheata rezultata in urma improscarii zapezii topite si ca din acest motiv s-ar fi facut scurt la mufele senzorilor de uzura si ca acestea arata "aiurea".
Eventual, are cineva alte idei despre ce ar fi vorba? Are martorul din bord si un alt rol - semnalizeaza si altceva?
Comment